Πέμπτη 20 Ιουνίου 2019

Βραβείο καλύτερης εκπαιδευτικής προσέγγισης για τη μουσική παρέμβαση συνεκπαίδευσης του Ειδικού Δ.Σ. Τυφλών Θεσσαλονίκης



Βραβείο καλύτερης εκπαιδευτικής προσέγγισης για τη μουσική παρέμβαση συνεκπαίδευσης του σχολείου μας

Το Πρόγραμμα Συνεκπαίδευσης του σχολείου μας με το τμήμα Γ2 του 1ου Πειραματικού Δ.Σ. Θεσσαλονίκηςμεταξύ βλεπόντων και ατόμων με προβλήματα όρασης και πολλαπλές αναπηρίες
«Ας τραγουδήσουμε και ας προσπαθήσουμε για καλύτερες σχέσεις με τον εαυτό μας και τους άλλους»

βραβεύτηκε ως η
ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
στην κατηγορία του στον διαγωνισμό
"Bravo Schools"
Μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα εδώ
https://bravo.sustainablegreece2020.com/gr/bravo-schools-results

Στον πανελλήνιο διαγωνισμό Bravo Schools, που έχει ως στόχο την προώθηση της εκπαίδευσης και της ενημέρωσης για τους 17 παγκόσμιους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης συμμετείχαν 294 σχολεία, 738 εκπαιδευτικές προσεγγίσεις.
Το πρόγραμμα δημιουργήθηκε/υλοποιήθηκε από τη μουσικοπαιδαγωγού τους ειδικού σχολείου Αικατερίνη Γεροφώτη και από τον δάσκαλο του πειραματικού σχολείου Παρασκευά Κούρτη και υποστηρίχθηκε από τους εκπαιδευτικούς: Βαγγέλη Χατζηϊωάννου, Περικλή Μαλισάγγο και Θοδωρή Τσίρκα
Πλέον τα σχολεία μας και όλοι εμείς, μικροί και μεγάλοι, έχουμε την τιμή να είμαστε πρεσβευτές των 17 στόχων βιώσιμης ανάπτυξης!
1.    Μηδενική φτώχεια
2.   Μηδενική πείνα
3.  Καλή υγεία και ευημερία
4.   Ποιοτική εκπαίδευση
5.   Ισότητα των φύλων
6.   Καθαρό νερό και αποχέτευση
7.   Φτηνή και καθαρή ενέργεια
8.   Αξιοπρεπής εργασία και οικονομική ανάπτυξη
9.   Βιομηχανία, καινοτομία και υποδομές
10. Λιγότερες ανισότητες
11.  Βιώσιμες πόλεις και κοινότητες
12. Υπεύθυνη κατανάλωση και παραγωγή
13.Δράση για το κλίμα
14. Ζωή στο νερό
15. Ζωή στη στεριά
16. Ειρήνη, δικαιοσύνη και ισχυροί θεσμοί
17. Συνεργασία για τους στόχους

Περισσότερα στοιχεία για το πρόγραμμά μας μπορείτε να δείτε στις παρακάτω ιστοσελίδες:
https://observatory.sustainablegreece2020.com/en/schools-practices/programma-synekpaideyshs-metaksy-blepontwn-kai-atomwn-me-pro.869.html

http://eidikodhmotikosxoleiotyflon.blogspot.com/2019/06/2-1.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου