Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

ΕΝΤΥΠΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ

                   
             ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
                ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ  ΠΑΙΔΕΙΑΣ                                                                                                                    ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ                                                                                                      
                                -----                                                                                                        
ΕΝΤΥΠΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ
Ονοματεπώνυμο υποψήφιου …………………………………………………………………………………………………..
ΑΜ …………………
Υποψήφιος για ΠΥΣΔΕ ……………………………………………………………………………………………………………….
Ονοματεπώνυμο μέλους Συμβουλίου Επιλογής ……………………………………………………………………….
Ημερομηνία συνέντευξης …………………….
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
(τα στοιχεία αξιολόγησης βασίζονται σε όσα αναφέρονται στα άρθρα 13 και 14 του Νόμου 3848/2010)
1. Οργανωτική / διοικητική ετοιμότητα
  • Διοργάνωση ημερίδων, σεμιναρίων και συνεδρίων, ικανότητα προγραμματισμού, οργάνωσης και ελέγχου της εργασίας του, φιλικός, συνεργατικός, ευγενικός, επικοινωνιακός, αναπτύσσει καλές διαπροσωπικές σχέσεις.
  • Διοικητικές ικανότητες (ανάληψη πρωτοβουλιών και διαχείριση εκπαιδευτικών προβλημάτων και κρίσεων, επίλυση συγκρούσεων, έλεγχος των υφισταμένων, δημιουργία ευχάριστου εργασιακού κλίματος)
  • Ανταπόκριση στο θέμα της μελέτης περίπτωσης, γνώση του αντικειμένου της θέσης και της εκπαιδευτικής νομοθεσίας (των αρμοδιοτήτων και των απαιτήσεων της θέσης, των δυσκολιών και τρόπων υπερνίκησής τους)
2. Επιστημονική - παιδαγωγική συγκρότηση και Επαγγελματικές ικανότητες
  • Παρακολούθηση επιμορφωτικών σεμιναρίων (ΠΕΚ κ.α.), επιπρόσθετες σπουδές, συμμετοχή σε συμβούλια και επιτροπές, δραστηριότητες, προσόντα, κριτήρια και άλλα στοιχεία που δεν λήφθηκαν υπόψη στα κριτήρια επιστημονικής - παιδαγωγικής συγκρότησης κ.α.
  • Ομαδικότητα / εξωστρέφεια (δεκτικότητα σε νέες ιδέες, ικανότητα αναζήτησης, εφαρμογής και προώθησης καινοτόμων δράσεων, ευελιξία, προσαρμοστικότητα, βαρύτητα στη συλλογική σκέψη και στη συλλογική εξεύρεση λύσεων κ.α.)
  • Αποκλίνουσα σκέψη (ικανότητες παραγωγής δέσμης πιθανών λύσεων σ' ένα δεδομένο πρόβλημα, ικανότητες επίλυσης προβλημάτων, ικανότητες προγραμματισμού του έργου του κ.α.)
3. Αυτοεκτίμηση / αυτοαντίληψη / αυτοαξιολόγηση και γενική παρουσία του υποψήφιου
  • Φυσική παρουσία, στάσεις, συμπεριφορά κ.α. / Αυτοπεποίθηση / αυτογνωσία / αυτοεκτίμηση, επίγνωση των γνώσεων, των ικανοτήτων, των δυνατοτήτων, των ορίων του όπως προκύπτει και από την έκθεση αυτοαξιολόγησης και του υπομνήματος του υποψηφίου
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ
Υπογραφή
……………………………











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου