Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

ΕΠΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ – Συνέχεια στο χθεσινό μου άρθρο με τίτλο: ''Έκκληση στους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας για καταψήφιση της δοτής κυβέρνησης''

Η θέση μου ενάντια στην συγκυβέρνηση-έκτρωμα που μας επιβάλλεται είναι αταλάντευτη.
Είναι ενάντια στις αρχές μου ως Έλληνα, ως δεξιού, ως πατριώτη.
Και δεν αναγνωρίζω σε κανέναν το δικαίωμα να σύρει την παράταξη μου, χωρίς να ρωτήσει την βάση της, σε μια τέτοια προδοτική συνδιαλλαγή.
Για την άποψη μου αυτή δεν μπορεί κανείς να με κρίνει, άσχετα το τι πιστεύει.
Ούτε έχει κανείς το δικαίωμα να με θεωρήσει διασπαστή ή υπονομευτή.
Ήμουν και είμαι πιστός οπαδός της Νέας Δημοκρατίας και πάντα άνηκα και πάντα θα ανήκω στο μπλοκ της λαϊκής δεξιάς.
Η λαϊκή δεξιά, η πατριωτική δεξιά, δεν ‘‘προσγειώθηκε’’ στην ΝΔ το 1984 με τον Μητσοτάκη, αλλά είναι αυτή που την ΕΦΤΙΑΞΕ.
Είμαι μέλος της ΟΝΝΕΔ, της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ και του κόμματος, από τα 18 μου.
Τον Οκτώβριο του 2009, μετά την συντριπτική ήττα στις εκλογές, όταν κανένας ακόμη δεν τολμούσε να μιλήσει για Αντώνη Σαμαρά, έβαλα την υπογραφή μου στο ΠΡΩΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ στήριξης του με τίτλο ‘‘ΟΝΝΕΔΙΤΕΣ ΚΑΛΟΥΝ ΟΝΝΕΔΙΤΗ’’, μαζί με άλλα 28 στελέχη της ΟΝΝΕΔ.
Για την πράξη μου αυτή, απειλήθηκα από θεούς και δαίμονες και από νεοφιλελεύθερα ντοράκια.
Ήμουν φαντάρος, και προσπαθούσα να πάρω άδεια, για να ψηφίσω Σαμαρά.
Δώσαμε την μάχη, επιβάλλαμε την εκλογή από την βάση και εκλέξαμε τον Αντώνη Σαμαρά.
ΔΩΣΑΜΕ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΕ ΔΕΚΑΝΙΚΙ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΛΑΔΙ ΤΗΣ ΠΡΕΣΒΕΙΑΣ, ΥΠΟ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ.
Και σήμερα την βλέπουμε να γίνεται αυτό ακριβώς που θέλαμε να αποφύγουμε.
Την βλέπουμε να γίνεται δεκανίκι σε μια συγκυβέρνηση ενάντια στα συμφέροντα του λαού και του έθνους.
Λοιπόν δεν δέχομαι από κανέναν όψιμο σαμαροφύλακα ή καραμανλοφύλακα να με κρίνει.
ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΕΓΩ ΑΓΩΝΙΖΟΜΟΥΝ, ΑΥΤΟΙ ΚΡΥΒΟΝΤΑΝ.
Η θέση μου είναι απλή.
Κανένας βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, δεν νομιμοποιείται ούτε από το Σύνταγμα ούτε από το Καταστατικό του κόμματος να στηρίξει ΜΙΑ ΔΟΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
Δεν είναι μόνο ανήθικο, που για εμένα είναι πιο σημαντικό.
Όσοι ψηφίσαμε τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο του 2009, δεν δώσαμε καμία εντολή για συγκυβέρνηση με τραπεζίτες και προδότες.
Ας κάνουν κάτι απλό.
Ας μας ρωτήσουν.
Με ένα εσωκομματικό δημοψήφισμα.
Οι εποχές που ήμασταν απλά κλακαδόροι και αφισοκολλητές, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.
Η ΘΕΣΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗ.
ΚΑΙ ΛΕΥΚΗ ΕΠΙΤΑΓΗ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.
Και μπορεί να εκπροσωπώ μόνον τον εαυτό μου, αλλά από τα μηνύματα που λαμβάνω διαπιστώνω ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ.
Είμαστε χιλιάδες.
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΘΩΜΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου