Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

Α’ ΕΛΜΕ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ: Σχετικά με την παράλληλη στήριξη



Α’ ΕΛΜΕ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ                                                                      Κόρινθος, 02/02/2015
ΑΡΓΟΥΣ 17-19 ΚΟΡΙΝΘΟΣ 20 100                                               Α.Π.: 34
ΤΗΛ: 2741026860                                                                              Προς:    Σχολεία Κορινθίας
Email: aelmek@gmail.com                                                         
Blog: http://aelmekor.blogspot.com                                      Κοιν.:    Δ.Δ.Ε. Κορινθίας
                                                                                                                                Β’ ΕΛΜΕ Κορινθίας
                                                                                                                              ΜΜΕ


                                    Σχετικά με την παράλληλη στήριξη
 
     Τα τελευταία χρόνια η ειδική αγωγή αντιμετωπίζεται από το ΥΠΑΙΘ ως ο «φτωχός συγγενής»  της εκπαίδευσης. Δυστυχώς οι εφαρμοζόμενες πολιτικές και σε αυτό το θέμα ακολουθούν τη λογική της μείωσης δαπανών, της περιορισμένης  επιμόρφωσης και της υποβάθμισης των υποστηρικτικών
δομών. Είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμα και σήμερα υπάρχουν ελλείψεις προσωπικού για την παράλληλη στήριξη των μαθητών, παρόλο που  υπάρχουν περιπτώσεις, διαγνωσμένες από το ΚΕΔΔΥ, για τις οποίες απαιτείται συνεκπαίδευση για όλο το διδακτικό ωράριο.
    Καλούμε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου να καλύψει άμεσα τις ανάγκες στην ειδική εκπαίδευση σεβόμενη την αντίστοιχη συνταγματική πρόβλεψη (άρθρο 21, παρ. 6) :

     «τα άτομα με αναπηρίες έχουν δικαίωμα να απολαμβάνουν μέτρων που εξασφαλίζουν την αυτονομία, την επαγγελματική ένταξη και τη συμμετοχή τους στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της χώρας». 



 


                     Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                     Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ


              ΣΠΥΡΟΣ ΣΒΕΡΚΟΥΝΟΣ                                            ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΥΡΙΚΝΟΠΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου