Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Εκλογές στο Σύλλογο Δασκάλων Πάτρας-Θέσεις και Προτάσεις της ΔΑΚΕ

 
Δ.Α.Κ.Ε. /Π.Ε. ΠΑΤΡΑΣ                                         Πάτρα, 30 Μαΐου 2012

             ΤΗΛ. 6944126532
 
ΕΚΛΟΓΕΣ 6ης ΙΟΥΝΙΟΥ 2012

ΘΕΣΕΙΣ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
 
Η Δ.Α.Κ.Ε. Π.Ε. Πάτρας αγωνίζεται με αξιοπρέπεια, διεκδικεί με αποφασιστικότητα: 

- ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Η επένδυση στην Παιδεία είναι προϋπόθεση ανάπτυξης.

Αντίθετα, τα δυο τελευταία χρόνια, τα σχολεία έπεσαν θύματα δραματικών, πέρα από κάθε λογική περικοπών. Οι επιχορηγήσεις σε αυτά μειώθηκαν κατά 70%!!! Σήμερα τα περισσότερα αδυνατούν να ανταπεξέλθουν σε στοιχειωδώς αξιοπρεπή λειτουργία. Οι δαπάνες για την Παιδεία βρίσκονται κάτω από το 2,70% του ΑΕΠ, ενώ οι υποσχέσεις του «λεφτά υπάρχουν» ήταν για 5%.
- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Η ΔΑΚΕ πιστεύει στην ανοιχτή, αναστοχαστική διαδικασία, με στόχο την ανάπτυξη, βελτίωση και υποστήριξη του καθημερινού παραγόμενου έργου στο σχολείο.  Αξιολόγηση που συνδέεται με πειθαρχικά μέτρα, δεν είναι αξιολόγηση, αλλά έλεγχος και είναι αποτέλεσμα επιτήρησης του εκπαιδευτικού. Απορρίπτουμε κατηγορηματικά οποιαδήποτε μορφή της, εφόσον αυτή οδηγεί σε μισθολογικές και βαθμολογικές συνέπειες ή απολύσεις. Στεκόμαστε απέναντι στη χειραγώγηση, την εξάρτηση και τον εξευτελισμό των εκπαιδευτικών.
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
Οι εκπαιδευτικοί ήταν πάντα οι χειρότερα αμειβόμενοι δημόσιοι υπάλληλοι. Πέρσι, τέτοιες μέρες, συνδικαλιστές της ΠΑΣΚ, χτυπούσαν φιλικά τους συναδέλφους στην πλάτη, υποσχόμενοι αυξήσεις με την έλευση του Νέου Μισθολογίου. Το Νέο Μισθολόγιο ήρθε. Μαζί του όμως έφερε την απόγνωση. Συνάδελφοι από το Β΄ βαθμό «κατρακύλησαν» στο Δ΄ και στον Ε΄, βλέποντας τους μισθούς τους να γίνονται «επιδόματα». Και όλα αυτά σε εποχή άγριας φοροεπιδρομής. Σήμερα ο Έλληνας εκπαιδευτικός αδυνατεί να ζήσει με στοιχειώδη αξιοπρέπεια. Η κυβέρνηση του «λεφτά υπάρχουν» επί δυο χρόνια φορολόγησε άγρια μισθωτούς και συνταξιούχους, αρνούμενη να σταθεί απέναντι στις συντεχνίες, τη φοροδιαφυγή και τη διαφθορά. 
Δέσμευση δική μας είναι ο διαρκής αγώνας για την  κατάργηση του Μισθολογίου-Φτωχολογίου και η διεκδίκηση αξιοπρεπούς αμοιβής για το έργο που προσφέρουμε στην ελληνική κοινωνία.
- ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ-ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΑ
Οι κόποι μιας ζωής δεν μπορεί να κατεδαφίζονται από κανένα μνημόνιο και καμία τρόικα. Οι συνάδελφοι που προσέφεραν τη ζωή τους και κατέθεσαν την ψυχή τους στη μόρφωση των Ελληνόπουλων δικαιούνται να αποχωρούν από την υπηρεσία με ψηλά το κεφάλι και να λαμβάνουν στο ακέραιο αυτά που πλήρωσαν σε όλη τους τη διαδρομή.
Άλλοι άδειασαν τα ταμεία. Αυτοί πρέπει να πληρώσουν.
- ΠΑΡΟΧΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
Μόνο παροχές δεν είναι. Στο βωμό της οικονομίας του Λοβέρδου βιώσαμε την κατάρρευση  του κοινωνικού κράτους. Ο πολυδιαφημισμένος ΕΟΠΥΥ χρεοκόπησε πριν καν λειτουργήσει.
Δικαιούμαστε και απαιτούμε αξιοπρεπείς παροχές υγείας. Τα χρήματα μπορούν να εξοικονομηθούν από τις προμήθειες, τις σπατάλες, τα υπερκέρδη των εταιρειών και τη φοροδιαφυγή. Η υγεία αποτελεί  μη διαπραγματεύσιμο δημόσιο αγαθό.

- ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Το Νηπιαγωγείο συνεχίζει να είναι το «αποπαίδι» της εκπαίδευσης. Η δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή παραμένει ξεχασμένη. Αίθουσες διδασκαλίας στις εισόδους των πολυκατοικιών, προαύλια οι ακάλυπτοι χώροι. Τριτοκοσμικές συνθήκες ζωής και εργασίας για νήπια και νηπιαγωγούς. Είναι ανάγκη να παλέψουμε για το αυτονόητο: η εκπαίδευση των παιδιών ουσιαστικά και θεσμικά ξεκινάει από το Νηπιαγωγείο.
 
- ΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ
Η κ. Διαμαντοπούλου τιμώρησε τους εκπαιδευτικούς. Σε περίοδο φτώχειας και ένδειας για όλο το λαό οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί αναγκάστηκαν να υπηρετούν τρία χρόνια στην οργανική θέση τους και οι υπόλοιποι δύο. Η νέα κυβέρνηση πρέπει άμεσα να αποκαταστήσει την αδικία. Όλοι οι εκπαιδευτικοί ένα χρόνο στην οργανική τους θέση και κατόπιν διατηρούν δικαίωμα μετάθεσης.
 
- ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Τα τελευταία χρόνια ξεχάσαμε πραγματικά τι σημαίνει επιμόρφωση. Η κατάργηση της μετεκπαίδευσης, η μη χορήγηση εκπαιδευτικών αδειών και η απουσία κάθε επιμορφωτικής δράσης καθιστούν εξαιρετικά δύσκολο το έργο του εκπαιδευτικού.
Διεκδικούμε συνεχή επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών με απαλλαγή από τα διδακτικά τους καθήκοντα.
 
- ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Το ολοήμερο σχολείο αποτελεί θεσμό εξαιρετικής σπουδαιότητας τόσο για παιδαγωγικούς όσο και για κοινωνικούς λόγους.
Διεκδικούμε ενίσχυση του ολοήμερου σχολείου και επαναλειτουργία των ολοήμερων τμημάτων στα σχολεία της υπαίθρου, που καταργήθηκαν.
 
- ΣΥΛΛΟΓΟΣ
1. Συγκρότηση Ενωτικού Προεδρείου με τη συμμετοχή όλων των εκλεγμένων παρατάξεων. Η ενότητα αποτελεί μονόδρομο, που πρέπει να τον βαδίσουμε όλοι. Ας σταματήσουν οι μικρότητες, ο κομματικός εναγκαλισμός, οι ανέξοδοι λαϊκισμοί και οι αφορισμοί. 

2. Δημιουργία νέου σύγχρονου διεκδικητικού πλαισίου (στο πλαίσιο κυρίως των αποφάσεων του Κλάδου αλλά και εμπλουτισμός με άλλα ζητήματα) και διαρκής αγώνας με στοχευμένο αγωνιστικό πλαίσιο.
 
3. Ενίσχυση των δραστηριοτήτων του Συλλόγου (χορευτικό, θεατρική ομάδα, αθλητικές ομάδες κ.λπ.) με δημιουργία πλαισίου λειτουργίας αυτών και χορήγηση οικονομικής βοήθειας (εφόσον απαιτείται) από την αρχή του έτους.

4. Ενίσχυση και επέκταση δράσεων αλληλεγγύης (αιμοδοσία, δίκτυα με άλλα σωματεία, κοινές δράσεις κ.λπ.)

5. Η ΔΑΚΕ πρωτοστάτησε πέρσι στη Γ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για τη μείωση της συνδρομής κατά 10€. Ουσιαστικοί και συμβολικοί λόγοι επιβάλλουν νέα μείωση της συνδρομής, και την εφαρμογή πολιτικής περαιτέρω περικοπών στα έξοδα του Συλλόγου.
Η παράταξή μας εκφράζει συνδικαλιστικά όλους τους συναδέλφους που πιστεύουν στο κοινό μέλλον των εκπαιδευτικών των προηγμένων χωρών της Ευρώπης. Όλους όσους με αξιοπρέπεια και υπευθυνότητα υπηρετούν και στηρίζουν το δημόσιο ελληνικό σχολείο. Αυτούς που αρνούνται τον ξύλινο λαϊκιστικό λόγο της αριστεράς και τα αδιέξοδα του κυβερνητικού συνδικαλισμού.
Μαζί πορευτήκαμε, μαζί θα αντιμετωπίσουμε τα δύσκολα, μαζί θα πετύχουμε!

Στις 6 Ιουνίου ψηφίζουμε ΔΑΚΕ, δυναμώνουμε τη φωνή μας.
                                             ΓΙΑ ΤΗ Δ.Α.Κ.Ε. Π.Ε. ΠΑΤΡΑΣ
               Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                  Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
 ΤΑΣΟΣ ΣΤΑΥΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ                                               ΗΛΙΑΣ ΓΚΟΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου