Δευτέρα 15 Απριλίου 2024

Δεν θα γίνουν οι "κρίσεις" Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης

 

ΘΕΜΑ: «Έγκριση του με αριθ. 1558/21-03-2024 Υ.Σ. του Τμήματος Δ’ της Διεύθυνσης Υπηρεσιακής

Κατάστασης και Εξέλιξης Εκπαιδευτικού Προσωπικού Π.Ε. & Δ.Ε «Τροποποίηση σύμβασης».

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις, όπως αυτές έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν:

1.1 Του Ν. 5094/2024 (ΦΕΚ 39/Α’) «Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου - Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων και άλλες διατάξεις».

1.2 Του Ν. 4782/2021 (ΦΕΚ 36 Α΄) «Εκσυγχρονισμός, απλοποίηση και αναμόρφωση του ρυθμιστικού πλαισίου των δημοσίων συμβάσεων, ειδικότερες ρυθμίσεις προμηθειών στους τομείς της άμυνας και της ασφάλειας και άλλες διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και την υγεία.»

1.3 Του Ν. 4727/2020 (ΦΕΚ 184 Α΄) «Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972) και άλλες διατάξεις».

1.4 Του Ν. 4700/2020 (ΦΕΚ 127 Α΄/ Ημερομηνία κυκλοφορίας 30-06-2020) «Ενιαίο κείμενο Δικονομίας για το Ελεγκτικό Συνέδριο, ολοκληρωμένο νομοθετικό πλαίσιο για τον προσυμβατικό έλεγχο, τροποποιήσεις στον Κώδικα Νόμων για το Ελεγκτικό Συνέδριο, διατάξεις για την αποτελεσματική απονομή της δικαιοσύνης και άλλες διατάξεις».

1.5 Του Ν. 4635/2019 (Α’167) « Επενδύω στην Ελλάδα και άλλες διατάξεις»

1.6 Του Ν. 4622/2019 (ΦΕΚ 133 Α΄) «Επιτελικό Κράτος: οργάνωση, λειτουργία και διαφάνεια της Κυβέρνησης, των κυβερνητικών οργάνων και της κεντρικής δημόσιας διοίκησης».

1.7 Του Ν. 4624/2019 (Α’ 137) «Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, μέτρα εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/680 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 και άλλες διατάξεις»,

1.8 Του Ν. 4601/2019 (Α’ 44) «Εταιρικοί μετασχηματισμοί και εναρμόνιση του νομοθετικού πλαισίου με

τις διατάξεις της Οδηγίας 2014/55/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 16ης Απριλίου 2014 για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο δημόσιων συμβάσεων και λοιπές διατάξεις»

1.9 Του Ν. 4412/2016 (ΦΕΚ 147 Α΄) «Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών (προσαρμογή στις Οδηγίες 2014/24/ΕΕ και 2014/25/ΕΕ».

1.10 Του Ν. 4270/2014 (ΦΕΚ 143 Α΄) «Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85/ΕΕ) - δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις.

1.11 Του Ν. 4250/2014 (ΦΕΚ 74 Α΄) «Διοικητικές απλουστεύσεις - Καταργήσεις, Συγχωνεύσεις Νομικών

Προσώπων και Υπηρεσιών του Δημοσίου Τομέα-Τροποποίηση Διατάξεων του π.δ. 318/92 (Α΄161) και λοιπές ρυθμίσεις».

1.12 Του Ν. 4155/2013 (ΦΕΚ 120 Α΄) «Εθνικό Σύστημα Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων και άλλες διατάξεις».

1.13 Του Ν. 4152/2013 (ΦΕΚ 107 Α') «Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2011/7 της 16.2.2011 για την καταπολέμηση των καθυστερήσεων πληρωμών στις εμπορικές συναλλαγές».

1.14 Του Ν. 4013/2011 (ΦΕΚ 204 Α΄) «Σύσταση ενιαίας Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων και Κεντρικού Ηλεκτρονικού Μητρώου Δημοσίων Συμβάσεων - Αντικατάσταση του έκτου κεφαλαίου του ν. 3588/2007 (πτωχευτικός κώδικας) - Προπτωχευτική διαδικασία εξυγίανσης και άλλες διατάξεις».

1.15 Της παρ. Γ του άρθρου 89 του ν.3996/2011 (Α' 170) «Αναμόρφωση του Σώματος Επιθεωρητών Εργασίας, ρυθμίσεις θεμάτων Κοινωνικής Ασφάλισης και άλλες διατάξεις» με τίτλο «Σύσταση Ειδικού Λογαριασμού Παιδικών Κατασκηνώσεων (Ε.Λ.Π.Κ.)».

1.16 Το άρθρο 68 του Ν.3863/2010 (ΦΕΚ 115/Α/2010), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 22 του ν.4144/2013 (ΦΕΚ 88/Α/18.04.2013) για την «Αντιμετώπιση της παραβατικότητας στην Κοινωνικής Ασφάλιση και στην αγορά εργασίας και λοιπές διατάξεις αρμοδιότητας του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας» σχετικά με την τήρηση της εργατικής νομοθεσίας εκ μέρους των συνεργείων καθαριότητας με τις περεταίρω τροποποιήσεις αυτού.

1.17 Του Ν. 3861/2010 (ΦΕΚ 112 Α΄) «Ενίσχυση της διαφάνειας με την υποχρεωτική ανάρτηση νόμων και πράξεων των κυβερνητικών, διοικητικών και αυτοδιοικητικών οργάνων στο διαδίκτυο Πρόγραμμα Διαύγεια και άλλες διατάξεις» όπως τροποποιήθηκε και ισχύει .

1.18 Του Ν. 3419/2005 (Α’ 297) «Γενικό Εμπορικό Μητρώο (Γ.Ε.ΜΗ.) και εκσυγχρονισμός της Επιμελητηριακής Νομοθεσίας»

1.19 Του Ν. 2859/2000 (ΦΕΚ 248 Α΄) «Κύρωση Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας».

1.20 Του Ν. 2690/1999 (ΦΕΚ 45 Α΄) «Κύρωση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις».

1.21 Του Ν. 2121/1993 (Α’ 25) «Πνευματική Ιδιοκτησία, Συγγενικά Δικαιώματα και Πολιτιστικά Θέματα»

1.22 Του Π.Δ. 79/2023 (ΦΕΚ 131 Α΄) «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών».

1.23 Του Π.Δ. 77/2023 (ΦΕΚ 130 Α΄) «Σύσταση Υπουργείου και μετονομασία Υπουργείων - Σύσταση, κατάργηση και μετονομασία Γενικών και Ειδικών Γραμματειών - Μεταφορά αρμοδιοτήτων, υπηρεσιακών μονάδων, θέσεων προσωπικού και εποπτευόμενων φορέων».

1.24 Του Π.Δ. 84/2019 (ΦΕΚ 123 Α΄) «Σύσταση και κατάργηση Γενικών Γραμματειών και Ειδικών Γραμματειών/Ενιαίων Διοικητικών Τομέων Υπουργείων.».

1.25 Του Π.Δ. 81/2019 (ΦΕΚ 119 Α΄) «Σύσταση, συγχώνευση, μετονομασία και κατάργηση Υπουργείων και καθορισμός των αρμοδιοτήτων τους - Μεταφορά υπηρεσιών και αρμοδιοτήτων μεταξύ Υπουργείων.».

1.26 Του Π.Δ. 18/2018 (ΦΕΚ 31 Α΄) «Οργανισμός Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.».

1.27 Του Π.Δ. 80/2016 (ΦΕΚ 145 Α΄) «Ανάληψη υποχρεώσεων από τους διατάκτες.».

1.28 Του Π.Δ. 28/2015 (ΦΕΚ 34 Α΄) «Κωδικοποίηση διατάξεων για την πρόσβαση σε δημόσια έγγραφα και στοιχεία.».

1.29 Του Π.Δ. 25/2014 (ΦΕΚ 44 Α΄) «Ηλεκτρονικό Αρχείο και Ψηφιοποίηση εγγράφων».

2. Τις κάτωθι αποφάσεις, όπως αυτές έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν:

2.1 Τη με αρ. πρωτ. 21368/Β4/28-02-2024 (ΑΔΑ: 9Φ3Ζ46ΝΚΠΔ-Ο59, ΑΔΑΜ: 24AWRD014337372) απόφαση τροποποίησης της σύμβασης.

2.2 Τη με αριθ. πρωτ. 21363/Β5/28-02-2024 (ΑΔΑ: Ψ4ΛΔ46ΝΚΠΔ-34Ρ) απόφαση τροποποίησης της με αριθ. πρωτ. 969/Β5/05-01-2024 (ΑΔΑ: ΨΜΔΟ46ΝΚΠΔ-Μ35) απόφαση δέσμευσης πίστωσης.

2.3 Τη με αρ. πρωτ. 7255/Β5/23-01-2024 (ΑΔΑ: ΨΒΚΙ46ΝΚΠΔ-04Λ) απόφαση δέσμευσης πίστωσης (α/α 13171).

2.4 Τη με αρ. πρωτ. 969/Β5/05-01-2024 (ΑΔΑ: ΨΜΔΟ46ΝΚΠΔ-Μ35) απόφαση δέσμευσης πίστωσης.

2.5 Τη με αρ. πρωτ. 149661/Β4/29-12-2023 (ΑΔΑ: ΡΛΟΜ46ΝΚΠΔ-4ΝΨ, ΑΔΑΜ: 23AWRD014080215) απόφαση τροποποίησης της σύμβασης.

2.6 Τη με αρ. πρωτ. 149660/Β5/29-12-2023(ΑΔΑ: ΡΧΒ446ΝΚΠΔ-ΜΣΖ) απόφαση προέγκρισης ανάληψης υποχρέωσης.

2.7 Τη με αριθ. πρωτ. 149216/Β5/29-12-2023 (ΑΔΑ: 6Ε0Θ46ΝΚΠΔ-3ΘΙ) απόφαση ανάκλησης δέσμευσης πίστωσης.

2.8 Τη με αρ. πρωτ.:149659/Β5/29-12-2023 (ΑΔΑ:ΕΒ6Φ46ΝΚΠΔ-ΗΧ5) απόφαση μερικής ανάκλησης δέσμευσης πίστωσης.

3

2.9 Τη με αρ. πρωτ.318/Β5/02-01-2023 απόφαση δέσμευσης πίστωσης απόφαση ανάληψης με α/α: 3491 στο βιβλίο Εγκρίσεων και Εντολών Πληρωμής της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών

2.10 Τη με αρ. πρωτ. 162150/Β4/30-12-2022 απόφαση(ΑΔΑ: ΨΗΜΤ46ΜΤΛΗ-1ΤΦ, ΑΔΑΜ:

22AWRD011935340) με θέμα «Έγκριση του με αριθ. πρωτ. Φ.351.1/116/155906/Ε3/15-12-2022 εγγράφου του Τμήματος Δ’ της Διεύθυνσης Υπηρεσιακής Κατάστασης και Εξέλιξης Εκπαιδευτικού Προσωπικού Π.Ε. & Δ.Ε. και τροποποίηση της αριθ. 46/2022 (ΑΔΑΜ: 22SYMV011067081) Σύμβασης».

2.11 Τη με αρ. πρωτ. 162036/Β5/30-12-2022 (ΑΔΑ: 6ΘΩΜ46ΜΤΛΗ-ΟΓΑ, ΑΔΑΜ: 22REQ011932151) απόφαση προέγκρισης ανάληψης υποχρέωσης (δέσμευσης πίστωσης).

2.12 Την υπό στοιχεία 156347/Y1/16-12-2022 (ΦΕΚ 6461Β΄) απόφαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων «Ορισμός κατηγοριών δαπανών με διατάκτη τον Υπουργό ή άλλο όργανο και ορισμός αποφαινόμενου οργάνου στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων» .

2.13 Την υπό στοιχεία 135821/Γ1/2.11.2022 απόφαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων «Διορισμός Υπηρεσιακού Γραμματέα στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων» (Υ.Ο.Δ.Δ. 1042) σε συνδυασμό την από 16/12/2022 πράξη ανάληψης καθηκόντων από τον Υπηρεσιακό Γραμματέα.

2.14 Τη με αριθ. πρωτ. 81873/Β4/04-07-2022 (ΑΔΑ: 6ΜΤΛ46ΜΤΛΗ-ΨΤΘ, ΑΔΑΜ: 22AWRD010946429) απόφαση κατακύρωσης.

2.15 Τη με αρ. πρωτ. 1088/Β5/05-01-2022 (ΑΔΑ: 6ΩΣΨ46ΜΤΛΗ-ΜΟΔ, ΑΔΑΜ: 22REQ009903262) απόφαση ανάληψης υποχρέωσης.

2.16 Τη με αρ. πρωτ. 162243/Β5/13-12-2021 (ΑΔΑ: Ψ3ΛΒ46ΜΤΛΗ-ΕΤΝ, ΑΔΑΜ:21REQ009723353) απόφαση προέγκρισης ανάληψης υποχρέωσης.

2.17 Την αριθ. 76928/09-07-2021 Κ.Υ.Α. (ΦΕΚ 3075 Β΄) «Ρύθμιση ειδικότερων θεμάτων λειτουργίας και διαχείρισης του Κεντρικού Ηλεκτρονικού Μητρώου Δημοσίων Συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ).».

2.18 Την αριθ. 1191/14-03-2017 Κ.Υ.Α. (ΦΕΚ 969 Β΄) «Καθορισμός του χρόνου, τρόπου υπολογισμού της διαδικασίας παρακράτησης και απόδοσης της κράτησης 0,06% υπέρ της Αρχής Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών (Α.Ε.Π.Π.), καθώς και των λοιπών λεπτομερειών εφαρμογής της παραγράφου 3, του άρθρου 350 του ν. 4412/2016 (Α΄ 147).»

3. Τις σε εκτέλεση των ανωτέρω νόμων εκδοθείσες λοιπές (πλην των ήδη αναφερομένων) κανονιστικές διατάξεις, καθώς και κάθε διάταξη (νόμου, Π.Δ., απόφασης, κ.λ.π.) που διέπει τις δημόσιες συμβάσεις, έστω και αν δεν αναφέρονται ρητά παραπάνω.

4. Τα κάτωθι έγγραφα:

4.1 Το από 08-04-2024 έγγραφο της νόμιμης εκπροσώπου της Κοινοπραξίας «EL-TRANSLATIONS & CONEQ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣ».

4.2 Τα με αριθ. πρωτ. 33851/Β4/03-04-2024 και 34796/Β4/04-04-2024 έγγραφα του Τμήματος Α’ της Διεύθυνσης Προμηθειών και Διαχείρισης Υλικού.

4.3 Το με αριθ. 1558/21-03-2024 Υ.Σ. του Τμήματος Δ’ της Διεύθυνσης Υπηρεσιακής Κατάστασης και Εξέλιξης Εκπαιδευτικού Προσωπικού Π.Ε. & Δ.Ε.

4.4 Τη με αριθ. 10/2024 (ΑΔΑΜ: 24SYMV014501342) σύμβαση.

4.5 Τη με αριθ. πρωτ. 21389 /Β4/28-02-2024 πρόσκληση για υπογραφή τροποποιητικής σύμβασης.

4.6 Το με αριθ. πρωτ. 21207/Β4/28-02-2024 Αίτημα τροποποίησης της με αριθ. πρωτ. 969/Β5/05-01-2024 (ΑΔΑ: ΨΜΔΟ46ΝΚΠΔ-Μ35) απόφαση δέσμευσης πίστωσης.

4.7 Το με αριθ. πρωτ. Φ.351.1/15/20323/Ε3/26-02-2024 έγγραφο του Τμήματος Δ’ της Διεύθυνσης Υπηρεσιακής Κατάστασης και Εξέλιξης Εκπαιδευτικού Προσωπικού Π.Ε. & Δ.Ε «Εισήγηση παράτασης της αριθμ. 105/2023 σύμβασης».

4.8 Το από 23-02-2024 μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετά του συνημμένου αιτήματος παράτασης ισχύος της σύμβασης της Αναδόχου εταιρείας - Κοινοπραξία «EL-TRANSLATIONS & CONEQ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣ.

4.9 Τη με αριθ. 105/2023 (ΑΔΑΜ: 24SYMV014107056) σύμβαση.

4.10 Το με αρ. πρωτ. 149648 /Β4/29-12-2023 αίτημα του διατάκτη.

4.11 Το με αριθ. πρωτ. Φ.351.1/372/149638/Ε3/29-12-2023 (Ορθή Επανάληψη) έγγραφο του Τμήματος Δ’ της Διεύθυνσης Υπηρεσιακής Κατάστασης και Εξέλιξης Εκπαιδευτικού Προσωπικού Π.Ε. & Δ.Ε «Εισήγηση παράτασης της αριθμ. 83/2022 σύμβασης».

4.12 Το από 27-12-2023 μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετά του συνημμένου αιτήματος παράτασης ισχύος της σύμβασης της Αναδόχου εταιρείας - Κοινοπραξία «EL-TRANSLATIONS & CONEQ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣ.

4.13 Την αριθ. 83/2022 (ΑΔΑΜ: 22SYMV011936934) Σύμβαση.

4.14 Το με αρ. πρωτ. 159317/Β4/22-12-2022 (ΑΔΑΜ: 22REQ011910953) αίτημα προέγκρισης πίστωσης στο πλαίσιο της αριθ. 46/2022 (ΑΔΑΜ: 22SYMV011067081) σύμβασης.

4.15 Το με αριθ. πρωτ. Φ.351.1/116/155906/Ε3/15-12-2022 έγγραφο του Τμήματος Δ’ της Διεύθυνσης Υπηρεσιακής Κατάστασης και Εξέλιξης Εκπαιδευτικού Προσωπικού Π.Ε. & Δ.Ε.

4.16 Το από 13/12/2022 μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Κοινοπραξίας «EL-TRANSLATIONS & CONEQ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣ».

4.17 Το με αριθ. πρωτ. Φ.351.1/80/149213/Ε3/01-12-2022 έγγραφο του Τμήματος Δ’ της Διεύθυνσης Υπηρεσιακής Κατάστασης και Εξέλιξης Εκπαιδευτικού Προσωπικού Π.Ε. & Δ.Ε.

4.18 Την αριθ. 46/2022 (ΑΔΑΜ: 22SYMV011067081) σύμβαση.

4.19 Την με αρ. πρωτ. 166551/Β5/20-12-2021 (ΑΔΑ: 9ΓΚΟ46ΜΤΛΗ-6ΗΕ) βεβαίωση πολυετούς έγκρισης ανάληψης υποχρέωσης της παρ. 8, του άρθρου 67, του Ν.4270/2014 (ΦΕΚ 143 Α΄) όπως ισχύει.

4.20 Το με αρ. πρωτ. 164824/Β4/16-12-2021 αίτημα έκδοσης βεβαίωσης πολυετούς έγκρισης

4.21 Το με αρ. πρωτ. 156300 /Β4/02-12-2021 (ΑΔΑΜ: 21REQ009648467) αίτημα προέγκρισης πίστωσης.

4.22 Τα υπ’ αρίθμ. 6613/13-10-2021, 7084/04-11-2021,7155/05-11-2021 και 7951/08-12-2021 Υ.Σ. του Τμήματος Δ’ Στελεχών Π.Ε. & Δ.Ε. της Διεύθυνσης Υπηρεσιακής Κατάστασης και Εξέλιξης Εκπαιδευτικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

5. Την ανάγκη παροχής υπηρεσιών μαγνητοφώνησης – απομαγνητοφώνησης για τη διαδικασία επιλογής των λοιπών στελεχών εκπαίδευσης.

6. Το γεγονός ότι οι διαδικασίες επιλογής περιφερειακών διευθυντών εκπαίδευσης δεν θα πραγματοποιηθούν εντός του τρέχοντος εξαμήνου, λόγω τροποποίησης της σειράς με την οποία προκηρύσσονται οι θέσεις για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης (άρθρο 162 του Ν.5094/2024).

7. Το γεγονός ότι από την παρούσα τροποποίηση της σύμβασης δεν προκαλείται επιπλέον δαπάνη σε βάρος του προϋπολογισμού του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α..

Αποφασίζουμε

1. Την έγκριση, στο σύνολό του, του με αριθ. 1558/21-03-2024 Υ.Σ. του Τμήματος Δ’ της Διεύθυνσης Υπηρεσιακής Κατάστασης και Εξέλιξης Εκπαιδευτικού Προσωπικού Π.Ε. & Δ.Ε., στο πλαίσιο της αριθ. 46/2022 (ΑΔΑΜ: 22SYMV011067081) σύμβασης όπως τροποποιήθηκε με τις αριθ. 83/2022 (ΑΔΑΜ: 22SYMV011936934), 105/2023 (ΑΔΑΜ: 24SYMV014107056) και 10/2024 (ΑΔΑΜ: 24SYMV014501342) όμοιες.

2. Την τροποποίηση, της αριθ. 46/2022 (ΑΔΑΜ: 22SYMV011067081) σύμβασης όπως τροποποιήθηκε με τις αριθ. 83/2022 (ΑΔΑΜ: 22SYMV011936934), 105/2023 (ΑΔΑΜ: 24SYMV014107056) και 10/2024 (ΑΔΑΜ: 24SYMV014501342) όμοιες, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1, του άρθρου 132 του ίδιου Νόμου, με αντικατάσταση του παραδοτέου Δ’ του Παραρτήματος Α’ της σύμβασης 46/2022 ως εξής:

Δ1. Επιλογή Συμβούλων Εκπαίδευσης (ΚΕΝΕΣ ΚΑΙ ΚΕΝΟΥΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ)

1. Οι χώροι που θα πραγματοποιηθούν οι συνεντεύξεις είναι τέσσερεις αίθουσες στην περιοχή της Αθήνας και δύο στην περιοχή της Θεσσαλονίκης. Οι ανωτέρω αίθουσες δεν διαθέτουν ηχητική εγκατάσταση.

2. Ο αριθμός των ατόμων που θα βρίσκονται σε κάθε αίθουσα θα είναι οκτώ (8).

3. Η διάταξη των ατόμων θα είναι περιφερειακά ενός οβάλ γραφείου συνεδριάσεων.

4. Τα συμβούλια θα συνεδριάζουν καθημερινά (εκτός Σαββάτου και Κυριακής) κατ’ εκτίμηση για δεκαπέντε (15) ημέρες. Η διάρκεια των συνεδριάσεων εκτιμάται στις δέκα (10) ώρες κάθε ημέρα. Η απομαγνητοφώνη- ση εκτιμάται ότι θα αφορά 100-150 ώρες ηχογραφημένου υλικού, συνολικά.

5. Η απομαγνητοφώνηση θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί εντός 20-30 ημερών από τη λήξη των συνεντεύξεων. Τα παραδοτέα (απομαγνητοφωνημένο αρχείο) θα παραδοθεί τόσο σε ψηφιακή μορφή όσο και σε μορφή εκτυπωμένου κειμένου.

6. Για τη λειτουργία του συστήματος και για κάθε συμβούλιο απαιτείται παρουσία εκπροσώπου της εταιρείας εντός της αίθουσας, προκειμένου στην έναρξη κάθε ημέρας να θέτει σε λειτουργία το σύστημα, να εκκινεί και να διακόπτει τη μαγνητοφώνηση με την είσοδο και την έξοδο του υποψηφίου αντίστοιχα, και στο τέλος της κάθε ημέρας να κλείνει με ασφάλεια το σύστημα και να αποθηκεύει το ηχητικό αρχείο σε δύο αντίγραφα, εκ των οποίων το ένα θα παραδίδεται στον Πρόεδρο και το δεύτερο θα στέλνεται στην εταιρεία προκειμένου να γίνει η απομαγνητοφώνηση.

Δ2. Επιλογή Περιφερειακών Εποπτών ποιότητας της Εκπαίδευσης

1. Ο χώρος που θα πραγματοποιηθούν οι συνεντεύξεις είναι μία αίθουσα στο κεντρικό κτήριο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

Η ανωτέρω αίθουσα δεν διαθέτει ηχητική εγκατάσταση.

2. Ο αριθμός των ατόμων που θα βρίσκονται σε κάθε αίθουσα θα είναι οκτώ (8).

3. Η διάταξη των ατόμων θα είναι περιφερειακά ενός οβάλ γραφείου συνεδριάσεων.

4. Το συμβούλιο θα συνεδριάζει καθημερινά (εκτός Σαββάτου και Κυριακής) κατ’ εκτίμηση για πέντε (5) ημέρες. Η διάρκεια των συνεδριάσεων εκτιμάται στις δέκα (10) ώρες κάθε ημέρα. Η απομαγνητοφώνηση εκτιμάται ότι θα αφορά 50 ώρες ηχογραφημένου υλικού, συνολικά.

5. Η απομαγνητοφώνηση θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί εντός 20-30 ημερών από τη λήξη των συνεντεύξεων. Τα παραδοτέα (απομαγνητοφωνημενο αρχείο) θα παραδοθεί τόσο σε ψηφιακή μορφή όσο και σε μορφή εκτυπωμένου κειμένου.

6. Για τη λειτουργία του συστήματος και για κάθε συμβούλιο απαιτείται παρουσία εκπροσώπου της εταιρείας εντός της αίθουσας, προκειμένου στην έναρξη κάθε ημέρας να θέτει σε λειτουργία το σύστημα, να εκκινεί και να διακόπτει τη μαγνητοφώνηση με την είσοδο και την έξοδο του υποψηφίου αντίστοιχα, και στο τέλος της κάθε ημέρας να κλείνει με ασφάλεια το σύστημα και να αποθηκεύει το ηχητικό αρχείο σε δύο αντίγραφα, εκ των οποίων το ένα θα παραδίδεται στον Πρόεδρο και το δεύτερο θα στέλνεται στην εταιρεία προκειμένου να γίνει η απομαγνητοφώνηση.

Κατά τα λοιπά ισχύουν οι όροι της αριθ. 46/2022 (ΑΔΑΜ:22SYMV011067081) σύμβασης όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου