ΔΑΡΔΑΜΑΝΕΛΗΣ ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΣ
ΘΕΜΑ: ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ - ΚΕΝΑ, ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
ΑΙΡΕΤΟΣ ΠΥΣΔΕ ΑΝΑΤ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
Αναπλ. ΑΙΡΕΤΟΣ ΑΠΥΣΔΕ Κεντρ. Μακεδονίας
Τηλ.: 6973455800 – 2310413171- 2310452759
Ε-mail:
dardamanel@gmail.com Θεσσαλονίκη 28.03.2013
dardamanel@sch.gr Ενημερωτικό Νο 4
προς: ΟΛΜΕ
κ. Υπουργό Παιδείας
ΥΠΑΙΘΠΑ, τμ. Β΄ Δ/θμιας
&n ΥΠΑΙΘΠΑ, τμ. Γ΄ Π/θμιας
Κοιν: Μ.Μ.Ε.ΘΕΜΑ: ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ - ΚΕΝΑ, ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Συνάδελφοι
Μετά την ανακοίνωση-εφαρμογή της Υ.Α.50200/2012 έχω να παρατηρήσω τα παρακάτω:
1.
Το υπουργείο δεν λύνει το θέμα της κάλυψης των κενών στην πρωτοβάθμια
εκπαίδευση παρά μόνο μερικά (τα κενά είναι πολύ περισσότερα).
2. Δεν λαμβάνει υπόψη του τα τεράστια πλεονάσματα των εκπαιδευτικών που ήδη υπάρχουν μέσα στα ίδια τα ΠΥΣΔΕ άρα στην ΙΔΙΑ περιοχή των αντίστοιχων ΠΥΣΠΕ, με αποτέλεσμα εφόσον δεν μετακινηθούν κατά προτεραιότητα
αυτοί οι συνάδελφοι, τότε θα υπάρξουν τον επόμενο Σεπτέμβριο
υπεράριθμοι που θα κινδυνεύουν άμεσα να μετακινηθούν - βρεθούν σε άλλους
ΝΟΜΟΥΣ και περιοχές διότι δεν πρόκειται να έχουν αντικείμενο ακόμα και
μετά από
αθρόες καλοκαιρινές συνταξιοδοτήσεις.
αθρόες καλοκαιρινές συνταξιοδοτήσεις.
3.
Πιθανότατα θα δημιουργήσει κενά σε περιοχές μετά τις μετατάξεις, που
δεν θα μπορεί να τις καλύψει με διορισμούς τον Σεπτέμβριο οδηγώντας μας
και γιαυτό το λόγο σε αύξηση του διδακτικού μας ωραρίου.
Ύστερα από τα ανωτέρω και αφού το ΥΠΑΙΘΠΑ έχει πειστεί για το αναγκαίο της εφαρμογής των σχεδιασθέντων πέρσι (πρόχειρα μάλλον) μετατάξεων, αντί των διαθέσεων που τουλάχιστον στην Ανατ. Θεσ/νίκη
είχαν απόλυτη επιτυχία μετά τον σχεδιασμό και τις προβλέψεις που έγιναν
μεταξύ των Διευθύνσεων Δ/θμιας και Α/θμιας εκπαίδευσης έχω να προτείνω
τα εξής:
Οπωσδήποτε
το ΥΠΑΙΘΠΑ πρέπει άμεσα να νομοθετήσει την κατά προτεραιότητα
μετακίνηση των υπεραρίθμων εκπαιδευτικών μεταξύ των ιδίας περιοχής
μετάθεσης ΠΥΣΔΕ-ΠΥΣΠΕ και μόνο για τα εναπομείναντα κενά να προχωρήσει
με όλα τα υπόλοιπα κριτήρια που εφαρμόζονται για τις μεταθέσεις.
Δεν κατανοώ μέχρι σήμερα γιατί το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ δεν έθεσε ηδη το θέμα στον κ. Υπουργό Παιδείας πριν να είναι αργά;
Μήπως θέλουμε να υπάρξουν μετακινήσεις συναδέλφων
μεταξύ περιοχών μετάθεσης, επειδή οι περισσότερες περιοχές της χώρας
έχουν πλεονάσματα, χωρίς να λαμβάνουμε πλέον υπόψη τους συναδέλφους που
ήδη ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΩΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΙ οι οποίοι ΗΔΗ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΤΗ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ως υπεράριθμοι:
Μήπως
η χώρα μας από αστοχίες υπηρεσιακών παραγόντων για ακόμη μια φορά,
πρόκειται να ταλαιπωρήσει, εκπαιδευτικούς γονείς και μαθητές και μετά
μας φταίνε τα μνημόνια:
Με
την παρούσα καλώ τους συναδέλφους της Ανατ. Θεσσαλονίκης να υποβάλουν
άμεσα αιτήσεις αλλά και να διαμαρτυρηθούν για την μη πρόβλεψη από το
ΥΠΑΙΘΠΑ να λύσει με αίτηση πρώτα τις υπεραριθμίες εντός των ΝΟΜΩΝ μεταξύ ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ.
Από τους συνημμένους πίνακες φαίνεται ξεκάθαρα (κόκκινο τα πλεονάσματα στην διεύθυνση, κίτρινο οι διατεθέντες με κάθε τρόπο στην Α/θμια και με μπλε οι θέσεις μετάταξης ανά ειδικότητα) ποια έπρεπε να είναι η σωστή λύση στο πρόβλημα από το Υπουργείο μας.
Με
εκτίμηση
, Δαρδαμανέλης Θρασύβουλος …. Εκπ/κός 8ου Γυμν. Καλαμαριάς ,
ΠΙΝ 1 ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ
2013: ΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΝΑ ΠΕΡΙΟΧΗ
|
||||||||||
Α/Α
|
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
|
ΟΛ. ΔΗΜΟΤΙΚΑ
|
ΠΕ05/ΚΕΝΑ
|
ΠΕ07
|
ΠΕ08
|
ΠΕ19/20
|
ΠΕ32
|
ΠΕ18/41
|
||
1
|
ΑΝ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
|
66
|
14
|
6
|
6
|
33
|
4
|
1
|
||
2
|
ΔΥΤ.ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
|
53
|
10
|
5
|
5
|
26
|
3
|
0
|
||
3
|
ΗΜΑΘΙΑ
|
9
|
2
|
1
|
1
|
4
|
0
|
0
|
||
4
|
ΚΙΛΚΙΣ
|
5
|
1
|
1
|
1
|
3
|
0
|
0
|
||
5
|
ΠΕΛΛΑ
|
7
|
1
|
1
|
1
|
4
|
0
|
0
|
||
6
|
ΠΙΕΡΙΑ
|
13
|
3
|
1
|
1
|
6
|
1
|
0
|
||
7
|
ΣΕΡΡΕΣ
|
9
|
2
|
1
|
1
|
4
|
1
|
0
|
||
8
|
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
|
8
|
2
|
1
|
1
|
4
|
0
|
0
|
||
ΣΥΝΟΛΟ
|
170
|
35
|
17
|
17
|
84
|
9
|
1
|
|||
ΠΙΝ
2 ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ Δ.Δ.Ε. ΑΝ.ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
2012-2013: ΘΕΣΕΙΣ ΑΝΑ ΠΕΡΙΟΧΗ
|
||||||||||
Α/Α
|
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
|
ΑΠΌ ΔΙΑΘΕΣΗ
|
ΑΠΌ ΑΠΟΣΠΑΣΗ
|
Α-ΠΥΣΔΕ
|
ΜΕΡ. ΔΙΑΘ.
|
ΣΥΝΟΛΟ
|
ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ.
|
ΠΡ. 1901
|
ΠΡ.1902
|
ΑΙΤ. ΘΕΣΕΙΣ
|
1
|
ΠΕ05
|
13
|
8
|
0
|
1
|
22
|
25
|
15
|
10
|
14
|
2
|
ΠΕ07
|
28
|
8
|
1
|
6
|
43
|
48
|
40
|
8
|
6
|
3
|
ΠΕ08
|
0
|
25
|
0
|
2
|
27
|
2
|
-1
|
3
|
6
|
4
|
ΠΕ32
|
0
|
3
|
0
|
1
|
3
|
1
|
1
|
0
|
4
|
5
|
ΠΕ19-20
|
59
|
26
|
0
|
5
|
90
|
105
|
85
|
20
|
33
|
6
|
ΠΕ18/41
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
1
|
ΣΥΝΟΛΟ
|
100
|
70
|
1
|
15
|
185
|
181
|
140
|
41
|
64
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου