Αθήνα, 30-5-2016
Την Παρασκευή 27-05-2016, στα πλαίσια των Πανελληνίων Εξετάσεων,
εξετάστηκαν οι μαθητές των ΓΕΛ και της Ο. Π. Σπουδών Οικονομίας &
Πληροφορικής στο μάθημα “Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον”.
Τα θέματα χαρακτηρίζονται από φυσιολογικό βαθμό δυσκολίας. Θα τα λέγαμε
με μια λέξη "βατά" και απευθύνονται στον επιμελή μαθητή που είχε
διαβάσει προσεκτικά τη
θεωρία.Ιδίως τις προσθήκες σ' αυτήν σε σχέση με παλιότερα.
θεωρία.Ιδίως τις προσθήκες σ' αυτήν σε σχέση με παλιότερα.
Οι παρατηρήσεις μας είναι ότι στο θέμα Α1 η 3η πρόταση
(Σωστού/Λάθους) θα μπορούσε να διατυπωθεί καλύτερα. Επίσης, θεωρούμε ότι
στο ερώτημα Α3β η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών που απάντησαν
σωστά, το έκαναν χωρίς να έχουν καταλάβει όσα γράφονται στο σχολικό
εγχειρίδιο ("παπαγαλία"). Αυτό γιατί τα περί εμβέλειας μεταβλητών
διδάσκονται πολύ επιφανειακά, σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών της
συγκεκρι-μένης Ομάδας Προσανατολισμού. Κατά τα άλλα, τα θέματα δεν
έκρυβαν παγίδες και δεν προβλημάτισαν τον -υποτυπωδώς προετοιμασμένο-
μαθητή.
Το Συντονιστικό Συμβούλιο του Εργασιακού Τομέα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσηςτης Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδας
URL: https://www.epe.org.gr/, mailto: info<στο>epe.org.gr
| ||
Νικόλαος Κατσάλης (katsalis<στο>sch.gr)
|
Φώτης Αλεξάκος (falexakos<στο>hol.gr)
|
- Αρχεία:
- 20160530_ΔΤ_ΠΑΝΕΛ_ΓΕΛ_ΑΕΠΠ_2016.pdf86 K
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου