Επιτέλους βρέθηκε ένας πραγματικά πρακτικός και αποτελεσματικός άνθρωπος να διοικήσει έναν τόσο ευαίσθητο τομέα του κράτους μας, όπως είναι αυτός της παιδείας και δια βίου μαθησης κτλ, κτλ. Αν όλοι ακολουθούσαν το παράδειγμα του εν λόγω υπουργείου όλα θα ταν καλύτερα στον τόπο μας και θα μπορούσαμε ν ατενίζουμε το μέλλον της χώρας μας με μεγαλύτερη αισιοδοξία. Γιατί τα πάντα στην πολιτική είναι η πρακτικότητα και η.....αποτελεσματικότητα συν βέβαια τη συνέπεια λόγων και έργων.Αν θυμάστε πριν 2 χρόνια το θέμα της έκθεσης στις εξετάσεις αναφερόταν στο απαράδεκτο φαινόμενο της καύσης των βιβλίων στο τέλος της σχολικής χρονιάς από τους μαθητές που είχε πάρει τη μορφή περίπου εθιμοτυπίας. Σου λέει λοιπόν, η κα υπουργός: «εγώ θα σας αγοράζω βιβλία για να τα ρίχνετε στην πυρά; Αμ δε. Τέρμα τα βιβλία. Κάνα δυο, άντε τα πιο βασικά και πολλά σας είναι». Προσέξτε πόσο θετικό είναι το μέτρο κατάργησης του αναχρονιστικού «βιβλίου». Καταρχήν κάνουμε οικονομία στο κράτος. Επίσης αποδεικνύουμε έμπρακτα την οικολογική μας συνείδηση που τείνει να εκλείψει στις μέρες μας, γλιτώνοντας χιλιάδες δέντρα απ την αποψίλωση τους. Επιπλέον γλιτώνουμε τους νέους μας από διάφορες βλάβες του μυοσκελετικού τους συστήματος, αφού άλλος με κύφωση, άλλος με σκολίωση δεν πήγαινε άλλο με τα βάρη της σχολικής τσάντας. Εννοείται δε, πως στην οικονομία προσμετράται και το έξοδο της σχολικής τσάντας, πότε με τη Χάνα Μοντάνα, πότε με την Παττυ δεν προλάβαιναν οι νονοί και οι νονές τα «πενηντάρικα» τούτες τις μέρες.
Αμ το άλλο θετικό, αυτό της ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας που το πάτε; Ποια επιχειρηματικότητα; Μα η καλύτερη επιχειρηματική κίνηση για φέτος θα ναι «φωτοτυπάδικο» και «κενο-dvdάδικο» έξω απ τα σχολεία. Θα βγαίνει ο φιλόλογος θα παραγγέλνει 1200 σελίδες για τα μαθήματα του συν 74 dvd, θα βγαίνει ο μαθηματικός θα θέλει και κείνος 1100 για τις ασκήσεις του κι άλλα 68 dvd για τους δικούς του. Χρυσές δουλειές λέμε. 2 λεπτά κέρδος να χουν από κάθε σελίδα και κάθε δισκάκι θα τα κονομάνε τρελά οι «φωτοτυπάδες» και ο dvdάδες. Αφήστε δε που αυτά θα τα πληρώνουν τα κορόιδα- γονείς μαζί με το πετρέλαιο το χειμώνα. Διόλου απιθανο να υπάρξει κι ένας πρόσθετος φόρος κατά το Νοέμβρη που θα λέγεται «τέλος σχολικών εξόδων» με τα αρχικά ΤΕ.Σ.Ε για να εμπεδωθεί γρηγορότερα απ τους έλληνες υπηκό…- συγγνώμη απ τους έλληνες πολίτες- ήθελα να πω.
Αλλά και οι ψηφιακοί δίσκοι είναι εκατό φορές προτιμότεροι απ τα βιβλία. Στο δισκάκι των θρησκευτικών θα «γράφουν» οι μαθητές και κανένα τραγουδάκι ή θα «κατεβάζουν» απ το διαδίκτυο κανένα εργάκι με τη Μόνικα Μπελούτσι. Θα ναι όλη μέρα τα βλαστάρια μας στα λάπτοπ και θα μελετούν αγόγγυστα και με ευχαρίστηση μεγάλη.
Στο ίδιο πνεύμα η υπουργός δε θα χει ούτε καθηγητές και δασκάλους. Τι τους θέλει αλήθεια; Μόνο φασαρία είναι. Όλο απεργίες είναι και συνελεύσεις και συμβούλια και διαβούλια. Θα τους κάνει χοντρό «καψόνι» φέτος. Θα μαντρώσει 40 παιδιά σε κάθε τμήμα και θα τους πει «κάντε τώρα το κουμάντο σας». Είχανε μάθει στην «τεμπελιά τόσα χρόνια. Τώρα θα τα πληρώσουν μαζεμένα. Τους μαζεύει κι απ τα γραφεία των διευθύνσεων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας, που όλη μέρα βεβαιώσεις κι αιτήσεις διεκπεραίωναν. Ποιοι θα πάνε εκεί; Τόσοι έφυγαν απ τα τρένα, την ολυμπιακή,τη ΔΕΗ και την ΕΡΤ. Αυτοί θα βγάζουν τα πιστοποιητικά. Καλά αυτοί οι εκπαιδευτικοί είναι εξοργιστικοί. Κάνουν μάθημα σε σχλικά κτίρια-κολλέγια, παίρνουν ένα σωρό χρήματα, έχουν διαδραστικούς πίνακες κι όλα τα ψηφιακά κομφόρ κι έχουν και παράπονα από πάνω.
Τέρμα οι προσλήψεις και οι διορισμοί. Θα υπάρχουν τώρα με την εργασιακή εφεδρεία τόσοι και τόσοι που θα περιμένουν. Που κι αυτοί κανονικά-οι «έφεδροι-καθηγητές» δεν έπρεπε να αμοίβονται, αναγνωρίζοντας την τιμή που τους κάνει η κα υπουργός να υπηρετήσουν το «νέο ψηφιακό σχολείο». Αλλά είπαμε. Μια ζωή αχάριστοι!!!. Αλλά επειδή στην παιδεία δεν κάνουμε «σκόντο» θ αμείβονται τελικά-έστω τυπικά- και οι αναπληρωτές- ωρομίσθιοι, γιατί τα καύσιμα ανατιμήθηκαν και μην τους βάλουμε και «μέσα» σκέφτηκαν. Αλήθεια πόσο αναχρονιστικοί είναι όλοι εκείνοι που διαμαρτύρονται ότι τάχα δεν υπαρχουν βιβλία και καθηγητές όταν και τα δύο είναι εντελώς περιττά για το «νέο σχολείο»;
Μια άλλη καινοτομία είναι η ιδιαίτερη βαρύτητα που δίνει το υπουργείο στο ρόλο και τη θέση των ξένων γλωσσών στο νέο σύστημα που θα εφαρμοστεί από φέτος στην Α λυκείου. Αν θυμάστε η νυν υπουργός α-παιδείας όταν ήταν επίτροπος της χώρας στην ΕΕ είχε προτείνει να καθιερωθεί η αγγλική ως δεύτερη επίσημη γλώσσα της χώρς μας και κάποιοι αντιδραστικοί τότε τη χλεύασαν. Τώρα, κατανοώντας την αναγκαιότητα να ξέρουν τα ελληνόπουλα καλύτερα τα αγγλικά απ τα ελληνικά, (κατά τα πρότυπα του αρχηγού), το σκέφτηκε πάλι πρακτικά το θέμα. Σου λέει η υπουργός : «αφού τα ελληνόπουλα θα μπουν στις σχολές και μόλις πάρουν τα πτυχία του θα ξεκουμπιστούν να φύγουν απ την Ελλάδα, τι τα θέλουν τα ελληνικά; Καλύτερα να μάθουν την αγγλική άπταιστα και στο εξωτερικό που θα σταδιοδρομήσουν θα μάθουν τα ελληνικά, γιατί οι ευρωπαίοι διδάσκονται τα ελληνικά και είναι και της μόδας εκεί».
Η νυν ηγεσία του υπουργείου θα μείνει στην ιστορία και για την πάταξη της «παραπαιδείας», αφού τόσο καλά που θα τα μάθουν φέτος στο σχολείο θα τελειώσουν οριστικά τα φροντιστηριακά μαθήματα, γιατί απλά είναι περιττά. Εντάξει μέχρι 15 Νοέμβρη που θα δοθούν (κατά τις αισιόδοξες προβλέψεις του υπουργείου τα … βασικά βιβλία), ίσως χρειαστούν κάποιο φροντιστηριάκι αλλά μετά ποιος μας πιάνει.!!! Γιατί πόσο θα κρατήσει το σχολικό έτος νομίζετε; Φέτος πήρατε χαμπάρι πως όσο διήρκεσε η σχολική χρονιά, άλλο τόσο διήρκεσε ο χρόνος για να βγουν οι βάσεις. Δίκαια πράγματα δηλαδή. Και ταχύτητα και προγραμματισμός. Φέτος το όλο πρόβλημα προέκυψε απ τα «σκασμένα» τα παιδιά που ενώ πέρυσι τους είπαν να επιστρέψουν τα βιβλία τους, αυτά πήγαν πάλι και τα καψαν χαλώντας όλον τον προγραμματισμό του υπουργείου.
Εν πάσει περιπτώσει την επόμενη βδομάδα θα γίνει κανονικά ο αγιασμός, -αν και θα χρειαζόταν αρχιεπισκοπικός ή πατριαρχικός αγιασμός πρώτα στη Φώφη, την Εύη και την Άννα- γιατί τον χρειάζονται περισσότερο απ τους μαθητές. Μόνο να μην έχει πάλι δηλώσεις για «οραματισμούς» για «νέο και σύγχρονο σχολείο», και επανάληψη του σλόγκαν «πρώτα ο μαθητής», γιατί θα κάψω εγώ τις φωτοτυπίες και τα dvd της κόρης μου.
ΥΓ. υπουργική «εφεδρεία» θα υπάρξει μπας και γλιτώσουμε τα χειρότερα;
ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΖΑΝΑΚΗΣ
Αμ το άλλο θετικό, αυτό της ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας που το πάτε; Ποια επιχειρηματικότητα; Μα η καλύτερη επιχειρηματική κίνηση για φέτος θα ναι «φωτοτυπάδικο» και «κενο-dvdάδικο» έξω απ τα σχολεία. Θα βγαίνει ο φιλόλογος θα παραγγέλνει 1200 σελίδες για τα μαθήματα του συν 74 dvd, θα βγαίνει ο μαθηματικός θα θέλει και κείνος 1100 για τις ασκήσεις του κι άλλα 68 dvd για τους δικούς του. Χρυσές δουλειές λέμε. 2 λεπτά κέρδος να χουν από κάθε σελίδα και κάθε δισκάκι θα τα κονομάνε τρελά οι «φωτοτυπάδες» και ο dvdάδες. Αφήστε δε που αυτά θα τα πληρώνουν τα κορόιδα- γονείς μαζί με το πετρέλαιο το χειμώνα. Διόλου απιθανο να υπάρξει κι ένας πρόσθετος φόρος κατά το Νοέμβρη που θα λέγεται «τέλος σχολικών εξόδων» με τα αρχικά ΤΕ.Σ.Ε για να εμπεδωθεί γρηγορότερα απ τους έλληνες υπηκό…- συγγνώμη απ τους έλληνες πολίτες- ήθελα να πω.
Αλλά και οι ψηφιακοί δίσκοι είναι εκατό φορές προτιμότεροι απ τα βιβλία. Στο δισκάκι των θρησκευτικών θα «γράφουν» οι μαθητές και κανένα τραγουδάκι ή θα «κατεβάζουν» απ το διαδίκτυο κανένα εργάκι με τη Μόνικα Μπελούτσι. Θα ναι όλη μέρα τα βλαστάρια μας στα λάπτοπ και θα μελετούν αγόγγυστα και με ευχαρίστηση μεγάλη.
Στο ίδιο πνεύμα η υπουργός δε θα χει ούτε καθηγητές και δασκάλους. Τι τους θέλει αλήθεια; Μόνο φασαρία είναι. Όλο απεργίες είναι και συνελεύσεις και συμβούλια και διαβούλια. Θα τους κάνει χοντρό «καψόνι» φέτος. Θα μαντρώσει 40 παιδιά σε κάθε τμήμα και θα τους πει «κάντε τώρα το κουμάντο σας». Είχανε μάθει στην «τεμπελιά τόσα χρόνια. Τώρα θα τα πληρώσουν μαζεμένα. Τους μαζεύει κι απ τα γραφεία των διευθύνσεων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας, που όλη μέρα βεβαιώσεις κι αιτήσεις διεκπεραίωναν. Ποιοι θα πάνε εκεί; Τόσοι έφυγαν απ τα τρένα, την ολυμπιακή,τη ΔΕΗ και την ΕΡΤ. Αυτοί θα βγάζουν τα πιστοποιητικά. Καλά αυτοί οι εκπαιδευτικοί είναι εξοργιστικοί. Κάνουν μάθημα σε σχλικά κτίρια-κολλέγια, παίρνουν ένα σωρό χρήματα, έχουν διαδραστικούς πίνακες κι όλα τα ψηφιακά κομφόρ κι έχουν και παράπονα από πάνω.
Τέρμα οι προσλήψεις και οι διορισμοί. Θα υπάρχουν τώρα με την εργασιακή εφεδρεία τόσοι και τόσοι που θα περιμένουν. Που κι αυτοί κανονικά-οι «έφεδροι-καθηγητές» δεν έπρεπε να αμοίβονται, αναγνωρίζοντας την τιμή που τους κάνει η κα υπουργός να υπηρετήσουν το «νέο ψηφιακό σχολείο». Αλλά είπαμε. Μια ζωή αχάριστοι!!!. Αλλά επειδή στην παιδεία δεν κάνουμε «σκόντο» θ αμείβονται τελικά-έστω τυπικά- και οι αναπληρωτές- ωρομίσθιοι, γιατί τα καύσιμα ανατιμήθηκαν και μην τους βάλουμε και «μέσα» σκέφτηκαν. Αλήθεια πόσο αναχρονιστικοί είναι όλοι εκείνοι που διαμαρτύρονται ότι τάχα δεν υπαρχουν βιβλία και καθηγητές όταν και τα δύο είναι εντελώς περιττά για το «νέο σχολείο»;
Μια άλλη καινοτομία είναι η ιδιαίτερη βαρύτητα που δίνει το υπουργείο στο ρόλο και τη θέση των ξένων γλωσσών στο νέο σύστημα που θα εφαρμοστεί από φέτος στην Α λυκείου. Αν θυμάστε η νυν υπουργός α-παιδείας όταν ήταν επίτροπος της χώρας στην ΕΕ είχε προτείνει να καθιερωθεί η αγγλική ως δεύτερη επίσημη γλώσσα της χώρς μας και κάποιοι αντιδραστικοί τότε τη χλεύασαν. Τώρα, κατανοώντας την αναγκαιότητα να ξέρουν τα ελληνόπουλα καλύτερα τα αγγλικά απ τα ελληνικά, (κατά τα πρότυπα του αρχηγού), το σκέφτηκε πάλι πρακτικά το θέμα. Σου λέει η υπουργός : «αφού τα ελληνόπουλα θα μπουν στις σχολές και μόλις πάρουν τα πτυχία του θα ξεκουμπιστούν να φύγουν απ την Ελλάδα, τι τα θέλουν τα ελληνικά; Καλύτερα να μάθουν την αγγλική άπταιστα και στο εξωτερικό που θα σταδιοδρομήσουν θα μάθουν τα ελληνικά, γιατί οι ευρωπαίοι διδάσκονται τα ελληνικά και είναι και της μόδας εκεί».
Η νυν ηγεσία του υπουργείου θα μείνει στην ιστορία και για την πάταξη της «παραπαιδείας», αφού τόσο καλά που θα τα μάθουν φέτος στο σχολείο θα τελειώσουν οριστικά τα φροντιστηριακά μαθήματα, γιατί απλά είναι περιττά. Εντάξει μέχρι 15 Νοέμβρη που θα δοθούν (κατά τις αισιόδοξες προβλέψεις του υπουργείου τα … βασικά βιβλία), ίσως χρειαστούν κάποιο φροντιστηριάκι αλλά μετά ποιος μας πιάνει.!!! Γιατί πόσο θα κρατήσει το σχολικό έτος νομίζετε; Φέτος πήρατε χαμπάρι πως όσο διήρκεσε η σχολική χρονιά, άλλο τόσο διήρκεσε ο χρόνος για να βγουν οι βάσεις. Δίκαια πράγματα δηλαδή. Και ταχύτητα και προγραμματισμός. Φέτος το όλο πρόβλημα προέκυψε απ τα «σκασμένα» τα παιδιά που ενώ πέρυσι τους είπαν να επιστρέψουν τα βιβλία τους, αυτά πήγαν πάλι και τα καψαν χαλώντας όλον τον προγραμματισμό του υπουργείου.
Εν πάσει περιπτώσει την επόμενη βδομάδα θα γίνει κανονικά ο αγιασμός, -αν και θα χρειαζόταν αρχιεπισκοπικός ή πατριαρχικός αγιασμός πρώτα στη Φώφη, την Εύη και την Άννα- γιατί τον χρειάζονται περισσότερο απ τους μαθητές. Μόνο να μην έχει πάλι δηλώσεις για «οραματισμούς» για «νέο και σύγχρονο σχολείο», και επανάληψη του σλόγκαν «πρώτα ο μαθητής», γιατί θα κάψω εγώ τις φωτοτυπίες και τα dvd της κόρης μου.
ΥΓ. υπουργική «εφεδρεία» θα υπάρξει μπας και γλιτώσουμε τα χειρότερα;
ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΖΑΝΑΚΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου