Ρεπορτάζ dictyo.gr
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση- συζήτηση της ΕΛΜΕ Καβάλας την Παρασκευή 16 Απριλίου και είχε ως θέμα «Οι τρέχουσες εξελίξεις στο χώρο της Β/θμιας Εκπαίδευσης». Ως ομιλητές είχαν προσκληθεί ο Πρόεδρος του Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. Θ. Τσούχλος, ο αντιπρόεδρος Ευ. Μπουντουλούλης και το μέλος Δημ. Ακτύπης. Οι εκπρόσωποι της Ομοσπονδίας αναφέρθηκαν σε θέματα που απασχολούν το σύνολο των λειτουργών της Δημόσιας Εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα:
1. Προτάσεις για την ασφαλή επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων. Τονίσθηκε (η): α) ανάγκη αραίωσης των υπερμεγεθών τμημάτων
Β) συμβολή του ΕΟΔΥ στην ενίσχυση του θετικού επικουρικού μέτρου των «αυτοδιαγνωστικών τεστ»
Γ) δημοσιοποίηση των πρακτικών της επιτροπής των λοιμωξιολόγων που αποφάσισαν το άνοιγμα των ΓΕ.Λ-ΕΠΑ.Λ.
Δ) λήψη άμεσων μέτρων για την αντιμετώπιση των ψυχοκοινωνικών επιπτώσεων του «lockdown» και της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στους μαθητές
Ε) επιβεβλημένη αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης στα σχολεία
Στ) ανάγκη επιτάχυνσης και ολοκλήρωσης των εμβολιασμών στους Εκπαιδευτικούς.
2. Άμεσο διορισμό 10.500 εκπαιδευτικών το καλοκαίρι του 2021, με συνέχιση της διαδικασίας αυτής και τα επόμενα έτη, καθώς οι μηδενικοί διορισμοί έχουν οδηγήσει σε τεράστια κενά.
3. Δίκαιη και ισομερής κατανομή των ανωτέρω σε Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση.
4. Κατάργηση του νέου συστήματος εισαγωγής στα ΑΕΙ που οδηγεί δεκάδες χιλιάδες μαθητές/τριες εκτός, μολονότι θα υπάρχει πολύ μεγάλος αριθμός κενών θέσεων σε πλήθος Τμημάτων, ιδιαίτερα περιφερειακών.
5. Μη πραγματοποίηση των προαγωγικών εξετάσεων στα Γυμνάσια- Λύκεια. Αξιοποίηση αυτού του χρόνου για συνέχιση της δια ζώσης εκπαίδευσης.
Παράλληλα έγινε εκτενής διάλογος με το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ και πολλούς συναδέλφους για την ανάγκη επιστροφής των αιρετών του κλάδου (2018-20) στα Υπηρεσιακά Συμβούλια, το σεβασμό στις αρνητικές αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων για τα Πρότυπα- Πειραματικά, την σχεδόν καθολική απόρριψη της αξιολόγησης των σχολικών μονάδων και τον ενωτικό εορτασμό της Εργατικής Πρωτομαγιάς την Πέμπτη 6 Μαΐου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου