Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2018

ΕΛΜΕ ΚΑΒΑΛΑΣ:ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ


   Με την ευκαιρία της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς το ΔΣ της ΕΛΜΕ Καβάλας εύχεται στους συναδέλφους, στους μαθητές και στους γονείς τους μια καλή και δημιουργική χρονιά. Καλωσορίζουμε τους συναδέλφους αναπληρωτές με την δέσμευση ότι θα αγωνιστούμε για τα δίκαια αιτήματά τους.
   Για άλλη μια χρονιά ο χώρος της εκπαίδευσης ταλανίζεται από έντονα και χρόνια προβλήματα. Ανοικτά θέματα, όπως το εργασιακό-μισθολογικό των εκπαιδευτικών, η συνεχιζόμενη αδιοριστία, το «νέο Λύκειο», ο μικρός αριθμός μεταθέσεων και αποσπάσεων, η αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων κ.α., βάλλουν κατά της ποιότητας της εκπαίδευσης στο Δημόσιο Σχολείο.

Για τα θέματα αυτά το ΔΣ,  κατά τη διάρκεια του νέου σχολικού έτους, θα επιδιώξει ουσιαστικότερο και αποδοτικότερο διάλογο με τους εκπαιδευτικούς, μέλη της ΕΛΜΕ.
   Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Καβάλας μαζί με τις ευχές, καλεί τους συναδέλφους, σε επαγρύπνηση και συμμετοχή σε αγωνιστικές δράσεις μέσα από την ΕΛΜΕ και την ΟΛΜΕ, υπενθυμίζοντας ότι ο αγώνας για τη Δημόσια δωρεάν εκπαίδευση είναι διαρκής.

Καβάλα 11-9-2018

   Ο Πρόεδρος                                                          Η Γ. Γραμματέας

Τότης Σωτήρης                                                       Παπαχίντζιου Χρύσα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου