Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Καταγγελία για παράνομους διορισμούς στη Λάρισα και το Βόλο, της Ελευθερίας Φασούλα

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΛΑΡΙΣΑ ΚΑΙ ΒΟΛΟ
Με έγγραφο μου προς το Υπουργείο Παιδείας (αρ.πρωτ. 116465/Δ2/20-9-2010) κατήγγειλα την ύπαρξη βάσιμων στοιχείων για παράνομο διορισμό εκπαιδευτικών το 2005 της ειδικότητας 18.08 στον νομό Λάρισας και Βόλου.
Ζήτησα από το υπουργείο να γίνει έλεγχος στο φάκελο των συγκεκριμένων εκπαιδευτικών διότι δεν είχαν την απαιτούμενη προϋπηρεσία για να διοριστούν.
Παρόλη την προσπάθεια μου όμως εδώ και ενάμιση χρόνο «κάποιοι» φροντίζουν να μην προχωρήσει η έρευνα φτάνοντας και στο σημείο να μου κάνουν και «φιλικές» συστάσεις να σταματήσω την καταγγελία.
Η διεύθυνση δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Λάρισας αρνείται να εξετάσει το θέμα στο οικείο ΠΥΣΔΕ εδώ και καιρό και μάλιστα δεν μου επιστρέφει και το φάκελο με τα στοιχεία που είχα καταθέσει (συγκεκριμένα «εξαφάνισε» κάποια από αυτά) με την καταγγελία μου.
Απορώ πραγματικά με όλα αυτά που συμβαίνουν στην οικεία διεύθυνση και με την αδιαφορία του Υπουργείου.
Προβαίνω σ’αυτήν την δημοσίευση γιατί πλέον δεν βρίσκω άλλο τρόπο για να ζητήσω το αυτονόητο του να επέμβει κάποιος σε μια υπόθεση η οποία ..μάλλον έχει βάθος. Καλώ το Υπουργείο να ζητήσει τα στοιχεία των συγκεκριμένων συναδέλφων (τις προϋπηρεσίες τους από τα σχολεία που επικαλούνταν το 2005 για να μπουν στην λίστα του 30μηνου) καθώς και να ζητήσει εξηγήσεις από την τοπική διεύθυνση για την κωλυσιεργία της και τις «φιλικές» συστάσεις.
Αν σε αυτή την χώρα υπάρχει έστω και ψήγμα ισονομίας ας το αποδείξει το Υπουργείο προχωρώντας στην εξέταση αυτής της υπόθεσης ,χωρίς παζάρια και τοπικούς συμβιβασμούς.



Το όνομά μου είναι ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΦΑΣΟΥΛΑ και διδάσκω στην 2Η ΕΠΑΣ Λάρισας και τα στοιχεία των όσων καταγγέλλω περιέχονται στις αναφορές που έχω κάνει στο Υπουργείο αλλά και στην τοπική διεύθυνση Λάρισας.
ΜΕ ΤΙΜΗ
ΦΑΣΟΥΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου