Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016

Ενημέρωση από την παράσταση διαμαρτυρίας στον περιφερειακό Αττικής



 ΡΕΠΟΡΤΑΖ: dictyo.gr
«Λαυράκια» προέκυψαν από την  παράσταση διαμαρτυρίας του ΔΣ της ΟΛΜΕ και εκπροσώπων των ΕΛΜΕ της Αττικής.
-          Η εγκύκλιος για τις συγκροτήσεις τομέων στα ΕΠΑΛ προχώρησε προς το Υπουργείο. Με απόφαση κεντρική του Υπουργού θα συγκροτηθούν οι τομείς σε όλη την Ελλάδα, αυτά που ξέρατε για αποφάσεις Διευθυντών Εκπαίδευσης και Περιφερειακών ξεχάστε τα!!!
-          Τα ολιγομελή τμήματα θα οριστούν και αυτά κεντρικά από τον Υπουργό, μέχρι τώρα τα όριζαν οι Περιφερειακοί, για να ξεχάσετε τις εκδρομές στις περιφέρειες που κάνατε μέχρι τώρα, αυτή η απόφαση πάρθηκε για να μην ασκούνται πιέσεις στους περιφερειακούς και ενδίδουν στην έγκριση ολιγομελών τμημάτων!!!
-          Από τις εκτιμήσεις όλων των παρευρισκομένων στην περιφέρεια σχεδόν οι μισοί τομείς (που
λειτουργούν τώρα) θα καταργηθούν με ότι αυτό σημαίνει για τα ΕΠΑΛ!
-          Θα υπάρξει μεγάλη κινητικότητα των πλεοναζόντων καθηγητών των ΕΠΑΛ στα ΙΕΚ, τα Γυμνάσια και τα Λύκεια ακόμα και στα Δημοτικά
-          Θα βγει σύντομα η εγκύκλιος για τους όρους και τις προϋποθέσεις της λειτουργίας των τομέων, αυτή τη στιγμή υπάρχει μόνο η εγκύκλιος για τους όρους και τις προϋποθέσεις της λειτουργίας των ειδικοτήτων
-          Για την εγγραφή των προσφύγων στις δομές της εκπαίδευσης θα παρθεί απόφαση μέσα στο καλοκαίρι από το υπουργείο, οι περιφερειακοί σε όλη τη χώρα μαζί με τους Διευθυντές Εκπαίδευσης διερεύνησαν τις προθέσεις προσφυγόπουλων για εγγραφή στα σχολεία, ρώτησαν τα σχολεία τον αριθμό των προσφυγόπουλων που έκαναν αίτηση αλλά και ενδιαφέρθηκαν γενικά να εγγραφούν στα σχολεία (Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια).
-          Υπάρχει πρόβλημα με το θέμα των κηδεμόνων των προσφυγόπουλων καθώς είναι  μεγάλος ο αριθμός των «ασυνόδευτων» παιδιών, υπήρξε φαινόμενο «αλληλέγγυων» στο κέντρο της Αθήνας που επιχείρησαν να εγγράψουν ασυνόδευτα προσφυγόπουλα σε σχολεία της Α΄ Αθήνας
-          Για τον αριθμό των μαθητών ανά τάξη θα τηρηθεί αυστηρά ο νόμος/ 27 + 10%

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου