των υποψηφίων. Για να γίνει αντιληπτό το μέγεθος του προβλήματος, αρκεί να σημειώσουμε ότι δόθηκε η δυνατότητα να εισαχθεί κάποιος υποψήφιος από την κατηγορία των πολυτέκνων με βαθμολογία 2 στη Φιλολογία Αθήνας, όταν ο τελευταίος της γενικής σειράς μπαίνει με 17,5.
ΜΠΟΡΕΙ, ΤΕΛΙΚΑ, να ήταν πολύ δύσκολο για την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ ακόμα και να οργανώσει σωστά τις πανελλαδικές εξετάσεις. Της ήταν, όμως, πολύ εύκολο, όπως αποδείχθηκε, να τις μετατρέψει σε φιάσκο. Οχι γιατί έπεσαν οι βάσεις συνολικά, ως απόρροια των δύσκολων θεμάτων ή των λαθών της επιτροπής του υπουργείου, αλλά επειδή με τις αλλαγές που επέφερε ο τότε αρμόδιος υφυπουργός Γ. Πανάρετος διαμορφώθηκε ένα σύστημα που αποδομεί κάθε έννοια αξιοκρατίας και δημιουργεί υποψηφίους δύο ταχυτήτων. Με εμμονές και πειράματα, όμως, δεν σώζεται η Παιδεία. Πολύ περισσότερο αν αυτά συνδυάζονται με παλινωδίες στην οργάνωση, απαξιώνουν το θεσμό των εξετάσεων, οδηγούν σε υποβάθμιση του επιπέδου σπουδών και προκαλούν σοβαρές αδικίες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου