Προς την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων του Υπουργείου Παιδείας και δια Βίου Μάθησης
Είμαι κι εγώ μία από τις μαθήτριες που αδικήθηκα από την Οδηγία που απέστειλε η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων στα Βαθμολογικά Κέντρα, για τη βαθμολόγηση στο μάθημα της Φυσικής Κατεύθυνσης σε ότι αφορά την ακύρωση του Γ4 ερωτήματος και την ανακατανομή των μονάδων του στα ερωτήματα Γ1, Γ2 & Γ3.
Θεωρώ ότι η εν λόγω Οδηγία λειτουργεί εις βάρος μου, όπως και εις βάρος άλλων μαθητών, που αφιερώσαμε το χρόνο μας για τη λύση του Γ4 ερωτήματος, χρόνο που στερηθήκαμε για τη λύση ερωτημάτων του Δ.
Οι συμμαθητές μας που δεν έλυσαν το Γ4 ερώτημα ανταμείφθηκαν με 7 μονάδες δώρο. Για εμάς που το λύσαμε σωστά ποια θα είναι η ανταμοιβή μας, δεδομένου ότι διαγωνιζόμαστε σε περιβάλλον ανταγωνιστικό και από λίγα μόρια διαφορά κρίνεται η εισαγωγή μας στο Πανεπιστήμιο;
Η προσπάθειά μας συνεχίζεται ακόμα και γι’ αυτό περιμένουμε για την δίκαιη αντιμετώπισή μας, νέες Οδηγίες και δίκαιες αυτή τη φορά, προς τα Βαθμολογικά Κέντρα.
Είμαι κι εγώ μία από τις μαθήτριες που αδικήθηκα από την Οδηγία που απέστειλε η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων στα Βαθμολογικά Κέντρα, για τη βαθμολόγηση στο μάθημα της Φυσικής Κατεύθυνσης σε ότι αφορά την ακύρωση του Γ4 ερωτήματος και την ανακατανομή των μονάδων του στα ερωτήματα Γ1, Γ2 & Γ3.
Θεωρώ ότι η εν λόγω Οδηγία λειτουργεί εις βάρος μου, όπως και εις βάρος άλλων μαθητών, που αφιερώσαμε το χρόνο μας για τη λύση του Γ4 ερωτήματος, χρόνο που στερηθήκαμε για τη λύση ερωτημάτων του Δ.
Οι συμμαθητές μας που δεν έλυσαν το Γ4 ερώτημα ανταμείφθηκαν με 7 μονάδες δώρο. Για εμάς που το λύσαμε σωστά ποια θα είναι η ανταμοιβή μας, δεδομένου ότι διαγωνιζόμαστε σε περιβάλλον ανταγωνιστικό και από λίγα μόρια διαφορά κρίνεται η εισαγωγή μας στο Πανεπιστήμιο;
Η προσπάθειά μας συνεχίζεται ακόμα και γι’ αυτό περιμένουμε για την δίκαιη αντιμετώπισή μας, νέες Οδηγίες και δίκαιες αυτή τη φορά, προς τα Βαθμολογικά Κέντρα.
Καλησπέρα σας,
Σας στέλνω μήνυμα για να εκφράσω την δυσαρεσκεία μου αλλα και των συμμαθητών μου οσον αφορά το θέμα Γ4 των πανελληνίων της φυσικής. Θέλουμε να εκφράσουμε την αγανάκτησή μας και να ζητήσουμε τη συνδρομή σας ώστε να αναδειχθεί το θέμα. Πιστεύουμε ότι είναι καταφορη αδικία για τους μαθητές που έλυσαν ή προσπάθησαν να λυσουν αυτο το ερώτημα. Πολλοί αφιέρωσαν πολλή ώρα για αυτό το ερώτημα και εχασαν χρόνο. Ουσιαστικά με τη βαθμολόγηση αυτη εξισώνονται οι καλύτεροι μαθητές από αυτούς που δεν είχαν τις ικανότητες για να λύσουν αυτό το ερώτημα. Χαρακτηριστικές περιπτώσεις ειναι παιδιών που έλυσαν αυτό το ερώτημα και από το πουθενα θα χασουν βαθμους επειδή ίσως δεν καταφεραν να λύσουν καποιο αλλο από αυτό το θέμα. Ἠ και παιδιά που συνειδητοποίησαν οτι υπήρχε λαθος και χάσανε τόση ώρα μειονεκτούν σε σχέση με μαθητές που δεν ηξεραν τι να κανουν. Εκει που θέλω να καταλήξω ειναι ότι δεν υπάρχει αξιοκρατία στην βαθμολογία.Η επιλογή λοιπόν να δωθουν τα μόρια στα άλλα ερωτήματα είναι η χειρότερη δυνατή. Θα ήθελα λοιπόν να ζητήσω τη συνδρομή σας ώστε το θέμα να αναδειχθεί και να αποδωθει δικαιοσύνη. Εμείς απο τη πλευρά μας θα προσπαθήσουμε να επικοινωνησουμε με το υπουργείο ωστε η απόφαση αυτή να αλλάξει. Έχουμε την πεποίθηση ότι και αλλα άτομα συμμερίζονται την άποψη μας. Ελπίζουμε να βοηθήσετε ώστε το θέμα να αναδειχθεί.
Ευχάριστώ εκ τω προτέρων
Μανωλαράκης Άριστος και συμμαθητες
Αφιέρωσα σημαντικό
χρόνο για να λύσω το ερώτημα Γ4. Έχω κάποια λάθη στα άλλα τρία
ερωτήματα Γ1, Γ2, Γ3.Ο χρόνος που μου απέμεινε για το τέταρτο θέμα ήταν
ελάχιστος.Πόσο δίκαιο είναι αυτό για μένα και για πολλούς άλλους
συμμαθητές μου οι οποίοι βρίσκονται στην ίδια θέση;Περιμένω να μου
απαντήσετε τι ακριβώς θα γίνει με όλους εμάς.
Μπορείτε να μου πείτε τι ακριβώς θα γίνει με όλους εμάς
ΑΔΙΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΛΥΣΑΝ ΣΩΣΤΑ ΤΟ Γ4 ΕΡΩΤΗΜΑ!!!!!!!
Με ποια αίσθηση δικαίου αξιοκρατίας και επιστημονικότητας η επιτροπή εξετάσεων αποφασίζει και διατάσει:
α)υποψήφιος μαθητής που κατα την χρονική διάρκεια των εξετάσεων απάντησε σωστά και στα 4 ερωτήματα του Γ θέματος στην Φυσική παίρνει
25 μονάδες
β) υποψήφιος μαθητής που απάντησε σε 3 ποιό έυκολα ερωτήματα του Γ θέματος να παίρνει πάλι 25 μονάδες ( σύμφωνα με την ΝΕΑ απόφαση της
επιτροπής)
Υπάρχει λογική απάντηση Ή πιέσεις από φροντιστήρια που απέτυχαν οι μαθητές τους επειδή δεν είχαν διδαχθεί παρόμοιο θέμα?
Αν στο Γ4 Θέμα είχε ασάφεια οποιοσδήποτε μαθητής είχε δικαίωμα να υποβάλει ερώτηση κατα την διάρκεια των εξετάσεων Σοβαρότητα δεν υπάρχει?
Υποψήφιος μαθητής που κατανάλωσε χρόνο εξετάσεων για να λύσει το Γ4 ερώτημα απο που θα αποζημειωθεί?
αναταμείβεται με ΑΔΙΚΗ και ΠΑΡΑΛΟΓΗ απόφαση της επιτροπής Για τους υποψήφιους μαθητές που έλυσαν σωστά το Γ4 ερώτημα και κατανάλωσαν χρόνο εξετάσεων να ισχύσει η αρχική βαθμολόγηση-Μοριοδότηση των ερωτημάτων στο Θέμα της ΦΥΣΙΚΗΣ ώστε να μην υπάρξει ΑΔΙΚΙΑ για μαθητές που προσπάθησαν.
ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
ΑΔΙΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΛΥΣΑΝ ΣΩΣΤΑ ΤΟ Γ4 ΕΡΩΤΗΜΑ!!!!!!!
Είμαι υποψήφιος μαθητής και αναρωτιέμαι με ποια αίσθηση δικαίου αξιοκρατίας και επιστημονικότητας
η κεντρική επιτροπή εξετάσεων αποφασίζει:
α)υποψήφιος μαθητής που κατά την χρονική διάρκεια των εξετάσεων προσπαθεί σπαταλά ΧΡΟΝΟ και
απαντά σωστά και στα 4 ερωτήματα του Γ θέματος (Γ1, Γ2,Γ3,Γ4) στην Φυσική παίρνει 25 μονάδες
β) υποψήφιος μαθητής που απαντά σε 3 ποιό έυκολα ερωτήματα του Γ
θέματος να παίρνει πάλι 25 μονάδες ( σύμφωνα με την ΝΕΑ απόφαση της επιτροπής)
Αν στο Γ4 Θέμα είχε ασάφεια οποιοσδήποτε μαθητής είχε δικαίωμα να υποβάλει ερώτηση κατα την διάρκεια των εξετάσεων.
Υποψήφιος μαθητή ς που κατανάλωσε ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΧΡΟΝΟ εξετάσεων για να λύσει το Γ4
ερώτημα ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΆΛΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑ απο πού θα αποζημειωθεί?
Αναταμείβεται με ΑΔΙΚΗ και απόφαση της επιτροπής
Για τους υποψήφιους μαθητές που έλυσαν σωστά το Γ4 ερώτημα και
κατανάλωσαν ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΧΡΟΝΟ εξετάσεων να ισχύσει η αρχική
βαθμολόγηση-Μοριοδότηση των ερωτημάτων στο Θέμα της ΦΥΣΙΚΗΣ ώστε να
μην υπάρξει ΑΔΙΚΙΑ για μαθητές που προσπάθησαν.
Παρακαλώ μεριμνήστε για την αποκατάσταση της αδικίας.
Ένας υποψήφιος ΜΑΘΗΤΗΣ που ΝΟΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΑΔΙΚΕΙΤΑΙ…..
ΑΔΙΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΛΥΣΑΝ ΣΩΣΤΑ ΤΟ Γ4 ΕΡΩΤΗΜΑ!!!!!!!
Είμαι υποψήφιος μαθητής και αναρωτιέμαι με ποια αίσθηση δικαίου αξιοκρατίας και επιστημονικότητας
η κεντρική επιτροπή εξετάσεων αποφασίζει:
α)υποψήφιος μαθητής που κατά την χρονική διάρκεια των εξετάσεων προσπαθεί σπαταλά ΧΡΟΝΟ και
απαντά σωστά και στα 4 ερωτήματα του Γ θέματος (Γ1, Γ2,Γ3,Γ4) στην Φυσική παίρνει 25 μονάδες
β) υποψήφιος μαθητής που απαντά σε 3 ποιό έυκολα ερωτήματα του Γ
θέματος να παίρνει πάλι 25 μονάδες ( σύμφωνα με την ΝΕΑ απόφαση της επιτροπής)
Αν στο Γ4 Θέμα είχε ασάφεια οποιοσδήποτε μαθητής είχε δικαίωμα να υποβάλει ερώτηση κατα την διάρκεια των εξετάσεων.
Υποψήφιος μαθητή ς που κατανάλωσε ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΧΡΟΝΟ εξετάσεων για να λύσει το Γ4
ερώτημα ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΆΛΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑ απο πού θα αποζημειωθεί?
Αναταμείβεται με ΑΔΙΚΗ και απόφαση της επιτροπής
Για τους υποψήφιους μαθητές που έλυσαν σωστά το Γ4 ερώτημα και
κατανάλωσαν ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΧΡΟΝΟ εξετάσεων να ισχύσει η αρχική
βαθμολόγηση-Μοριοδότηση των ερωτημάτων στο Θέμα της ΦΥΣΙΚΗΣ ώστε να
μην υπάρξει ΑΔΙΚΙΑ για μαθητές που προσπάθησαν.
Παρακαλώ μεριμνήστε για την αποκατάσταση της αδικίας.
Ένας υποψήφιος ΜΑΘΗΤΗΣ που ΝΟΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΑΔΙΚΕΙΤΑΙ…..
Έκκληση- πρόταση για το Γ4 Φυσικής Πανελλάδικών
Προστατέψτε τα παιδιά μας από τα αλεπάλληλα λάθη της επιτροπής εξετάσεων.
Η συγνώμη της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών δεν αρκεί, να ζητήσουν δημόσια συγνώμη από τα παιδιά της θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης όλοι όσοι εμπνεύστηκαν τα θέματα, συμπεριλαμβανομένων και των εκπροσώπων της Β΄θμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι όφειλαν να προβλέψουν τις συνέπειες.
Η επιλογή τους απλά ισοδυναμεί με τρομοκρατική ενέργεια, προκεινένου να καταλύσουν και τα τελευταία οχυρά ψυχραιμίας τα οποία μας απέμειναν για χάρη των παιδιών μας.
Η ακύρωση του Γ4 θέματος αποτελεί κατάφορη αδικία εις βάρος όσων το έλυσαν ενώ έχουν διάσπαρτα λάθη στο Γ1,2 και 3, δεδομένου οτι ο χρόνος ο οποίος αφιέρωσαν για το Γ4 ήταν εις βάρος των υπόλοιπων θεμάτων.
Αν και η ακύρωση λόγω μη επιστημονικής ορθότητας είναι γνωστή, ωστόσο το θέμα έχει λύση, την οποία εφήρμοσαν οι εξεταστές των Φυσικώς Αδυνάτων και ομοίως, παρείχαν τη λύση του εκατοντάδες φροντισήρια. Λάθος έκαναν όλοι αυτοί?
Επιπροσθέτως, τα λάθη στα Γ1, 2, καιι 3 του επιβαρύνουν τη βαθμολογία τους περισσότερο, δεδομένου οτι τα συνολικά μόρια αυξάνουνται.
Το χειρότερο είναι οτι πριμοδοτούνται κάποιοι υποψήφιοι έναντι άλλων σε ένα σύστημα κλειστών θέσεων.
Προτείνω, να ι μεν να ακυρωθεί για όσους δεν το έλυσαν, ωστόσο, να προμοδοτηθούν όσοι έλυσαντο Γ4 με τα αντίστοιχα μόρια σε άλλα θέματα.
Κάνω έκκληση στην ΚΕΕ, την ΟΛΜΕ τον ΟΕΦΕ τον Σύλλογο Ιδιωτικών Σχολείων και την κ. Υπουργό να λάβουν θέση.
Αναρωτιέμαι ποιος θα τιμωρηθεί για την ψυχική οδύνη των παιδιών μας, η οποία δρα εις βάρος του επόμενου, εξ ʽ ίσου δύσκολου μαθήματος των Μαθηματικών Κατεύθυνσης.
Ρόδω Πυροβολάκη
Μητέρα υποψηφίου & Εκπαιδευτικός
δεν υπαρχει κανενα λαθος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μεγιστοποίηση γίνεται κάθε φορά στην ίδια θέση και λύνεται με τον ίδιο τρόπο.
Στ=0.
ΤΕΛΟΣ ΣΤΟΥΣ ΜΕΤΡΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΣΧΕΤΟΥΣ