Στην εφημερίδα «τα Νέα» (11 Σεπτεμβρίου) υπήρχαν δύο άρθρα, του Θέμη
Κοτσιφάκη, τέως προέδρου Ο.Λ.Μ.Ε. και
του Θεόδωρου Τσούχλου, μέλους του προεδρείου της και Γενικού Γραμματέα της
Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών. Αναφέρονταν στις εξαγγελίες Γαβρόγλου για το Λύκειο και την
πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Ο δεύτερος ανέλυσε τις θέσεις της
Ομοσπονδίας και την άρνησή της να αποδεχθεί το προτεινόμενο σχέδιο. Ο Θέμης
αναγκάστηκε να στηρίξει τις υπουργικές απόψεις. Είδες τι σου κάνουν τρεισήμισι χρόνια μνημονιακής εξουσίας; Μεταμορφώνεσαι όχι μόνο σε σοσιαλοδημοκράτη αλλά σε ακραιφνή νεοφιλελεύθερο και σκέφτεσαι ακόμη και την εκπαίδευση με όρους αγοράς, προσφοράς και ζήτησης δηλαδή! Είναι και αυτό σημεία των καιρών!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου