Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2023

Ειδική πρόσκληση (2η) για την κάλυψη λειτουργικών κενών θέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ στην Α'βάθμια και Β'βάθμια εκπαίδευση

 

ipourgeio 400px


Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 86 του ν. 4547/2018 (Α΄ 102), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, καλεί με την αριθ. 144538/Ε4/15-12-2023 (ΑΔΑ: Ω8ΟΑ46ΝΚΠΔ-ΓΒΗ) ειδική πρόσκληση τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ που είναι εγγεγραμμένα στους οριστικούς πίνακες κατάταξης Γ1΄ της 2ΕΑ/2022 και στον οριστικό πίνακα κατάταξης Γ2΄ της 1ΕΑ/2022 Προκήρυξης του ΑΣΕΠ, τους εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ87.02-Νοσηλευτικής που έχουν ενταχθεί στον προσωρινό πίνακα κατάταξης Α΄ της 2ΓΕ/2023 προκήρυξης του ΑΣΕΠ (σύμφωνα με το άρθρο 123 του ν. 4926/2022 (Α΄ 82)) καθώς και τους εκπαιδευτικούς κλάδου ΤΕ01.30-Βοηθών Βρεφοκόμων Παιδοκόμων που είναι εγγεγραμμένοι στον οριστικό πίνακα κατάταξης Α΄ της προκήρυξης 1ΓΤ/2020 του ΑΣΕΠ (σύμφωνα με το άρθρο 124 του ν. 4926/2022 (Α΄ 82)), να υποβάλουν αίτηση (εφόσον το επιθυμούν) μέσω της διαδικτυακής πύλης του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης (ΟΠΣΥΔ) (https://opsyd.sch.gr/) για πρόσληψη ως αναπληρωτές με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου (ΙΔΟΧ) για το διδακτικό έτος 2023-2024 σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής, γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, όπως αναφέρονται αναλυτικά στο παράρτημα της πρόσκλησης ανεξάρτητα αν έχουν υποβάλει αίτηση-δήλωση προτίμησης περιοχών στο πλαίσιο της αριθ. 90870/Ε4/14-8-2023 (ΑΔΑ: 61ΟΣ46ΝΚΠΔ-Ι15) εγκυκλίου-πρόσκλησης για τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ και της αριθ. 90835/Ε1/14-8-2023 (ΑΔΑ: 6ΖΠΕ46ΝΚΠΔ-ΛΛΚ) εγκυκλίου-πρόσκλησης για τους ΠΕ87.02 και ΤΕ01.30.

Περαιτέρω προϋποθέσεις συμμετοχής στην παρούσα διαδικασία ορίζονται στην ανωτέρω πρόσκληση.

Η προθεσμία για την υποβολή αίτησης-δήλωσης περιοχών προτίμησης στην ηλεκτρονική πλατφόρμα ορίζεται από την Παρασκευή 15 έως και την Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2023.

Για τη διευκόλυνση των υποψηφίων είναι αναρτημένο σχετικό εγχειρίδιο οδηγιών στην ως άνω ιστοσελίδα (https://opsyd.sch.gr/).

Το σχετικό έγγραφο ΕΔΩ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου