Μια κυνική ομολογία- όχι η πρώτη από πλευράς Γερμανών για την Ελλάδα- κάνει η γερμανική οικονομική εφημερίδα Handelsblatt σε ρεπορτάζ που αναδημοσίευσε το Βήμα: “Θησαυρίσαμε από τις πωλήσεις όπλων στην Ελλάδα”!
Το ρεπορτάζ αφορά και τις τρείς σε κρίση χώρες του ευρωπαϊκού Νότου - Ισπανία, Πορτογαλία και Ελλάδα.
Ας δούμε την ομολογία για την Ελλάδα που μας αφορά άμεσα:
«Όποιος θέλει να δει τα πιο σύγχρονα τεθωρακισμένα της Ευρώπης, θα πρέπει να επισκεφτεί την Ελλάδα.
Ακόμη και το 2008 ( σ.σ. πιο παλιάγια την ακρίβεια, αλλά δεν έχει σημασία…) η ελληνική κυβέρνηση παρήγγειλε 170 άρματα Leopard 2, η παραγγελία ύψους 1,7 δις ευρώ δόθηκε στην Krauss Maffei Wegmann στο Μόναχο.
Και ο στόλος υποβρυχίων της Ελλάδας είναι πρώτης τάξεως: για 1,6 δις ευρώ οι εταιρίες HDW και Ferrostaal παρέδωσαν στην Ελλάδα υπερσύγχρονα υποβρύχια τύπου 209 ( σ.σ. εννοεί τύπου 214- τα πιο σύγχρονα συμβατικά στον κόσμο)».
Στο ρεπορτάζ της η γερμανική εφημερίδα – που δεν αναφέρει βέβαια παρά μόνο μερικές από τις πωλήσεις στην Ελλάδα- κάνει αναφορά και στην υπόθεση των Eurofighter ,τα οποία το Βερολίνο μέχρι προσφάτως προσπαθούσε με ισχυρότατες πιέσεις – και στις σύο ελληνικές κυβερνήσειςπου πέρασαν -να μας πουλήσει…
«Διαπραγματεύσεις για 48 Eurofighter με την εταιρία EADS Cassidian ακυρώθηκαν, όταν κατέστη σαφές ότι η Ελλάδα έχει χρεοκοπήσει».
«Τώρα το καραβάνι συνεχίζει γι’ αλλού, ο κλάδος αναζητά νέες αγορές, συνεχίζει την κυνική ομολογία. Η KMW και η Rheinmetall ελπίζουν στις αγορές της Σαουδικής Αραβίας, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και στη Βραζιλία.
Η EADS Cassidian “ποντάρει” επίσης στη Μέση Ανατολή και στην Ινδία.
Όμως όλοι οι εμπλεκόμενοι ξέρουν καλά ένα πράγμα: ένας τόσο καλός πελάτης όπως την Ελλάδα σπάνια βρίσκεται», γράφει.
Έτσι έφτασε η Γερμανία να είναι την περασμένη δεκαετία η 3η μεγαλύτερη εξαγωγική δύναμη στον κόσμο, σύμφωνα με τα στοιχεία του έγκυρου Ινστιτούτου της Στοκχόλμης Sipri.
Έτσι όμως δεν εκμαύλισε και με την Ζήμενς;
Έτσι, πάνω στην αλληλεγγύη που έδειξε (και) η Ελλάδα μετά τον Α’ και Β Παγκόσμιους Πολέμους, δεν έχτισε το σημερινό της Imperium ?
prionokordela
Το ρεπορτάζ αφορά και τις τρείς σε κρίση χώρες του ευρωπαϊκού Νότου - Ισπανία, Πορτογαλία και Ελλάδα.
Ας δούμε την ομολογία για την Ελλάδα που μας αφορά άμεσα:
«Όποιος θέλει να δει τα πιο σύγχρονα τεθωρακισμένα της Ευρώπης, θα πρέπει να επισκεφτεί την Ελλάδα.
Ακόμη και το 2008 ( σ.σ. πιο παλιάγια την ακρίβεια, αλλά δεν έχει σημασία…) η ελληνική κυβέρνηση παρήγγειλε 170 άρματα Leopard 2, η παραγγελία ύψους 1,7 δις ευρώ δόθηκε στην Krauss Maffei Wegmann στο Μόναχο.
Και ο στόλος υποβρυχίων της Ελλάδας είναι πρώτης τάξεως: για 1,6 δις ευρώ οι εταιρίες HDW και Ferrostaal παρέδωσαν στην Ελλάδα υπερσύγχρονα υποβρύχια τύπου 209 ( σ.σ. εννοεί τύπου 214- τα πιο σύγχρονα συμβατικά στον κόσμο)».
Στο ρεπορτάζ της η γερμανική εφημερίδα – που δεν αναφέρει βέβαια παρά μόνο μερικές από τις πωλήσεις στην Ελλάδα- κάνει αναφορά και στην υπόθεση των Eurofighter ,τα οποία το Βερολίνο μέχρι προσφάτως προσπαθούσε με ισχυρότατες πιέσεις – και στις σύο ελληνικές κυβερνήσειςπου πέρασαν -να μας πουλήσει…
«Διαπραγματεύσεις για 48 Eurofighter με την εταιρία EADS Cassidian ακυρώθηκαν, όταν κατέστη σαφές ότι η Ελλάδα έχει χρεοκοπήσει».
«Τώρα το καραβάνι συνεχίζει γι’ αλλού, ο κλάδος αναζητά νέες αγορές, συνεχίζει την κυνική ομολογία. Η KMW και η Rheinmetall ελπίζουν στις αγορές της Σαουδικής Αραβίας, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και στη Βραζιλία.
Η EADS Cassidian “ποντάρει” επίσης στη Μέση Ανατολή και στην Ινδία.
Όμως όλοι οι εμπλεκόμενοι ξέρουν καλά ένα πράγμα: ένας τόσο καλός πελάτης όπως την Ελλάδα σπάνια βρίσκεται», γράφει.
Έτσι έφτασε η Γερμανία να είναι την περασμένη δεκαετία η 3η μεγαλύτερη εξαγωγική δύναμη στον κόσμο, σύμφωνα με τα στοιχεία του έγκυρου Ινστιτούτου της Στοκχόλμης Sipri.
Έτσι όμως δεν εκμαύλισε και με την Ζήμενς;
Έτσι, πάνω στην αλληλεγγύη που έδειξε (και) η Ελλάδα μετά τον Α’ και Β Παγκόσμιους Πολέμους, δεν έχτισε το σημερινό της Imperium ?
prionokordela
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου