Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Ο Βενιζέλος δοκιμάζει τα νεύρα του Μαξίμου


Θυμάστε την προχθεσινή μας ανάρτηση με τίτλο «Γατούλα στη Μέρκελ, αγριόγατα στον Βενιζέλο» όπου δημοσιεύαμε πρώτοι πληροφορίες για χοντρό σκηνικό μεταξύ Παπανδρέου και Βενιζέλου μόλις ο τελευταίος είχε ουσιαστικά αμφισβητήσει ότι υπάρχει κυβέρνηση. Γράφαμε λοιπόν ότι ο πρωθυπουργός του έριξε κατσάδα και απαίτησε να ανασκευάσει, κάτι που ο υπουργός Άμυνας έκανε, αλλιώς θα υπήρχε σοβαρό πρόβλημα στην κυβέρνηση.
Αυτό ακριβώς το ρεπορτάζ δημοσίευσαν χθες τα Νέα του Σαββάτου λέγοντας ότι υπήρξε έντονος διάλογος για πέντε λεπτά μεταξύ των δύο ανδρών.
Κι επειδή προφανώς ο κ. Βενιζέλος δεν… διαβάζει antinews αλλά τα Νέα, αμέσως έσπευσε ενοχλημένος να διαψεύσει το δημοσίευμα.
Με ανακοίνωσή τους ο κ. Βενιζέλος λέει: “Δημοσίευμα στην εφημερίδα «Τα Νέα», το οποίο δήθεν περιγράφει το ύφος και το περιεχόμενο συνομιλίας μου με τον Πρωθυπουργό μετά το τέλος του άτυπου υπουργικού συμβουλίου της περασμένης Τρίτης, είναι βάναυσα ανακριβές και προβοκατόρικο εις βάρος της Κυβέρνησης και της ενότητάς της. Ελπίζω να μην υπάρχει κανείς που θεωρεί ότι προκειμένου να παραμείνω στην Κυβέρνηση και να διατηρήσω την υπουργική μου ιδιότητα είμαι διατεθειμένος να ανασκευάζω ή να ωραιοποιώ απόψεις μου, υπό την απειλή της αποπομπής μου (!!!) ή να αφήνω αναπάντητες δήθεν παρατηρήσεις διατυπωμένες σε ανοίκειο ύφος.
Όλοι γνωριζόμαστε νομίζω στη χώρα αυτή. Οι απόψεις μου είναι σταθερές και καθαρές και εντός και εκτός του υπουργικού συμβουλίου. Οι δε σχέσεις μου με τον Πρωθυπουργό δεν διέπονται από το ύφος που μπορεί να υπάρχει στη φαντασία του κ. Παπαχρήστου ή οποιουδήποτε άλλου δημοσιογράφου, ο οποίος θέλει να κινηθεί σε αυτό το επίπεδο. Ό,τι κάνω το κάνω με βαθύ αίσθημα ευθύνης προς το συμφέρον του τόπου και της παράταξης που φέρει την ευθύνη για την διαχείριση μιας πρωτοφανούς κρίσης. Δεν θα ήμουν, ελπίζω, υπερβολικός αν ζητούσα απ’ όλους να σεβαστούν αυτή την προσπάθεια
”.
Το γεγονός του έντονου διαλόγου με τον πρωθυπουργό είναι πέρα για πέρα αληθές. Ας αναζητήσει λοιπόν εχθρούς ο κ. Βενιζέλος στα… υπόγεια του Μαξίμου που έστειλαν το μήνυμα εκεί που έπρεπε ώστε να φανεί στο πόπολο  η “αποφασιστικότητα” του πρωθυπουργού ο οποίος “κέρδισε κατά κράτος τον αντίπαλό του”.
Από την άλλη, πάντως, μας δημιουργεί εντύπωση πώς ο υπουργός Άμυνας, αν και την έκανε την κωλοτούμπα του μετά το υπουργικό με την χθεσινή ανακοίνωσή του εμφανίζεται να επιμένει. ‘Η δοκιμάζει τα νεύρα του Μαξίμου ή θεωρεί ότι είναι τελειωμένος στον επικείμενο ανασχηματισμό κι ετοιμάζεται να απασφαλίσει.
Θα το μάθουμε σύντομα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου