
Την Τρίτη 3 Ιουνίου 2025 πραγματοποιήθηκε συνεδρίαση του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΔΕ), κατά την οποία εξετάστηκαν κρίσιμα ζητήματα που αφορούν τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών και τον προγραμματισμό των λειτουργικών κενών για το σχολικό έτος 2025-2026.
Στο πλαίσιο της συνεδρίασης παρουσιάστηκε ενδεικτικό χρονοδιάγραμμα για την υλοποίηση των αποσπάσεων, ενώ δόθηκαν κατευθύνσεις για την αποτύπωση των λειτουργικών αναγκών σε σχολικές μονάδες. Συγκεκριμένα:
-
Οι αποσπάσεις σε ειδικούς φορείς αναμένεται να ολοκληρωθούν και να ανακοινωθούν έως το τέλος της τρέχουσας εβδομάδας.
-
Η εγκύκλιος για τον προσδιορισμό των λειτουργικών κενών θα εκδοθεί εντός των επόμενων ημερών και θα αποσταλεί στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης για την υποβολή των σχετικών δηλώσεων.
-
Η επόμενη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ προγραμματίζεται για τις 16 και 17 Ιουνίου, με βασικά θέματα τις αποσπάσεις, τις εκκρεμείς περιπτώσεις και την αξιολόγηση αιτήσεων ειδικών κατηγοριών.
-
Στόχος είναι η ολοκλήρωση όλων των σχετικών διαδικασιών έως τις 30 Ιουνίου, προκειμένου να διασφαλιστεί η εύρυθμη έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στα ζητήματα που αφορούν τους εκπαιδευτικούς Μουσικής Παιδείας. Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, επισημάνθηκαν προβληματισμοί σχετικά με την ισχύουσα ερμηνεία της σχετικής εγκυκλίου, ενώ τέθηκε αίτημα για συνολική αναθεώρηση του θεσμικού πλαισίου που διέπει τον κλάδο. Τονίστηκε η ανάγκη για διαφανείς και δίκαιες διαδικασίες, με σεβασμό στα χρονοδιαγράμματα.
Μεταξύ άλλων, εξετάστηκαν:
-
Μία αίτηση θεραπείας εκπαιδευτικού της Ειδικής Αγωγής (ΠΕ03), η οποία έγινε αποδεκτή από το Συμβούλιο.
-
Η αναγκαιότητα ορθής καταγραφής των κενών των Τεχνικών Ειδικοτήτων (ΤΕ) στα Μουσικά και Διαπολιτισμικά Σχολεία, ώστε να δηλώνονται ως κενά ΕΑΕ από τα οικεία ΠΥΣΔΕ.
-
Είκοσι έξι (26) αιτήσεις επανεξέτασης από εκπαιδευτικούς Μουσικής Παιδείας, που αφορούσαν τις μεταθέσεις τους, απορρίφθηκαν κατόπιν εισήγησης της αρμόδιας επιστημονικής επιτροπής.
Τέλος, το ΚΥΣΔΕ προχώρησε στη λήψη αποφάσεων που αφορούν αποσπάσεις σε ειδικούς φορείς και ερευνητικά ιδρύματα, καθώς και στη χορήγηση αδειών άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή σε στελέχη της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου