Διαψεύδει
κατηγορηματικά η Michelin τις φήμες περί αποχώρησής της από την Ελλάδα.
Σύμφωνα με αποκλειστικές δηλώσεις του γενικού διευθυντή των ελαστικών
Michelin στο naftemporiki.gr., Νταβίντ Ζαν, απορρίπτεται αυτή η
προοπτική και η εταιρεία θα παραμείνει επί ελληνικού εδάφους για μεγάλο
χρονικό διάστημα.
Όπως ανέφερε, η Michelin σκοπεύει μάλιστα να ενισχύσει τη μακροχρόνια παρουσία της τόσο στην Ελλάδα όσο και στη νότια Ευρώπη, συνεχίζοντας να εξυπηρετεί τους καταναλωτές και τους εξουσιοδοτημένους εμπόρους της.
Ολα ξεκίνησαν από μια επιστολή που εστάλη στις 12 Μαρτίου από τον κ. Ζαν προς τους εξουσιοδοτημένους εμπόρους.
Εκεί, αναφέρονταν τα σχέδια αναδιάρθρωσης και αναδιοργάνωσης της γαλλικής
εταιρείας στην περιοχή της κεντρικής και νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Τη δημιουργία δηλαδή ενός νέου κέντρου, μιας νέας διεύθυνσης μάρκετινγκ και πωλήσεων που εδρεύει στο Βουκουρέστι και θα έχει ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2014. Σε αυτή θα ανήκουν πέραν της Ελλάδας, η Αλβανία, η Βοσνία, η Βουλγαρία, η Κροατία, η Κύπρος, η Ουγγαρία, τα Σκόπια, το Μαυροβούνιο, η Ρουμανία, η Σερβία και η Σλοβενία.
Όπως αναφέρει ο κ. Ζαν η απόφαση αυτή της Michelin δεν πρόκειται να «επηρεάσει την καθημερινή επιχειρηματική δραστηριότητα στην Ελλάδα.
Η ομάδα πώλησης της Michelin θα παραμείνει στην Ελλάδα, θα συνεχίσει να εξυπηρετεί τους πελάτες της με το ίδιο, συνεχές ενδιαφέρον για την ποιότητα των υπηρεσιών και του προϊόντος της».
Η Ελλάδα, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, είναι η μεγαλύτερη αγορά για την γαλλική εταιρεία, στη νέα εμπορική περιοχή-επικράτεια που θα δημιουργηθεί έπειτα από την αναδιοργάνωση. Και σε καμία περίπτωση η κρίση που περνάει η χώρα δε σχετίζεται με τις νέες αποφάσεις.
Η Michelin δραστηροποιείται στην Ελλάδα από το 1950, αρχικά με υποκατάστημα εξαγωγών (έως και το 1969). Στη συνέχεια ιδρύθηκε επισήμως η εταιρεία Michelin Ελλάδος και το 1978 έλαβε τη σημερινή της νομική μορφή (ανώνυμη).
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ
naftemporiki.gr
Όπως ανέφερε, η Michelin σκοπεύει μάλιστα να ενισχύσει τη μακροχρόνια παρουσία της τόσο στην Ελλάδα όσο και στη νότια Ευρώπη, συνεχίζοντας να εξυπηρετεί τους καταναλωτές και τους εξουσιοδοτημένους εμπόρους της.
Ολα ξεκίνησαν από μια επιστολή που εστάλη στις 12 Μαρτίου από τον κ. Ζαν προς τους εξουσιοδοτημένους εμπόρους.
Εκεί, αναφέρονταν τα σχέδια αναδιάρθρωσης και αναδιοργάνωσης της γαλλικής
εταιρείας στην περιοχή της κεντρικής και νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Τη δημιουργία δηλαδή ενός νέου κέντρου, μιας νέας διεύθυνσης μάρκετινγκ και πωλήσεων που εδρεύει στο Βουκουρέστι και θα έχει ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2014. Σε αυτή θα ανήκουν πέραν της Ελλάδας, η Αλβανία, η Βοσνία, η Βουλγαρία, η Κροατία, η Κύπρος, η Ουγγαρία, τα Σκόπια, το Μαυροβούνιο, η Ρουμανία, η Σερβία και η Σλοβενία.
Όπως αναφέρει ο κ. Ζαν η απόφαση αυτή της Michelin δεν πρόκειται να «επηρεάσει την καθημερινή επιχειρηματική δραστηριότητα στην Ελλάδα.
Η ομάδα πώλησης της Michelin θα παραμείνει στην Ελλάδα, θα συνεχίσει να εξυπηρετεί τους πελάτες της με το ίδιο, συνεχές ενδιαφέρον για την ποιότητα των υπηρεσιών και του προϊόντος της».
Η Ελλάδα, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, είναι η μεγαλύτερη αγορά για την γαλλική εταιρεία, στη νέα εμπορική περιοχή-επικράτεια που θα δημιουργηθεί έπειτα από την αναδιοργάνωση. Και σε καμία περίπτωση η κρίση που περνάει η χώρα δε σχετίζεται με τις νέες αποφάσεις.
Η Michelin δραστηροποιείται στην Ελλάδα από το 1950, αρχικά με υποκατάστημα εξαγωγών (έως και το 1969). Στη συνέχεια ιδρύθηκε επισήμως η εταιρεία Michelin Ελλάδος και το 1978 έλαβε τη σημερινή της νομική μορφή (ανώνυμη).
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ
naftemporiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου