Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2017

Ο ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ



Εικόνα: Μανώλης ΚοττάκηςΑπό τον Μονώλη Κοττάκη

Ηγέτες του νέου μειονοτικού κόμματος ΚΙΕΦ με απείλησαν με αγωγές

Ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου μου έκανε προχθές μια εξαιρετική τιμή:
Εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση με αφορμή το σημείωμα μου για τη Σαρία, προκειμένου να με καλέσει να προσεγγίζω ζητήματα που αφορούν τη θρησκευτική ελευθερία των μουσουλμάνων με ψυχραιμία, στερεή γνώση, μακριά από μικροκομματικές αντιπαραθέσεις . Θέλω να του πω ότι παραβιάζει ανοικτές θύρες.


Και, με την ευκαιρία της κατάθεσης της ρύθμισης για τη Σαρία στο Κοινοβούλιο, η οποία ευτυχώς διασκεδάζει τις ανησυχίες μου, να του επισημάνω τα εξής: Η ανησυχία που είχα και έχω προέρχεται, αγαπητέ κύριε υπουργέ, τόσο από βιώματα όσο και από γνώση. Έζησα, βλέπετε, στα 24 μου τα γεγονότα του Ιανουαρίου του 1990 (στην Κομοτηνή), όταν ξένες υπηρεσίες, με όργανα τοπικούς αυτονομιστές, μεθόδευσαν προβοκατόρικα μια νύχτα κρυστάλλων για να ισοφαρίσουν την ντροπή του 1955. Κάλυψα δημοσιογραφικά το συγκλονιστικό γεγονός της κατάργησης του ελληνικού κράτους μέσα στα τζαμιά, όταν ασήμαντες μειοψηφίες εξέλεξαν διά βοής ψευτομουφτήδες.

Έμεινα σε μειονοτική γειτονιά, στην οδό Εγνατίας, και έμαθα από τον φίλο μου, τον Χαλίλ. γιατί η Σαρία είναι μέρος της παράδοσης τους. Ένιωσα στο πετσί μου την κυριαρχία της τουρκικής προπαγάνδας, ώστε αναγκάστηκα να γράψω το 2000 βιβλίο με θέμα Θράκη, η μειονότητα σήμερα (Λιβάνης). Και, όταν έφυγα από τη Θράκη, ορκίστηκα στον εαυτό μου ότι, στο μέτρο που μου αναλογεί, θα κάνω τα πάντα για να ξεσκεπάζω τα παιχνίδια της Τουρκίας. Φανταστείτε ότι οι ηγέτες του νέου μειονοτικού κόμματος ΚΙΕΦ με απείλησαν με αγωγές, όταν αποκάλυψα φωτογραφίες τους με φόντο αυτονομιστικές σημαίες. Το αυτό ισχύει με κάποιους από τους μειονοτικούς βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, που συναντήσατε προχθές στη Βουλή και απαίτησαν από εσάς να καταργήσετε τη Σαρία. Τους ξέρω. Όταν λοιπόν χτυπώ ένα καμπανάκι , ζητώντας προσοχή για να μην παραδοθούν στην Άγκυρα τα τζαμιά της Θράκης διά της κατάργησης της Σαρίας, δεν το κάνω για να σας αντιπολιτευτώ.

Απλώς γνωρίζω. Και, εκτός από τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και τους δικηγόρους που έχουν προσφύγει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο κατά της Ελλάδας (συμφοιτητές μου και οι δύο), γνωρίζω τι γίνεται στη γραφειοκρατία του υπουργείου Εξωτερικών. Κάποιοι πίεζαν να νομοθετήσουμε κατόπιν εορτής!

 Η ρύθμιση που εκπονήσατε μαζί με τον επί της Δικαιοσύνης συνάδελφο σας Σταύρο Κοντονή μοιάζει σωστή θα περιμένω το τελικό κείμενο. Να ξέρετε, όμως, κάτι: Προτιμώ να υπερβάλλω στην κριτική μου και, αν κάνω λάθος, εγώ θα το χρεωθώ, δεν θα το πληρώσει κανείς. Αν όμως κάνετε λάθος εσείς, οι συνέπειες θα είναι μόνιμες και το λάθος σας θα το πληρώσουν άλλοι... Καλύτερα λοιπόν ένας λάθος συναγερμός, παρά καθόλου συναγερμός.
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου