Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ, ΚΑΝΤΕ ΗΣΥΧΙΑ, Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΟΙΜΑΤΑΙ.

Νάνι, νάνι και όπου το πονεί να γιάνει, νάνι το πουλάκι μου και ο ύπνος στα ματάκια του, νάνι το καλό μου, νάνι το μωρό μου, νανάκια του, νανάκια του και ο ύπνος στα ματάκια του.

Επιτέλους, ξανακοιμήθηκε το παλικάρι μου, το οποίο μου το είχανε ξυπνήσει με τις φωνές, τις αντιδράσεις, τις διαδηλώσεις, τις σπίθες, τα άρματα πολιτών, τα σώσε μας στρατέ και τα αγανακτισμένα κατσαρόλια, ευτυχώς ξανακοιμήθηκε το μανάρι μου, καλά δεν ντρέπεστε και φωνάζετε άσκοπα και.....ξυπνάτε τον κόσμο, δεν ντρέπεστε καθόλου, τόσα χρόνια μου πήρε να τον κοιμίσω και να τον αποβλακώσω για να μην καταλαβαίνει και να μην διεκδικεί τίποτα και τώρα μου ήρθατε εσείς και να σου οι φωνές, να σου οι εκδηλώσεις, να σου τα καμένα ειδοποιητήρια με τα χαράτσια, φτάνει ρε, ως εδώ, αν ξυπνήσει τι θα τον κάνω μετά, τι θα του πω, άντε στο καλό σας παλιόπαιδα, πηγαίνετε παραπέρα να παίξετε και αφήστε τον δικό μου μαχητή στον ύπνο του δικαίου, καλά είναι εκεί που είναι.

Κοιμήσου λεβέντη μου, κοιμήσου παλικάρι μου, μην στενοχωριέσαι για τίποτε, εγώ θα τα φροντίσω όλα, εγώ που με εμπιστεύτηκες με την ψήφο σου, εμένα που με έβαλες στο τιμόνι του καραβιού σου, εγώ θα σε τακτοποιήσω μια χαρά, μην σε νοιάζει για τίποτε, το μόνο που θέλω είναι να συνεχίσεις να κοιμάσαι, τα υπόλοιπα είναι εύκολα και να δες παρακάτω, δεν σου λέω ψέματα, κοίτα τι θα κάνω για σένα, μόνο για σένα κοιμισμένε και αποβλακωμένε μου ήρωα και πατριώτη:

Όταν ξυπνήσεις, θα έχεις χάσει τον μισό σου μισθό και όλα σου τα δικαιώματα και θα δουλεύεις για μένα τον κοτζαμπάση γερμανοτσολιά σχεδόν τζάμπα και θα με παρακαλάς και για το τζάμπα αυτό, έτσι θα γίνεις σαν τον κινέζο, χωρίς κόπο και προσπάθεια, αυτό δεν ήθελες πάντα.

Όταν ξυπνήσεις, δεν θα παίρνεις καθόλου σύνταξη και μερίσματα, τα οποία είχες χρυσοπληρώσει, αλλά θα σου δίνω εγώ ότι θέλω και όταν το θέλω, έτσι για να έχει και σασπένς η μίζερη ζωή σου.

Όταν ξυπνήσεις, δεν θα έχεις καθόλου δημόσια υγεία και παιδεία, αλλά θα γιατρεύεσαι και θα μαθαίνεις γράμματα μόνο εάν έχεις λεφτά, δεν θα γίνουμε όλοι ίσοι και όμοιοι, η πατρίδα χρειάζεται και χαμάληδες, ποιοι θα σηκώνουν τις βαλίτσες αυτών που κατέκλεψαν την χώρα και τώρα θα θέλουν να τα χαλάσουν σε διακοπές, δίνοντας σε σένα αχάριστε πλουσιοπάροχη εργασία.

Όταν ξυπνήσεις, δεν θα έχεις καθόλου ιστορία, για να θυμάσαι τους προγόνους σου, θα σου την ανταλλάξω όμως εγώ με την αμερικάνικη, που έχει πολύ πιστολίδι, τραγούδι, ταλέντα, τσόντα και δράση και έτσι θα είσαι μέσα στην τεχνολογία και τα γούστα.

Όταν ξυπνήσεις, τα παιδιά που έκανες θα έχουν φύγει και πάλι στα ξένα και έτσι εγώ θα έχω μειώσει την ανεργία στο μηδέν, πλην από τα εκατομμύρια αδέλφια σου, δηλαδή τους αλβανούς, βούλγαρους, πακιστανούς, ιρανούς, ιρακινούς, Αφγανούς, ινδούς και άλλους μουσουλμάνους ισλαμιστές, οι οποίοι θα συνεχίσουν να είναι στο ταμείο ανεργίας, το οποίο μάλιστα θα πληρώνεις εσύ, με τα εμβάσματα που θα στέλνεις από τα ξένα, αλλά μην στεναχωριέσαι, θα σου φτιάξω καμιά τριανταριά εκπομπές Πάμε Πακέτο για να βρίσκει ο ένας τον άλλον μετά από σαράντα χρόνια ξενιτιάς και που είσαι, δωρεάν, δεν είμαι και αχάριστος.

Όταν ξυπνήσεις, θα έχουμε δώσει στα αδέλφια μας τους τούρκους και στα αδέλφια μας τους σκοπιανούς, αμαχητί φυσικά, την Θράκη και την Μακεδονία, για το καλό πάντα της ειρήνης στην περιοχή, ούτως η άλλως και που τα είχες ποιο το όφελος, μήπως τα φρόντισες, η τα υπερασπίστηκες τώρα τελευταία, μόνο φασαρία έξοδα και φωνές με τους δίπλα, τι τα θες.

Όταν ξυπνήσεις, μέσα στην βουλή από τους τρακόσους, οι εκατόν πενήντα τουλάχιστον θα προέρχονται από τα αδέλφια μας τους αλλοδαπούς, που θα φροντίσουμε με ελάχιστες διαδικασίες να τους ονομάσουμε Έλληνες, μόνο και μόνο για να έχεις πολλά αδέλφια και πολλούς πατριώτες όταν γυρίσεις από τα ξένα, για να μην αισθάνεσαι μόνος βρε αδελφέ.

Όταν ξυπνήσεις, θα έχω επιτρέψει τα ναρκωτικά να τα αγοράζεις ελεύθερα, ακόμα και από τις παιδικές χαρές, θα υπάρχει λογοκρισία στα πάντα, θα σε τιμωρώ ακόμα και αν πεις την λέξη μετανάστης, θα σε φυλακίζω μόνο αν χρωστάς εκατό ευρώ, η αν έχεις κλέψει μια γκοφρέτα από περίπτερο, όλα τα υπόλοιπα θα παραβλέπονται, θα καταργήσω τα θρησκευτικά σύμβολα από το κράτος, θα κάνω τα σχολεία να μοιάζουν με πολεμικό καταυλισμό των ηνωμένων εθνών, τα δημόσια νοσοκομεία θα είναι μόνο για μετανάστες, γύφτους, τσιγγάνους και άλλα αδελφικά είδη της χώρας μας, θα επιτρέψω την δημιουργία επιχειρήσεων σε αλλοδαπά αδέλφια μας εντελώς αφορολόγητα, θα πληρώνουν φόρο μόνο όσοι δεν έχουν τίποτε, ενώ αυτοί που έχουν δεν θα πληρώνουν ποτέ, έτσι για να επιτευχτεί το αμερικάνικο όνειρο και σε αυτήν την έρμη χώρα, θα καταργήσω τα δικαιώματα για να έχεις μόνο υποχρεώσεις, θα κάνω ένα κράτος μέσα στο οποίο θα χωράνε λίγοι και καλοί, όχι πάντως εσύ, είπαμε να κοιμάσαι, όχι όμως και να ονειρεύεσαι.

Τέλος, εγώ ο πρόεδρος και πρωθυπουργός σου θα ήθελα αποβλακωμένε μου και κοιμισμένε μου πατριώτη να σου πω και άλλα που θα κάνω για σένα και για την έρμη τούτη χώρα, αλλά δεν μπορώ από το περασμένο της ώρας και την συγκίνηση, διότι δεν είναι και λίγα αυτά που θέλω να κάνω για σένα και για την πατρίδα μου.

Και να μην ξεχάσω να σου πω, αποβλακωμένε μου και κοιμισμένε μου ψηφοφόρε ότι, όταν θα ξυπνήσεις με το καλό, θα είσαι μέρος του εφιάλτη, που ο ίδιος έφτιαξες.

Καληνύχτα και όνειρα γλυκά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου