Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

Τσοκτουρίδης στη συνέλευση: « Ο ΑΟΚ δεν είναι ομάδα, είναι ιδέα»

Τσοκτουρίδης στη συνέλευση: « Ο ΑΟΚ δεν είναι ομάδα, είναι ιδέα»
Αισιοδοξία ότι θα βρεθεί λύση
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Γιώργου Τσοκτουρίδη στη γενική συνέλευση του ερασιτέχνη, οι επόμενες 15 μέρες είναι κρίσιμες όσον αφορά την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου και την εισροή εσόδων στο ταμείο της ΠΑΕ, που είναι το ζητούμενο. Ο πρόεδρος της ΠΑΕ φάνηκε αισιόδοξος ότι θα βρεθούν λύσεις και θα προχωρήσει στο μεγάλο στόχο που είναι η άνοδος στη Σουπερ Λιγκ.
Ολόκληρη η ομιλία του Τσοκτουρίδη στη γενική συνέλευση του ερασιτέχνη: « Μας αρέσει πάντα στη ζωή μου να μη λέω ψέματα. Ετσι λειτουργώ, έτσι λειτουργώ στο Ιατρείο μου και το θέμα είναι τώρα αν μπορείς να πεις την αλήθεια δημοσίως. Εγώ γενικά δεν υπήρξα ποτέ μου παράγοντας. Ούτε υπήρξα, ούτε ήμουν σε κάποια ομάδα, θέλησα να βοηθήσω την πόλη μου, άκουσα ότι κλήθηκα από
κάποιον να αναλάβω. Είναι αλήθεια ότι είχα ένα τηλέφωνο από τον κ. Εμινίδη που δεν ήταν άμεσο αλλά έγινε μέσω του κ. Καραγιώργη. Αυτό έγινε το προηγούμενο Απρίλιο, όταν μου είπε ότι με την αλλαγή του αθλητικού νόμου, μπορεί η Καβάλα να ξανά διεκδικήσει την επάνοδο της σε κάποια επαγγελματική κατηγορία.
Πήραν εμένα τηλέφωνο με δεδομένο ότι ήμουν ο γιατρός της ομάδας και φίλος με την προηγούμενη διοίκηση. Θα μπορούσα ίσως με τους προηγούμενους μετόχους να είχα μια επαφή και να δώσουνε το μερίδιο και τις μετοχές τους, προκειμένου να προχωρήσει αυτή η προσπάθεια. Ετσι έγινε. Ξεκινήσαμε τον προηγούμενο Απρίλιο και ήταν ένα μεγάλο, μακρύ ταξίδι.
Μεσολάβησαν 37 ταξίδια μου στην Αθήνα , συνομίλησα σχεδόν με όλους όσους ασχολούνται με το ποδόσφαιρο. Δεν ήταν εύκολο για μένα, δεν είχα σχέση με το ποδόσφαιρο. Καταλήξαμε τελικά σαν γίνει η κλήρωση της Β` Εθνικής και να βρισκόμαστε και εμείς στην κληρωτίδα. Μέχρι εκεί τα πράγματα είναι καλά. Από εκεί και μετά, σίγουρα υπολόγισα τα νούμερα. Ξεκινήσαμε με μεγαλεπήβολα σχέδια και δε μπορώ να πω ότι δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή, συνεχίζουν να υπάρχουν. Ανόητος δεν είμαι, μπορώ να μετρήσω. Κάνοντας αυτό το μπάτζετ ήξερα που θα βγαίναμε. Μπορώ να πω ότι υπολόγισα σε ορισμένα πράγματα. Υπολόγισα σε κάποιους επιχειρηματίες, κάποιους Καβαλιώτες, που στην προηγούμενη διοίκηση είχαν δώσει περίπου 200.000 ευρώ, όλοι μαζί για να βοηθήσουν. Υπολόγισα σε μια μεγαλύτερη προσέλευση του κόσμου, να έχουμε περισσότερα διαρκείας και γι` αυτό το λόγο περίπου μειώθηκαν στο μισό οι τιμές των διαρκείας. Υπολόγισα σε χορηγούς, οι οποίοι θα γέμιζαν το γήπεδο, αλλά δεν έχω δει καμία ταμπέλα. Τα ποσά είναι πολύ χαμηλά. Υπολόγισα σε μεγαλύτερη εισροή εσόδων, τα οποία δεν τα είχα. Οπότε παράλληλα στο έξοδα πρέπει να βάλω και ένα πρόστιμο το οποίο μας ήρθε και ήταν 90.000 ευρώ. Είχε να κάνει για την τιμωρία της προηγούμενης διοίκησης και μεταφέρθηκε στη καινούρια ΠΑΕ.
Όταν ένας άνθρωπος θέλει να κάνει μια επένδυση και λέει θα βάλω αυτό το ποσό, υπολογίζει από πού θα έχει εισροές για να βγάλει τη χρονιά.
Σαφέστατα δεν ήρθαν έτσι τα πράγματα. Σκέφτηκα την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου με δεδομένη ότι υπάρχουν άτομα τα οποία αγαπούνε τον ΑΟΚ και θα τους δοθεί η ευκαιρία να το αποδείξουν. Να μπουν και να αγωνιστούμε όλοι μαζί. Δε νομίζω ότι στα πλαίσια και στα στενά περιθώρια της Καβάλας, υπάρχει κάποιος που μπορεί να διαθέσει κάποιο μεγάλο ποσό.
Ούτε μάλιστα ένα ποσό, που έχω διαθέσει εγώ αυτή τη στιγμή. Ο ΑΟΚ τώρα δε χρωστάει πουθενά. Ολοι οι παίκτες έχουν πάρει τις προκαταβολές τους. Όλα τα νοίκια είναι πληρωμένα με εξαίρεση τον τρέχοντα μήνα. Όλα είναι πληρωμένα. Ενδεχομένως τώρα μπορεί να προκύπτουν κάποια θέματα, νομίζω ότι είναι στο χέρι μας να τα λύσουμε. Πιστεύω ότι με βάση κάποιες πληροφορίες που έχω, ότι ενδεχομένως το επόμενο 15νθήμερο να υπάρχει από άτομα που ενδιαφέρονται για τον ΑΟΚ, εισροή εσόδων. Αν υπάρχει το θέμα λύνεται άμεσα χωρίς πρόβλημα.
Περιμένουμε την επιχορήγηση αλλά και κάποιες χορηγίες. Οπότε τα πράγματα θα πάνε μια χαρά και θα έχουμε τους ίδιους στόχους.
Αν δεν γίνουν έτσι τα πράγματα, θα πρέπει να υπάρξει μια δεύτερη σκέψη, ένα άλλο πλάνο.
Θα το σκεφτόμαστε από 1 Δεκεμβρίου και μετά. Ελπίζω ότι δε θα χρειαστεί να υπάρξει άλλο πλάνο. Ο ΑΟΚ δεν είναι ομάδα, είναι ιδέα. Δε μπορούμε να την αφήσουμε να βουλιάξει.
Αν δεν έρθει η βοήθεια που περιμένουμε από κάπου, νομίζω ότι όλοι μας μπορούμε να συμβάλουμε. Δε ζητάω από σας να κάνετε ότι έκανα εγώ.
Ολοι μπορούν με τη δυνατότητα που έχουν να κάνουν κάτι, για να παραμείνει η ομάδα εκεί που είναι και να έχει υψηλούς στόχους. Είμαι αισιόδοξος αλλά απλά είμαι συγκρατημένος»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου