Σάββατο 23 Απριλίου 2011

Έχω, έχω, έχω


Έχω, έχω, έχω… Εθνική περηφάνια
Πάρτε κόσμε…
Της φωτιάς και της πυρκαγιάς
Ότι πάρεις, όλα 50 Δις €
Ξεπουλάμε, κλείνουμε, κατεβάζουμε ρολά, βάζουμε λουκέτο.
Πάρτε που να σας πάρει.
Έχω και ΔΕΗ και ΟΤΕ και ΕΥΔΑΠ για ξεπούλημα.
Πάρτε κόσμε και λιμάνια και τρένα και αεροδρόμια, όποιος προλάβει το αφεντικό τρελάθηκε και ξεπουλάει.
Βγήκαμε στη ζητιανιά να πουλήσουμε τα πάντα τσάμπα, να σας τα χαρίσουμε όλα και ακόμα άλλα τόσα αλλά μη μου ακουμπάτε τους πολιτικούς είναι άρχοντες και εμείς πιστοί δούλοι τους.
Δεν θέλω έρευνες ποιος τα πήρε που τα πήγε και τι τα έκανε.
Μαγκιά του, εγώ θα πληρώσω γιατί είναι χρέος τιμής , λες και παίζουμε χαρτιά στον καφενέ και χάσαμε τον καφέ. Εδώ παίζουμε χαρτιά με χαρτοκλέφτες και πιστολάδες με σημαδεμένη τράπουλα και άμα δεν......
πληρώσουμε θα μας φάνε. Δανειστήκαμε για το χρέος στους χαρτοκλέφτες από τον τσιφούτη της γωνίας, θα βάλει τα παλικάρια του για να πάρει και το χρέος και τους τόκους.
Ο γεροτσιφούτης τα έχει βάλει τα παλικάρια του να πάρουν πίσω τα δανεικά.
Εδώ ο αρχηγός έχει βάλει στοίχημα ότι θα κερδίσει και μέχρι τώρα κερδίζει αυτός και οι δικοί του, αλλά είτε χάσει είτε κερδίσει θα πληρώσουμε εμείς, γιατί είμαστε οι βλάκες που τους ανεχόμαστε.
Φάε τώρα δικέ μου πράσινα λόγια και μπαρούφες του τύπου στην Δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα και πες μου τώρα σε τι οικονομικό αδιέξοδο είσαι.
Φάε τώρα τους λάθρο στη μάπα, και καμάρωσε με εθνική περηφάνια που τους πιάνουν στην Πάτρα και την Ηγουμενίτσα για να μη φύγουν και τους χάσουμε και όχι όταν μπαίνουν στην χώρα.
Πάρε να χεις τώρα Δημοκρατία και σύμβολα αγώνων, αλλά μη βγεις από το σπίτι σου μετά τη δύση του ηλίου γιατί η αστυνομία δεν εγγυάται την ασφάλεια σου, αλλά και άμα οι κλέφτες μπούνε στο σπίτι σου και αμυνθείς μπορεί και να σε χώσουν μέσα (πίσω από τα κάγκελα θα είσαι πιο ασφαλής).
Πλήρωνε τώρα τα κερατιάτικα για κέντρα υποδοχής και φράχτες στον Έβρο και μούγκα μη σε πούνε και ρατσιστή. Δεν πειράζει μπορεί να σου τραγουδήσει ο Νταλάρας ή ο Βοσκόπουλος και σπάσε κάνα πιάτο ή άντε ρίξε και κάνα γαρούφαλλο έτσι για το τρελό σου κέφι αντιρατσιστή μου.
Σου κόψανε και λίγο το μισθό και κλαίγεσαι , έλα ντε μη παραπονιέσαι δεν βγήκες στην ανεργία, εδώ σε είδα που έφυγες χθες για Πάσχα στη Μύκονο και τον άλλο για το χωριό του, και μου παραπονιέσαι για τα διόδια τα εισιτήρια και τις βενζίνες αφού λεφτά υπάρχουν το έχει πει και ο Γιωργάκης. Πας να σουβλίσεις το αρνί, να δεις οι άλλοι τι θα σουβλίσουν ή πως θα σε σουβλίσουν αγόρι μου.
Άντε να μη σου χαλάσω και τη διάθεση.

Ξέχνα τα τώρα και Καλή Ανάσταση,
Η Εβδομάδα των Παθών από Τρίτη που γυρίζεις και ο Γιώργαρος και η παρέα του σε περιμένουν γωνία, και εκεί να δεις πυροτεχνήματα σαϊτοπόλεμο και βαρελότα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου