Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

Μελέτες περίπτωσης εκτός λίστας Υπουργείου. ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 1

Κηδεμόνας προσκομίζει παράβολο και αίτηση για αναβαθμολόγιση. Τί κάνουμε; Απάντηση: Σκεπάζουμε τα στοιχεία του γραπτού έτσι ώστε να καλύπτεται βαθμός και στοιχεία ταυτότητας Σχολείου και μαθητή και το προωθούμε στην οικεία Διεύθυνση όπου θα γίνει η αναβαθμολόγιση. Εκεί, από την στιγμή που δεν ελέγχουμε τίποτα, ο βαθμός δύναται να γίνει αντιληπτός με ένα ελαφρό μολυβάκι στην τρίτη σελίδα της κόλλας αναφοράς όπου ανάγλυφα θα αναφανεί. Δεν γνωρίζει ουδείς ποιος φυλάει που τα γραπτά κτλ . Αν δεν είναι υπό την εποπτεία μας.....Εδώ κάτω από τα μάτια μας μπορεί να γίνει κάτι και να μην το καταλάβουμε! Θα εμπιστευθούμε τρίτο πρόσωπο , έστω και υπεύθυνο και σοβαρό; Από πόσα χέρια περνά το γραπτό; Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε! Ο βαθμολογητής δύναται βάσει νόμου να βάλλει μέχρι +3 μονάδες άνευ ουδεμίας επιπτώσεως . Για πάνω από +3 δημιουργείται θέμα για τον πρώτο βαθμολογήσαντα καθηγητή. Πόρισμα 1 : Ουδείς μαθητής μένει για λιγότερες από 3 μονάδες στα γραπτά. (Επιείκια!) Πόρισμα 2: Για να κάνει ένσταση ο άλλος, πρέπει πρώτα να του επιδειχθεί το γραπτό (στον κηδεμόνα και στον μαθητή) να σιγουρευτεί ότι έχει γράψει καλά (με τα δικά του κριτήρια) και δεν πληρώνει τζάμπα το παράβολο. Αν ο μαθητής μένει για λιγότερες μονάδες από 3 και η βαθμολογία δεν μπορεί να εξηγηθεί 100% (Δηλ. τα θέματα είναι σαφή και μετρήσιμα, δεν έχουν ερωτήσεις του τύπου «Τι γνωρίζετε για την θέση της γυναίκας στην Αρχαία Ελλάδα» , όπου η απάντηση «απολύτως τίποτα» είναι απολύτως σωστή δεδομένης της ειλικρίνειας του μαθητή όπου και πρέπει να πάρει όλη την βαθμολογία κτλ) Έχουν κοιταχτεί άλλη μια φορά, τότε: Ο καθηγητής είναι ωρολογιακή βόμβα για το σχολείο αν δεν καταλαβαίνει το ατόπημά του, ιδίως αν του εξηγηθεί πολλαπλώς και εξακολουθεί να μην το καταλαβαίνει. Για να γίνω πιο σαφής: Δεν φεύγει γραπτό από το σχολείο, όπου ο μαθητής μένει για λιγότερες από 3 μονάδες. (Δεν απαγορεύεται φυσικά, αλλά μετά ο καθηγητής θα υποστεί τα που του αναλογούν) Η παραπάνω μελέτη περίπτωσης αφορά περιθωριακές πρακτικές του προπερασμένου αιώνα που πλέον έχουν καταργηθεί από νεώτερες Πόρισμα 3 Με χρήση «Άοσμης λευκής καθαρής αμολύβδου βενζίνης» αυτής που πωλείται παντού για καθαρισμό των λεκέδων, δύναται να αφαιρεθεί η κάλυψη με κόλλα από «αδιαφανές χαρτί» να θεωρηθούν τα στοιχεία και η βαθμολογία και εν συνεχεία να επανακολληθεί η κόλλα με την ίδια κόλα (προσέξτε τα 2λ και 1λ) Το μελάνι της σφραγίδας ή το μελάνι του στυλό, ΟΥΔΕΜΙΑ (ούτε την παραμικρή) αλλιώση εμφανίζουν. Οσμή κτλ ΟΥΔΕΜΙΑ (άοσμος βενζίνη) ΕΠΟΜΕΝΩΣ Όταν φεύγει κόλλα «κεκαλυμένη με αδιαφανές χαρτί» εμείς πρέπει να θεωρούμε ότι τα στοιχεία του μαθητή και η βαθμολογία του είναι σε περίοπτη θέση. Μια λύση είναι τα συρραπτικά με σφυροκόπημα, όπου η αποσύρραψη και η επανασύρραψη στις ίδιες τρύπες είναι δύσκολη, όπου το χαρτί θα σκιστεί (αλλά ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ) όπως και το βουλοκέρι (Ισπανικός κηρός) με μολυβδοσφραγίδα (επίσης δεν προβλέπεται) Πόρισμα 4: Όπου ακούμε «σφραγισμένους φακέλους» οι οποίοι «αποσφραγίζονται ενώπιον....» κτλ δεν διασφαλίζουν ΤΙΠΟΤΑ. Νομίζω, ότι η παραπάνω μελέτη περίπτωσης , είναι η πλέον χρήσιμη

 ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 1                                                       
Κηδεμόνας προσκομίζει παράβολο και αίτηση για αναβαθμολόγιση. Τί κάνουμε;


Απάντηση:
Σκεπάζουμε τα στοιχεία του γραπτού έτσι ώστε να καλύπτεται βαθμός  και στοιχεία ταυτότητας Σχολείου και  μαθητή  και το προωθούμε στην οικεία Διεύθυνση όπου θα γίνει η αναβαθμολόγιση.
Εκεί, από την στιγμή που δεν ελέγχουμε τίποτα, ο βαθμός  δύναται να γίνει αντιληπτός με ένα ελαφρό μολυβάκι στην τρίτη σελίδα της κόλλας αναφοράς όπου ανάγλυφα θα αναφανεί. Δεν γνωρίζει ουδείς ποιος φυλάει που τα γραπτά κτλ . Αν δεν είναι υπό την εποπτεία μας.....Εδώ κάτω από τα μάτια μας μπορεί να γίνει κάτι και να μην το καταλάβουμε! Θα εμπιστευθούμε τρίτο πρόσωπο , έστω και υπεύθυνο και σοβαρό; Από πόσα χέρια περνά το γραπτό; Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε!   Ο βαθμολογητής δύναται βάσει νόμου να βάλλει μέχρι  +3  μονάδες άνευ ουδεμίας επιπτώσεως . Για πάνω από +3 δημιουργείται θέμα για τον πρώτο βαθμολογήσαντα καθηγητή.
Πόρισμα 1 : Ουδείς μαθητής μένει για λιγότερες από 3 μονάδες στα γραπτά. (Επιείκια!)
Πόρισμα 2: Για να κάνει ένσταση ο άλλος, πρέπει πρώτα να του επιδειχθεί το γραπτό (στον κηδεμόνα και στον μαθητή) να σιγουρευτεί ότι έχει γράψει καλά (με τα δικά του κριτήρια) και δεν πληρώνει τζάμπα το παράβολο. Αν ο μαθητής μένει για λιγότερες μονάδες από 3  και η βαθμολογία δεν μπορεί να εξηγηθεί 100% (Δηλ. τα θέματα είναι σαφή και μετρήσιμα, δεν έχουν ερωτήσεις  του τύπου «Τι γνωρίζετε για την θέση της γυναίκας στην Αρχαία Ελλάδα» , όπου η απάντηση «απολύτως τίποτα» είναι απολύτως σωστή δεδομένης της ειλικρίνειας του μαθητή όπου και πρέπει να πάρει όλη την βαθμολογία κτλ)  Έχουν κοιταχτεί άλλη μια φορά, τότε:
Ο καθηγητής είναι ωρολογιακή βόμβα για το σχολείο αν δεν καταλαβαίνει το ατόπημά του, ιδίως αν του εξηγηθεί πολλαπλώς και εξακολουθεί να μην το καταλαβαίνει. Για να γίνω πιο σαφής: Δεν φεύγει γραπτό από το σχολείο, όπου ο μαθητής μένει για λιγότερες από 3 μονάδες. (Δεν απαγορεύεται φυσικά, αλλά μετά ο καθηγητής θα υποστεί τα που του αναλογούν)
Η παραπάνω μελέτη περίπτωσης αφορά περιθωριακές πρακτικές του προπερασμένου αιώνα που πλέον έχουν καταργηθεί από νεώτερες


Πόρισμα 3 
Με χρήση «Άοσμης λευκής καθαρής αμολύβδου βενζίνης» αυτής που πωλείται παντού για καθαρισμό των λεκέδων, δύναται να αφαιρεθεί η κάλυψη με κόλλα από «αδιαφανές χαρτί» να θεωρηθούν τα στοιχεία και η βαθμολογία και εν συνεχεία να επανακολληθεί η κόλλα με την ίδια κόλα (προσέξτε τα 2λ και 1λ)  Το μελάνι της σφραγίδας ή το μελάνι του στυλό, ΟΥΔΕΜΙΑ (ούτε την παραμικρή) αλλιώση εμφανίζουν. Οσμή κτλ ΟΥΔΕΜΙΑ (άοσμος βενζίνη) ΕΠΟΜΕΝΩΣ Όταν φεύγει κόλλα «κεκαλυμένη με αδιαφανές χαρτί» εμείς πρέπει να θεωρούμε ότι τα στοιχεία του μαθητή και η βαθμολογία του είναι σε περίοπτη θέση.  Μια λύση είναι τα συρραπτικά  με σφυροκόπημα, όπου η αποσύρραψη και η επανασύρραψη στις ίδιες τρύπες είναι δύσκολη, όπου το χαρτί θα σκιστεί (αλλά ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ) όπως και το βουλοκέρι (Ισπανικός κηρός) με μολυβδοσφραγίδα (επίσης δεν προβλέπεται)

Πόρισμα 4:  Όπου ακούμε «σφραγισμένους φακέλους» οι οποίοι  «αποσφραγίζονται ενώπιον....» κτλ δεν διασφαλίζουν ΤΙΠΟΤΑ.


Νομίζω, ότι η παραπάνω μελέτη περίπτωσης , είναι η πλέον χρήσιμη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου