Έξι ελληνικά προϊόντα μπορούν να αποτελέσουν την «ατμομηχανή» των ελληνικών εξαγωγών αλλά και να βάλουν μπροστά την οικονομία.
Έρευνα του της Stanton Chase International που έγινε σε 450 στελέχη εξαγωγικών επιχειρήσεων για λογαριασμό του Πανελλήνιου Συνδέσμου αναδεικνύει ως δυναμικά προϊόντα:
Γενικά, αποτέλεσε κοινό τόπο η ανάγκη για περαιτέρω διευκόλυνση των εξωστρεφών επιχειρήσεων, με τη Γραφειοκρατία να αναδεικνύεται ως το υπ'αριθμόν 1 εμπόδιο στην ανάπτυξη. Άλλα εμπόδια που αναφέρθηκαν είχαν να κάνουν με την έλλειψη εξειδικευμένου marketing για τις εξαγωγές, μη επαρκή κουλτούρα και εμπειρία εξαγωγών, πιέσεις από ανταγωνιστικά κράτη, θέματα κόστους καθώς και παραγωγικής επάρκειας.
Παράλληλα, με τις προοπτικές των εξαγωγικών επιχειρήσεων και των ελληνικών εξαγωγών, προκύπτουν και σημαντικές ευκαιρίες καριέρας σε εξαγωγικές επιχειρήσεις της χώρας. Οι ικανότητες στην Εξυπηρέτηση Πελατών, τη διοίκηση Πωλήσεων, το Marketing και το Key Account Management, αναφέρονται ως τα κύρια συστατικά επιτυχίας ενός στελέχους στις Εξαγωγές.
Αναφορικά με τα υπο-τμήματα που παρουσιάζουν ευκαιρίες καριέρας εντός της λειτουργίας των Εξαγωγών, το 55,1% των ερωτηθέντων θεωρεί πως υπάρχουν ευκαιρίες στα τμήματα Area Exports. Επίσης ευκαιρίες καταγράφονται στα τμήματα Εξυπηρέτησης Πελατών (39,8%), στα τμήματα Logistics (39%) και στο Sales Operations (34.7%).
Πρέπει να τονιστεί πως οι κλάδοι όπου διαφαίνονται ευκαιρίες καριέρας είναι:
1. Ενέργεια (58%),
2. Καταναλωτικά Προϊόντα (55,1%),
3. Φαρμακευτικά (39,8%),
4. Λιανική (28%),
5. Logistics & Transportation (26.3%)
Χρ. Κολώνας
Έρευνα του της Stanton Chase International που έγινε σε 450 στελέχη εξαγωγικών επιχειρήσεων για λογαριασμό του Πανελλήνιου Συνδέσμου αναδεικνύει ως δυναμικά προϊόντα:
- Φρούτα / Λαχανικά (62,7% των απαντήσεων)
- Ιχθυοκαλλιέργεια (50,8%)
- Γαλακτοκομικά (37,3%)
- Φαρμακευτικά (28,8%)
- Πετρέλαιο (25,4%)
- Αλουμίνιο (20,3%)
- Αγροτικά προϊόντα (78% των απαντήσεων)
- Ενέργεια (49,2%)
- Ελληνική γαστρονομία (42,4%)
- Υπηρεσίες (31,4%)
- Βιομηχανία (25,4%)
- Καταναλωτικά προϊόντα (22,9%)
- Ανατολική Ευρώπη (79,7%)
- Δυτική Ευρώπη (72%)
- Ασία (50,8%)
- Αφρική (44,1%)
- Αμερική (42,4%)
- Αυστραλία (31,4%)
- Ρωσία (28%)
Γενικά, αποτέλεσε κοινό τόπο η ανάγκη για περαιτέρω διευκόλυνση των εξωστρεφών επιχειρήσεων, με τη Γραφειοκρατία να αναδεικνύεται ως το υπ'αριθμόν 1 εμπόδιο στην ανάπτυξη. Άλλα εμπόδια που αναφέρθηκαν είχαν να κάνουν με την έλλειψη εξειδικευμένου marketing για τις εξαγωγές, μη επαρκή κουλτούρα και εμπειρία εξαγωγών, πιέσεις από ανταγωνιστικά κράτη, θέματα κόστους καθώς και παραγωγικής επάρκειας.
Παράλληλα, με τις προοπτικές των εξαγωγικών επιχειρήσεων και των ελληνικών εξαγωγών, προκύπτουν και σημαντικές ευκαιρίες καριέρας σε εξαγωγικές επιχειρήσεις της χώρας. Οι ικανότητες στην Εξυπηρέτηση Πελατών, τη διοίκηση Πωλήσεων, το Marketing και το Key Account Management, αναφέρονται ως τα κύρια συστατικά επιτυχίας ενός στελέχους στις Εξαγωγές.
Αναφορικά με τα υπο-τμήματα που παρουσιάζουν ευκαιρίες καριέρας εντός της λειτουργίας των Εξαγωγών, το 55,1% των ερωτηθέντων θεωρεί πως υπάρχουν ευκαιρίες στα τμήματα Area Exports. Επίσης ευκαιρίες καταγράφονται στα τμήματα Εξυπηρέτησης Πελατών (39,8%), στα τμήματα Logistics (39%) και στο Sales Operations (34.7%).
Πρέπει να τονιστεί πως οι κλάδοι όπου διαφαίνονται ευκαιρίες καριέρας είναι:
1. Ενέργεια (58%),
2. Καταναλωτικά Προϊόντα (55,1%),
3. Φαρμακευτικά (39,8%),
4. Λιανική (28%),
5. Logistics & Transportation (26.3%)
Χρ. Κολώνας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου