«Τη
“λύση” που προτείνει ο ΣΥΡΙΖΑ για το ασφαλιστικό, την αποκάλυψε χθες ο
κ. Τσίπρας, ο οποίος σχεδόν εξέφρασε την ελπίδα του να μην
μακροημερεύσουν για πολύ όσοι Έλληνες είναι άνω των 70 ετών», απαντά η
ΝΔ στο γραφείο τύπου του πρωθυπουργού και προσθέσει:«Και δεν ντρέπεται που δεν έχει ζητήσει ακόμη συγνώμη από 1,5 εκατομμύριο συμπολίτες μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου