Βαθμολόγηση
γραπτών δοκιμίων
Κάθε γραπτό βαθμολογείται από δύο βαθμολογητές και η βαθμολόγησή του γίνεται από τον καθένα από αυτούς στην εκατοντάβαθμη κλίμακα (0− 100), με ακέραιους μόνο αριθμούς και ο τελικός γραπτός βαθμός ανάγεται στην κλίμακα 0-20 και γράφεται ως δεκαδικός, όπου απαιτείται.
Κάθε γραπτό βαθμολογείται από δύο βαθμολογητές και η βαθμολόγησή του γίνεται από τον καθένα από αυτούς στην εκατοντάβαθμη κλίμακα (0− 100), με ακέραιους μόνο αριθμούς και ο τελικός γραπτός βαθμός ανάγεται στην κλίμακα 0-20 και γράφεται ως δεκαδικός, όπου απαιτείται.
Αναβαθμολόγηση
– Τελικός βαθμός
1.Μετά την ολοκλήρωση της βαθμολόγησης
των γραπτών δοκιμίων κάθε μαθήματος σύμφωνα με τις διατάξεις του
προηγούμενου άρθρου, η επιτροπή του Β.Κ. ελέγχει τις διαφορές βαθμολογίας
μεταξύ των δύο βαθμολογητών κάθε γραπτού δοκιμίου. Αν η
διαφορά βαθμολογίας είναι ίση ή
μικρότερη των δώδεκα (12) μονάδων
στην κλίμακα 0-100,τελικός γραπτός βαθμός υπολογιζόμενος στην κλίμακα
(0-20) είναι το πηλίκο της διαίρεσης του αθροίσματος των βαθμών των δύο
βαθμολογητών δια του δέκα (10).2. Αν η διαφορά μεταξύ των βαθμολογιών του α’ και β’ βαθμολογητή είναι μεγαλύτερη από δώδεκα (12) μονάδες στην κλίμακα 0-100, τότε καλύπτονται από την Επιτροπή του Β.Κ. οι βαθμοί και των δύο βαθμολογητών και το γραπτό δίνεται για αναβαθμολόγηση σε τρίτο βαθμολογητή (αναβαθμολογητή). Ο τρίτος βαθμολογητής (αναβαθμολογητής), ο οποίος επιλέγεται μεταξύ των βαθμολογητών με μεγαλύτερη εκπαιδευτική εμπειρία και είναι κατά προτίμηση Σχολικός Σύμβουλος ή Διευθυντής ΕΠΑΛ ή καθηγητής με βαθμό τουλάχιστον Δ’ της οικείας ειδικότητας που έχει διδάξει το μάθημα, κατά προτίμηση για ένα τουλάχιστον έτος κατά την τελευταία διετία, διορθώνει το γραπτό δοκίμιο με μαύρο στυλό με
την ίδια διαδικασία που αναφέρεται στην παράγραφο 7 του άρθρου 12 της παρούσης και αναγράφει αριθμητικώς και ολογράφως στο ειδικό πλαίσιο του γραπτού δοκιμίου το βαθμό αναβαθμολόγησης.
3. Τελικός γραπτός βαθμός του γραπτού δοκιμίου σε περίπτωση αναβαθμολόγησής του είναι το πηλίκο της διαίρεσης του αθροίσματος των δύο μεγαλύτερων βαθμών των βαθμολογητών δια του δέκα (10).
Συντελεστές
βαρύτητας – Τρόπος υπολογισμού μορίων
1. Για τον προσδιορισμό του συνόλου των μορίων κάθε υποψήφιου/ας για εισαγωγή στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων του Τομέα αποφοίτησής τους καθώς και της Κοινής Ομάδας όπως αναφέρονται στο άρθρο 1 της παρούσας, οι συντελεστές βαρύτητας των μαθημάτων Γενικής παιδείας και ειδικότητας έχουν οριστεί βάσει του άρθρου 13 του ν. 4452/2017 (ΦΕΚ 17 Α’) ως εξής:
– για το μάθημα των Μαθηματικών συντελεστής 1,5
– για το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας συντελεστής 1,5
– για το α’ μάθημα ειδικότητας συντελεστής 3,5
– για το β’ μάθημα ειδικότητας συντελεστής 3,5
Για το ειδικό μάθημα της ξένης γλώσσας ορίζεται συντελεστής 1.
Για τα ειδικά μαθήματα της «Αρμονίας» και του «Ελέγχου μουσικών ακουστικών ικανοτήτων» ορίζεται συντελεστής 2 για το μέσο όρο των βαθμών τους.
Για τα ειδικά μαθήματα του «Ελευθέρου Σχεδίου» και του «Γραμμικού Σχεδίου» ορίζεται συντελεστής 2 για το μέσο όρο των βαθμών τους.
Στις πρακτικές δοκιμασίες για την εισαγωγή στα τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ορίζεται συντελεστής 2 για το μέσο όρο των βαθμών τους.
Για τον υπολογισμό του συνόλου των μορίων κάθε υποψήφιου/ας αθροίζονται τα γινόμενα του βαθμού κάθε μαθήματος που προκύπτει με τον αντίστοιχο συντελεστή και στη συνέχεια το τελικό άθροισμα πολλαπλασιάζεται με το 100. Αν στη συνολική βαθμολογία προκύπτει και δεκαδικό μέρος γίνεται στρογγυλοποίηση στην πλησιέστερη ακέραιη μονάδα ως ακολούθως: Αν το δεκαδικό μέρος είναι μικρότερο της μισής ακέραιης μονάδας (0,5) παραλείπεται. Αν το δεκαδικό μέρος είναι ίσο ή μεγαλύτερο της μισής ακέραιης μονάδας (0,5) τότε η συνολική βαθμολογία στρογγυλοποιείται στην αμέσως επόμενη ακέραιη μονάδα.
1. Για τον προσδιορισμό του συνόλου των μορίων κάθε υποψήφιου/ας για εισαγωγή στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων του Τομέα αποφοίτησής τους καθώς και της Κοινής Ομάδας όπως αναφέρονται στο άρθρο 1 της παρούσας, οι συντελεστές βαρύτητας των μαθημάτων Γενικής παιδείας και ειδικότητας έχουν οριστεί βάσει του άρθρου 13 του ν. 4452/2017 (ΦΕΚ 17 Α’) ως εξής:
– για το μάθημα των Μαθηματικών συντελεστής 1,5
– για το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας συντελεστής 1,5
– για το α’ μάθημα ειδικότητας συντελεστής 3,5
– για το β’ μάθημα ειδικότητας συντελεστής 3,5
Για το ειδικό μάθημα της ξένης γλώσσας ορίζεται συντελεστής 1.
Για τα ειδικά μαθήματα της «Αρμονίας» και του «Ελέγχου μουσικών ακουστικών ικανοτήτων» ορίζεται συντελεστής 2 για το μέσο όρο των βαθμών τους.
Για τα ειδικά μαθήματα του «Ελευθέρου Σχεδίου» και του «Γραμμικού Σχεδίου» ορίζεται συντελεστής 2 για το μέσο όρο των βαθμών τους.
Στις πρακτικές δοκιμασίες για την εισαγωγή στα τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ορίζεται συντελεστής 2 για το μέσο όρο των βαθμών τους.
Για τον υπολογισμό του συνόλου των μορίων κάθε υποψήφιου/ας αθροίζονται τα γινόμενα του βαθμού κάθε μαθήματος που προκύπτει με τον αντίστοιχο συντελεστή και στη συνέχεια το τελικό άθροισμα πολλαπλασιάζεται με το 100. Αν στη συνολική βαθμολογία προκύπτει και δεκαδικό μέρος γίνεται στρογγυλοποίηση στην πλησιέστερη ακέραιη μονάδα ως ακολούθως: Αν το δεκαδικό μέρος είναι μικρότερο της μισής ακέραιης μονάδας (0,5) παραλείπεται. Αν το δεκαδικό μέρος είναι ίσο ή μεγαλύτερο της μισής ακέραιης μονάδας (0,5) τότε η συνολική βαθμολογία στρογγυλοποιείται στην αμέσως επόμενη ακέραιη μονάδα.
Δηλαδή με το νέο τρόπο υπολογισμού των μορίων
μέγιστο το άθροισμα των μορίων (χωρίς ειδικό μάθημα) είναι το 20.000 και
όχι το 2000 που ήταν μέχρι πέρσι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου