Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2018

ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: Καμία δέσμευση για λύση των προβλημάτων στα σχολεία.

Χωρίς καμία διαβεβαίωση για αντιμετώπιση των τεράστιων προβλημάτων που προκαλεί σε εκατοντάδες μαθητές η κατάργηση τμημάτων ΕΠΑΛ που χαρακτηρίζονται «ολιγομελή», έληξε η συνάντηση του ΔΣ της ΟΛΜΕ με εκπροσώπους του υπουργείου Παιδείας. Η συνέχιση και φέτος της τακτικής να καταργούνται «ολιγομελή» τμήματα τομέων και ειδικοτήτων σε ΕΠΑΛ όλης της χώρας, αναγκάζει τους μαθητές που τα επέλεξαν ή να αλλάξουν ειδικότητα ή να μετακινηθούν πολλά χιλιόμετρα, ακόμα και σε άλλο νομό, προκειμένου να βρουν την ειδικότητά τους.

Το εκρηκτικό πρόβλημα που προκαλείται τέθηκε στη συνάντηση από την ΟΛΜΕ, αλλά παράγοντες του υπουργείου απάντησαν, ούτε λίγο ούτε πολύ, ότι φταίει η δημοσιονομική κατάσταση, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο να μην εγκριθούν τμήματα ακόμα και με 7-8 μαθητές. «Το μνημόνιο συνεχίζεται παρά τους πανηγυρισμούς για επιστροφή στην κανονικότητα»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου