Διαχωρίζονται
από εφέτος τα Πρότυπα από τα Πειραματικά σχολεία και στα μεν πρώτα θα
γίνει κλήρωση για την εισαγωγή από εφέτος στα προγράμματά τους, ενώ στα
δεύτερα θα γίνει διαβούλευση για το αν θα συνεχισθούν οι εξετάσεις
εισαγωγής.
Σε κάθε περίπτωση στα πρότυπα οι
εξετάσεις εάν γίνουν, θα γίνουν για τους νεοεισαχθέντες από το δημοτικό
στο γυμνάσιο, ενώ δεν θα ξαναδίνουν εξετάσεις για στο Λύκειο.
Οπως είπε ο υπουργός Παιδείας κ. Αριστείδης Μπαλτάς αλλά και ο αναπληρωτής του κ. Τ. Κουράκης τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής των Πειραματικών σχολείων που παραιτήθηκαν θα αντικατασταθούν άμεσα.
Επίσης, σύμφωνα με το Βήμα, οι θέσεις
εκπαιδευτικών στα πειραματικά σχολεία που ήταν επί θητεία
μετατρέπονται σε μόνιμες οργανικές θέσεις για να μην βρίσκονται σε καθεστώς εργασιακής ανασφάλειας.
μετατρέπονται σε μόνιμες οργανικές θέσεις για να μην βρίσκονται σε καθεστώς εργασιακής ανασφάλειας.
Οι εκπαιδευτικοί όταν τελειώνουν την
θητεία τους στα Πειραματικά θα πηγαίνουν στην Περιφέρεια για να
μεταφέρουν εκεί την εμπειρία τους,
Ο κ. Μπαλτάς είπε ότι οι δυο τύποι σχολείων θα γίνουν σεβαστοί και δεν θα θιγούν
Όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Παιδείας θα κατατεθεί σύντομα νομοσχέδιο «κουρελού» που θα περιλαμβάνει διορθωτικές παρεμβάσεις σε όλους τους τομείς της εκπαίδευσης.
Παράλληλα ανακοίνωσε ότι προωθήθηκαν 476
προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών που θα ενισχύσουν το εκπαιδευτικό
προσωπικό των σχολείων (219 στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση και 276 στην
πρωτοθάθμια).
Σε ερώτηση για την χρηματοδότηση των ΑΕΙ
ο κ. Μπαλτάς είπε ότι τους επόμενους τέσσερις μήνες τα οικονομικά της
κυβέρνησης είναι περιορισμένα, αλλά σε συνεργασία με τον κ. Κατρούγκαλο
επιστρέφουν στις θέσεις τους οι διοικητικοί υπάλληλοι των ΑΕΙ, οι
σχολικοί φύλακες και οι εκπαιδευτικοί που είχαν μπει στο καθεστώς της
διαθεσιμότητας (και οι καθηγητές των επαγγελματικών λυκείων).
Ο γ.γ. Ερευνας κ. Κ. Φωτάκης μίλησε για
την τεράστια σημασία της κρατικής χρηματοδότησης στα ΑΕΙ και μίλησε για
το κατάλληλο μείγμα κρατικής χρηματοδότησης και ερευνητικών
προγραμμάτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου