Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

Η διδασκαλία της “Ιλιάδας” στη Β᾽ Γυμνασίου (Κύπρος)


ΙΛΙΑΔΑΑπό τη σχολική χρονιά 2012-13 έχει εισαχθεί στα κυπριακά Γυμνάσια το νέο μοντέλο διδασκαλίας της Ιλιάδας, το οποίο στηρίζεται: (α) σε ριζική αναδιάρθρωση της διδακτέας ύλης στη βάση της αρχής “διδάσκουμε περισσότερη Ιλιάδα με λιγότερους στίχους”· (β) σε καινούριο βοηθητικό υλικό για τον εκπαιδευτικό, το οποίο ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις και εξελίξεις της ομηρικής και δη της ιλιαδικής έρευνας· και (γ) σε ένα λιτό βιβλίο μαθητή, που περιέχει κυρίως το κείμενο (σε μετάφραση Δ.Ν.
Μαρωνίτη).
Η βασική μεθοδολογία της νέας προσέγγισης έχει ήδη παρουσιαστεί σε παλαιότερο κείμενό μας που φιλοξενήθηκε σε αυτό το ιστολόγιο. Γενικότερα για τη φιλοσοφία του νέου Προγράμματος Σπουδών στην Αρχαία Γραμματεία από μετάφραση μπορείτε να διαβάσετε εδώ. Το ίδιο το Αναλυτικό Πρόγραμμα μπορείτε να το κατεβάσετε ακολουθώντας αυτό τον σύνδεσμο.
Στο σημερινό σύντομο ενημερωτικό κείμενο θα παρουσιαστεί ο αναδιαρθρωμένος προγραμματισμός του μαθήματος και η λογική που τον υπαγόρευσε.
Ολόκληρο το άρθρο μπορείτε να το διαβάσετε στο http://antonispetrides.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου