Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2017

Άγνωστο τη συμφώνησε με τους θεσμούς ο Γαβρόγλου



28 11 17ert1ΚΛΙΜΑ συγκρατημένης αισιοδοξίας επικρατεί στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, μετά την ολοκλήρωση των διαπραγματεύσεων σε επίπεδο τεχνικών κλιμακίων, για το σκέλος της αξιολόγησης που αφορά τον τομέα της εκπαίδευσης. Η συμφωνία που επιτεύχθηκε φέρεται να ικανοποιεί την ελληνική πλευρά. Αυτό που απομένει είναι να διαφανεί ο τρόπος με τον οποίο θα αποτυπωθεί στο τελικό κείμενο το αποτέλεσμα των διαπραγματεύσεων και, κυρίως, ο τρόπος με τον οποίο το ελληνικό υπουργείο Παιδείας μπόρεσε να σχοινοβατήσει ανάμεσα στις δεσμεύσεις του έναντι των θεσμών και στην υπεράσπιση όλων όσα ο υπουργός Παιδείας Κώστας
Γαβρόγλου διαβεβαίωνε σε όλους τους τόνους ότι δεν πρόκειται να υποχωρήσει. Ειδικότερα, η πλευρά των θεσμών ζήτησε από το υπουργείο Παιδείας να ευθυγραμμίσει τον αριθμό διδακτικών ωρών ανά καθηγητή, κάτι που για τους τροϊκανούς μεταφράζεται ακόμα και ως αύξηση των ωρών για δασκάλους και καθηγητές, αλλά και την αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα. 0 υπουργός Παιδείας την περασμένη εβδομάδα διαβεβαίωνε ότι δεν θα υποχωρήσει σε καμία από τις δύο αξιώσεις, όπως και στην απαίτηση για επέκταση της αξιολόγησης στο σύνολο των εκπαιδευτικών. Για την ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα οι αριθμοί, σε ορισμένες περιπτώσεις, έχουν θεωρητική αξία και μικρή ουσιαστική σημασία, καθώς στην οργάνωση και τη λειτουργία των σχολικών μονάδων υπεισέρχονται και γεωγραφικοί παράγοντες, αλλά και αριθμοί, όπως για παράδειγμα αυτός των υπηρετούντων εκπαιδευτικών, που ουσιαστικά έχουν ξεπεράσει εδώ και χρόνια ης απαιτήσεις της αναγκαίας δημοσιονομικής προσαρμογής, αναιρώντας ουσιαστικά ης προτάσεις του ΟΟΣΑ και ης απαιτήσεις των θεσμών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου