Σάββατο 30 Ιουλίου 2011

Η μεγάλη των δακιτών Δασκάλων και Καθηγητών "σφαγή"

Συνεχίζεται η "σφαγή" των στελεχών της ΔΑΚΕ σε πανελλαδικό επίπεδο, όσων αποφάσισαν να εκτεθούν στη διαδικασία κρίσης για την επιλογή διευθυντών σχολικών μονάδων.

Μέρα με την ημέρα δημοσιεύονται οι βαθμολογίες των συνεντεύξεων, όπου όλως τυχαίως οι περισσότεροι δακίτες καταποντίζοναι, εισπράττοντας προφανώς τη ρεβανσιστική διάθεση των πασόκων και "λοιπών δημοκρατικών δυνάμεων" στελεχών εκπαίδευσης, αιρετών κτλ.
Είναι πραγματικά ξεδιάντροπο, τη στιγμή που ακούγονται τόσα πολλά για την ύπαρξη πλαστών πιστοποιητικών σπουδών, την ίδια στιγμή εντελώς αναιτιολόγητα κι εσκεμμένα κάποιοι προσπαθούν να επιβάλλουν τα κόμπλεξ τους, χτυπώντας αλύπητα άξια και με επιστημονική επάρκεια στελέχη της παράταξής μας.

Από την άλλη, όπως είχε προταθεί κατά το παρελθόν στα όργανα της Παράταξης, ωφείλαμε να προβλέψουμε το ως άνω πογκρόμ και να απόσχουμε από τις διαδικασίες επιλογής στελεχών, ως ένδειξη διαμαρτυρίας για το γεγονός ότι δεν υπάρχει καμία διασφάλιση αντικειμενικότητας κι ορθής κρίσης.

Επομένως, επαναφέρουμε την πρότασή μας, έστω και την ύστατη ώρα:
1. Άμεση παύση της διαδικασίας επιλογής στελεχών κι ενδελεχής έλεγχος των φακέλων όλων των υποψηφίων εκπαιδευτικών.
2. Όταν ολοκληρωθεί ο ως άνω έλεγχος η διαδικασία επιλογής να γίνεται -πέραν των μετρήσιμων κριτηρίων- με διαγωνισμό και με έντυπα ψυχομετρικά τεστ.

Ο κομματισμός κι ο παραγοντισμός έχει ταλαιπωρήσει την εκπαίδευση. Και δυστυχώς εξακολουθεί να την ταλαιπωρεί, ακόμα και σήμερα, στην καρδιά της οικονομικής κρίσης.

Τελικά όμως, όπως αποδεικνύεται καθημερινά, είναι κι αυτή συνέπεια της κρίσης αξιών και νοοτροπίας, που χρόνια ταλαιπωρεί την Πατρίδα μας.

Ας κάνει λοιπόν η Παραταξή μας, η Ομοσπονδία και το αρμόδιο Υπουργείο το άλμα προς τα εμπρός.
Ας αποτινάξουμε από πάνω μας την κηλίδα του βολεμένου.
Ας ξεκαθαρίσουμε το τοπίο.

Για να μπορούμε -και να μπορούν- να σταθούμε -να σταθούν- στα μάτια των συναδέλφων και των μαθητών.
Για να υπηρετήσουμε το σκοπό της εκπαίδευσης των Ελλήνων μαθητών με επιστημονική επάρκεια, με αξιοπιστία και πάνω απ'όλα με αξιοπρέπεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου