Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

Προς εκδορείς: και όμως μπορούμε να διώξουμε την Τρόικα


Σήμερα έχω την …τιμητική μου από τον  …«εκδορέα» του ΕΠΕΝΔΥΤΗ, ο οποίος προφανώς για να …δικαιολογήσει τον τίτλο της σελίδας του «Εκδορές», αναφέρεται σ’ ένα άρθρο που έγραψα στον Antinews με τίτλο «Έτοιμοι να κάνουμε ένα άλμα προς τα εμπρός» και αραδιάζει ένα σωρό ανακρίβειες.
Πρώτον, αναμασά τα γνωστά ότι είμαι συνεργάτης του Προέδρου της Ν.Δ. και προφανώς αρθρογραφώ κατ’ εντολήν του! Επειδή έχω κουραστεί να  …κρύβομαι, σήμερα θα σας ….αποκαλύψω την αλήθεια! Ναι, λοιπόν, μου έχουν παραχωρήσει ένα λαγούμι στο τρίτο υπόγειο της Συγγρού για να μη με βλέπει, να μην με ακούει και να μην με γνωρίζει κανένας και από εκεί προπαγανδίζω τις θέσεις της Ν.Δ.! Επιτέλους, τα είπα και ησύχασα!
Δεύτερον, ως τυπικός …εκδορεύς, κόβει μια παράγραφο από ένα κείμενο 1000 λέξεων περίπου και καταλήγει σε αυθαίρετα συμπεράσματα!
 
Τρίτον, προφανώς καλώς πληροφορημένος ο …εκδορεύς λέει ότι αυτή η παράγραφος προκάλεσε μεγάλη ταραχή στη Συγγρού! Εγώ πάλι, που από το πρωϊ μέχρι το βράδυ είμαι στη Συγγρού ,  πώς και δεν το πήρα χαμπάρι! Πάντως, ειλικρινώς εύχομαι το άρθρο αυτό να προκάλεσε αναστάτωση στη Συγγρού!
Τέταρτον, λέει ο,τι επειδή μας έκαναν ντα απ’ τη Συγγρού, δηλαδή μας τράβηξαν τ’ αυτιά, μας έβαλαν τις φωνές, είπαν ότι θα μας καθαιρέσουν από …επίσημο όργανο,  θα μας απαγορεύσουν την είσοδο στη Συγγρού και θα γράφουμε εκατό φορές τη μέρα «θέλουμε για αρχηγό τη Ντόρα Μπακογιάννη», με αποτέλεσμα εμείς να βάλουμε την ουρά στα σκέλια, να συμμορφωθούμε προς τα υποδείξεις και να κατεβάσουμε την ανάρτηση από το Antinews.  Μάλλον, ο  εκδορεύς δεν διαβάζει το Antinews, ή αν το διαβάζει δεν θα το διαβάζει προσεχτικά γιατί το άρθρο αυτό, όχι μόνο δεν …κατέβηκε, αλλά παραμένει σε περίοπτη θέση και είναι μάλιστα το δημοφιλέστερο άρθρο της εβδομάδος! – δείτε την στήλη δεξιά, κάτω από το “τελευταία σχόλια”)
Η προσευχή της Παρθένου
Ως παλαιός αναγνώστης του ΕΠΕΝΔΥΤΗ του αφιερώνω και το γνωστό άσμα των Μάνου Χατζηδάκι και Νίκου Γκάτσου «Η προσευχή της παρθένου» με τη Μελίνα Μερκούρη!
Μ’ είκοσι φθινόπωρα και άνοιξη καμμία
απ’ την Υπάτη τό ‘σκασα και πήγα στη Λαμία.
Ήμουν μικρούλα κι άπραγη και δροσερή κι ωραία
πως τό ‘παθα μανούλα μου κι αγάπησα εκδορέα.
Το γαρ πολύ του έρωτος γεννά παραφροσύνη
γι’ αυτό και ο Αλή Πασάς έπνιξε τη Φροσύνη.

Στο δρόμο μου σφυρίζανε και με φωνάζαν Γκόλφω
μα ευτυχώς τον Τάσο μου τον λέγανε Ροδόλφο.
Ήμουν ψηλή κι ανάλαφρη κι αφράτη και μοιραία
πως έμπλεξα μανούλα μου με τέτοιο διαφθορέα.
Το γαρ πολυ του έρωτος γεννά παραφροσύνη
γι’ αυτό κι οι νέοι μουσικοί θαυμάζουν τον Ροσίνι.

Από σκαλί σ’ άλλο σκαλί κι από φιλί σε πάθος
πήρα σοκάκι ανάποδα και μονοπάτι λάθος.
Κι απ’ το Ροδόλφο στο Μηνά κι απ’ τον Κοσμά στον Πάνο
πελάγωσα μανούλα μου και τώρα τι να κάνω.
Το γαρ πολύ του έρωτος γεννά παραφροσύνη
το διάβασα στον Παλαμά, το βρήκα στον Δροσίνη.

Κώστας Ροδινός
antinews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου