Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2014

Γιατί πρέπει να εκλεγεί ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας

Τις τελευταίες μέρες έχω έρθει αντιμέτωπος με διάφορες καταστάσεις. Καταστάσεις πολιτικές, που δεν θυμάμαι στο παρελθόν να έχω ξαναβρεθεί…

Πιθανόν να φταίει το γεγονός ότι ποτέ δεν ήμουν ιδιαίτερα πολιτικοποιημένο άτομο, γιατί είχα σαν πιστεύω μου το:

τα χέρια μου να είναι καλά, να μπορώ να δουλεύω και όποιος θέλει ας είναι «επάνω»!


Δυστυχώς, αυτόν τον ωχαδερφισμό –χαρακτηριστικό γνώρισμα του Έλληνα- τον βρήκα μπροστά μου
30 χρόνια μετά!

Και νομίζω ότι κι εσύ που με διαβάζεις τώρα, τα ίδια σκέπτεσαι…

Εκτός κι αν είσαι με παρωπίδες, με κομματικές παρωπίδες, οπότε σταμάτα να διαβάζεις ΕΔΩ και πήγαινε σ’ άλλο άρθρο ή σε άλλο site που ίσως βρεις κάτι του άμεσου ενδιαφέροντός σου!

Ευχαριστώ!!

Όπως είπα, δεν είμαι πολιτικοποιημένος. Εξαιρώ ένα τρίμηνο-τετράμηνο στην τρυφερή ηλικία των 16 που γράφτηκα στην ΠΑΣΠ της περιοχής μου. Τα ‘βαλα όμως κάτω και είδα ότι μ’ ενδιέφεραν περισσότερο οι γκόμενες από τις αλευρωμένες αφίσες κι έτσι άφησα τους άλλους στο πατάρι να λένε για τον Αντρέα κι εγώ τα λεγα με την Αντριάνα!

Τα χρόνια κύλησαν, οι εκάστοτε κυβερνήσεις μας βίαζαν αλλά με τέτοιο τρόπο που λέγαμε «θέλω κι άλλο»!

Πετυχημένη συνταγή το ‘Τσοβόλα δώστα όλα’, καθώς και το ‘Λεφτά υπάρχουν’, καθώς και οι διορισμοί κάτω απ’ το τραπέζι ή πάνω απ’ τ’ Αυλάκι ή όποια άλλη παραλλαγή που μας έκανε να αισθανόμαστε όμορφα λες και είχαμε κάνει ναργιλέ φτιαγμένο με όπιο…

Βασικά το «όπιο» ήταν το ψεύτικο χρήμα που μας δάνειζαν χωρίς να διαβάζουμε τα ψιλά γράμματα όταν βάζαμε την υπογραφή μας στο …δανειόχαρτο!

Το 2009 ήμουν από τους πρώτους που «έφαγα» 50% μείωση μισθού! Το 2010 απολύθηκα και τον ίδιο χρόνο απολύθηκε και η σύζυγος!!! Τόμπολα!

Προβληματισμός και ανησυχία.

Οι μέχρι τότε ψήφοι μου στην κεντρο-αριστερή πλευρά του κοινοβουλίου δεν είχαν βοηθήσει. Κάποια στιγμή το πήγα λίγο πιο αριστερά –από αντίδραση- αλλά όταν είδα τι πρεσβεύει ο χώρος αυτός πραγματικά δε μ’ άρεσε.

Έβαλα το κεφάλι κάτω, πήρα το επίδομα ανεργίας και έψαχνα για δουλειά. Απασχολήθηκα από δω κι από κει και κάποια στιγμή βρήκα και δουλειά. Το 2011. Τότε που η κρίση είχε μπει για τα καλά στη ζωή μας…

Και μετά ήρθαν οι εκλογές!

Και ψήφισα με βάση ΟΧΙ το συμφέρον το δικό μου, αλλά των παιδιών μου! Είδα τι έλεγαν οι διάφοροι υποψήφιοι βολευτές (δεν είναι λάθος η λέξη. Βολευτές!), τι προγράμματα και ποια προοπτική είχαν.

Ήταν η πρώτη φορά που διάβασα, ανέλυσα, αποφάσισα και ψήφισα! Αυτό που έπρεπε να έχω κάνει 30 χρόνια πριν…

Ήταν η πρώτη φορά που αποφάσισα να πολιτικοποιηθώ!

Όχι σαν επάγγελμα αγαπητή φιλενάδα, αλλά σαν υγιώς σκεπτόμενο άτομο.

Ήμουν καλά με τον εαυτό μου.

Ήμουν καλύτερα όταν είδα ότι αυτό που ψήφισα άρχισε να φέρνει αποτελέσματα.

Ήμουν καλύτερα όταν μπορούσα –και συνεχίζω να μπορώ- ν’ απαντώ με επιχειρήματα στους όποιους φίλους, οχτρούς ή συγγενείς (μεγάλο πρόβλημα αυτοί οι συγγενείς τελικά) με κατέκριναν για τις επιλογές μου…

«Εσύ? Δεξιός?»

«Ρε φίλε, δεν υπάρχει πια δεξιά ή αριστερά! Κατάλαβέ το!

Υπάρχουν 300 που κάπου πρέπει να κάτσουν στο μαγαζί.

Κάποιοι είναι στ’ αριστερά, κάποιοι στα δεξιά και κάποιοι στο κέντρο…

Τι δεν καταλαβαίνεις?»

Το θέμα είναι ότι πλέον το παιχνίδι παίζεται από πρόσωπα.

Πρόσωπα που θέλουν να σβήσουν τα κακώς κείμενα του παρελθόντος και πρόσωπα που είναι κολλημένα σε αρχές του προηγούμενου αιώνα.

Ίσως και του προ-προηγούμενου αιώνα, αλλά μου είναι αδιάφοροι. Καθώς επίσης και αυτά που πιστεύουν!

Τι να μου πει η Κούβα και ο Φιντέλ? Εκτός από τις πουράκλες (ΝΑ! Με το συμπάθειο), τι άλλο έχει προσφέρει στην ανθρωπότητα? Ένας μπάρμπας μου ναυτικός, ακόμα επικυρηγμένος είναι –από τις αρχές της 10ετίας του ’80- γιατί «έκλεψε» την πρώην θεία μου… Τι να μου πει ο πως-τον-λένε της Β. Κορέας? Κολλημένα μυαλά για μη σκεπτόμενους ανθρώπους…

Τα πρόσωπα λοιπόν είναι αυτά που κάνουν τη διαφορά! Και φτάσαμε στο σημείο 0 (*μηδέν) γιατί ένας θεσμός που –καλώς ή κακώς δεν το εξετάζουμε τώρα- αντιπροσωπεύει το Ελληνικό Σύνταγμα και τη Δημοκρατία, αν δεν εκλεγεί στις 29/12/2014 κινδυνεύουμε :

α) να πάμε σε εκλογές

β) να γυρίσουμε πίσω το χρόνο στο 2012 και να ξαναδιαπραγματευθούμε τα ήδη διαπραγματευμένα

γ) να σταματήσουν τα ΑΤΜ να βγάζουν χρήμα (γιατί αεροπλάνα με ευρώ ΔΕΝ θα στείλουν οι …βελανιδοφάγοι)

δ) να βγούμε κακήν-κακώς από την ευρωζώνη

ε) να τυπώσουμε τις …παλιές καλές δραχμές με ισοτιμία αστρονομική

στ) σήμερα το ψωμί να έχει 0,80 γιούρα και αύριο να έχει 1000 δρχ! Το ωραίο εδώ θα είναι πόσο θα έχει μεθαύριο… Με τον πληθωρισμό να τρέχει στο 25-30%, την Τετάρτη –παραμονή πρωτοχρονιάς δηλαδή- θα έχει 1.200 δρχ. (τραβηγμένο μεν, αλλά πραγματοποιήσιμο δε)

ζ) Τα σούπερ-μάρκετ θα αδειάσουν και οι λεηλασίες θα είναι στην ημερησία διάταξη.

η) Οι εισαγωγές θα «παγώσουν»

θ) Το ακίνητό σου θα χάσει την όποια αξία τού έχει απομείνει

ι) να έρθουν οι βελανιδοφάγοι να σου πάρουν το οικοπεδάκι στην Ερμιονίδα (1 στρέμμα παραθαλάσιο με συντελεστή 3) για 500.000 δρχ. Για 5.000 γιούρα δηλαδή! Κι εσύ θα έχεις λεφτά ν’ αγοράσεις ψωμί για κάνα 6μηνο… (ισοτιμία 1:1000 και πληθωρισμός. Μην ξεχνάς! Το είπαμε πριν)

Θες να σου πω κι άλλα? Έχω!

Βενζίνη γιοκ!

Φάρμακα γιοκ!

Ιδιωτική ασφάλιση, ξέχασέ την!

Τσιγάρο? Έγινε καπνός κι έφυγε!

Αρνάκι το Πάσχα? Αμέ! Αν έχεις στάνη δικιά σου και το κράτος δεν στην έχει απαλλοτριώσει ακόμα, γιατί όχι…

Διακοπές? Αμέ! Θα μας στείλουν στη Γυάρο να πεταλώνουμε γλάρους!

Α, να σου πω φιλενάδα και για το μαλλί… Θα με φωνάζεις να σου κόβω την ψαλίδα κι εσύ μετά θα μου ισιώνεις τις φαβορίτες. Τον θυμάσαι τον Κόκοτα? Έτσι θα γίνω…

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας πρέπει να εκλεγεί αύριο!

Αλλιώς οι καταστάσεις που θα ζήσουμε μέχρι την ημέρα των εκλογών θα είναι τριτοκοσμικές, πρωτόγνωρες και πέραν κάθε φαντασίας!

Δεν είναι ψήφος εμπιστοσύνης προς την νυν κυβέρνηση.

Είναι ψήφος προς την ομαλή μετάβαση από το αβέβαιο στη νηνεμία και μετά, μετά τον σκόπελο αυτόν, το 2016 πλέον, ο πιο καλός παίρνει τα ηνία και πορεύεται!

Αυτά έχω να δηλώσω και γράμματα γνωρίζω!



Γ.Ρ
4news.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου