Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2018

15 Σεπτεμβρίου Νέο συλλαλητήριο για τη Μακεδονία στη Θεσσαλονίκη

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας για τη Μακεδονία ετοιμάζεται στη Θεσσαλονίκη για το Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου, ημέρα που ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης θα πραγματοποιεί την ομιλία του στο πλαίσιο της 83ης ΔΕΘ, στο Βελλίδειο.

Η διαμαρτυρία θα πραγματοποιηθεί μετά από κάλεσμα μέσω facebοok της Επιτροπής Μακεδονικού Αγώνα Θεσσαλονίκης.
«Καλούμε τους Έλληνες να διαδηλώσουμε ειρηνικά ώστε αν κ εφόσον η Ν.Δ. και ο κ. Μητσοτάκης αναλάβει την κυβέρνηση της χώρας, να ακυρώσει την προδοτική συμφωνία των Πρεσπών», αναφέρουν οι διοργανωτές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου