Μια πρόταση για την απάλειψη αυτού του διαχρονικού προβλήματος»
Η καθυστέρηση αποστολής της εγκυκλίου των μεταθέσεων του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Ε.Ε.Π) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού(Ε.Β.Π) στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και στα ΚΕ.Δ.Δ.Υ, αν και έχει υπογραφεί, έχει να κάνει με τη διόρθωση λαθών που εντοπίστηκαν την τελευταία στιγμή στον πίνακα των οργανικών κενών του Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π από τη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής.
Το πρόβλημα αυτό, το ποια δηλαδή είναι τα οργανικά κενά του Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π, δυστυχώς για όλους μας έχει διαχρονική μορφή.
Κάποιοι Διευθυντές Σ.Μ.Ε.Α.Ε και Προϊστάμενοι ΚΕ.Δ.Δ.Υ δίδουν λανθασμένα τα οργανικά κενά των μονάδων τους στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. Κάποιοι δίδουν επιπλέον οργανικά
κενά από τα υπάρχοντα, μιας και μπερδεύουν το όρο «λειτουργικά» με τον όρο «οργανικά». Κάποιοι δίδουν τα οργανικά κενά που θα ήθελαν να έχει η μονάδα τους. Κάποιες Περιφερειακές Διευθύνσεις προσθέτουν επιπλέον και άλλα «οργανικά» κενά, θεωρώντας πως και κάποιες άλλες ειδικότητες π.χ Γυμναστές ανήκουν στο Ε.Ε.Π.Η καθυστέρηση αποστολής της εγκυκλίου των μεταθέσεων του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Ε.Ε.Π) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού(Ε.Β.Π) στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και στα ΚΕ.Δ.Δ.Υ, αν και έχει υπογραφεί, έχει να κάνει με τη διόρθωση λαθών που εντοπίστηκαν την τελευταία στιγμή στον πίνακα των οργανικών κενών του Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π από τη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής.
Το πρόβλημα αυτό, το ποια δηλαδή είναι τα οργανικά κενά του Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π, δυστυχώς για όλους μας έχει διαχρονική μορφή.
Κάποιοι Διευθυντές Σ.Μ.Ε.Α.Ε και Προϊστάμενοι ΚΕ.Δ.Δ.Υ δίδουν λανθασμένα τα οργανικά κενά των μονάδων τους στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. Κάποιοι δίδουν επιπλέον οργανικά
Η Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής από τη στιγμή που δέχεται λανθασμένα στοιχεία προσπαθεί να ξεμπλέξει τον μίτο της Αριάδνης έως την τελευταία στιγμή, κάθε
χρόνο και οι εργαζόμενοι σ αυτήν, ακούνε μεταθέσεις του Ε.Ε.Π και αλλάζουν κουβέντα.
Γενικώς ουδείς γνωρίζει ποια είναι τα οργανικά κενά του Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π.
Αυτό όμως πρέπει να αλλάξει επιτέλους και γι αυτό το λόγο καταθέτω την εξής απλή και λειτουργική πρόταση:
Όταν οι Διευθυντές των Σ.Μ.Ε.Α.Ε και οι Προϊστάμενοι ΚΕ.Δ.Δ.Υ στείλουν τον πίνακα με τα οργανικά κενά της μονάδας τους στην οικεία Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, να επιλαμβάνονται τα οικεία ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ(Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π), τα οποία και θα ελέγχουν εξονυχιστικά τα στοιχεία των οργανικών κενών Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π του συνόλου της κάθε Περιφέρειας, μιας και τα συμβούλια αυτά έχουν την εποπτεία ολόκληρης της Περιφέρειας και επίσης είναι εξειδικευμένα συμβούλια για θέματα Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π.
Όταν λοιπόν με τελική ευθύνη των Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π φτάσουν τα οργανικά κενά στη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής, αυτή θα τα ελέγξει ένα προς ένα και το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας θα αποτελέσει τη βάση πάνω στην οποία κάθε χρόνο θα «πατάει» η εγκύκλιος των μεταθέσεων και ο πίνακας των οργανικών κενών Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου