ΜΑΘΗΤΕΣ της Α' και Β' Λυκείου θα
προάγονται με τελικό μέσο όρο ανώτερο του 9,5, ενώ οι μετεξεταστέοι θα δίνουν
επαναληπτικές εξετάσεις τον Ιούνιο, αντί τον Σεπτέμβριο. Αυτές είναι οι
μεταρρυθμίσεις που θα επιφέρει το νέο πολυνομοσχέδιο της Κυβέρνησης και
αναμένεται να αλλάξουν άρδην τα δεδομένα σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες.
Υπάρχει πρόβλεψη, να διενεργούνται επαναληπτικές εξετάσεις τον Σεπτέμβριο
κατόπιν εξαίρεσης, για τους μαθητές οι οποίοι για λόγους ανωτέρας βίας δεν θα
μπορούν να παρουσιαστούν την ημέρα των επαναληπτικών εξετάσεων του Ιουνίου.
Βέβαια, απαραίτητη θα είναι η προσκόμιση δικαιολογητικού. Οι μαθητές της
Γ
Λυκείου, για να αποκτήσουν απόλυτη οίο θα πρέπει να συγκεντρώσουν μέσο όρο του
9,5. Σε αντίθετη περίπτωση, δεν θα μπορούν να αποφοιτήσουν. Όσο για τις προαγωγικές
εξετάσεις, το αρμόδιο υπουργείο επιδιώκει να τις τοποθετήσει μετά το τέλος των
Πανελληνίων, δηλαδή στο τρίτο δεκαήμερο του Ιουνίου. Το εν λόγω νομοσχέδιο
πέρασε το κατώφλι της Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής την περασμένη Δευτέρα και
ευελπιστεί να αναβαθμίσει τις δομές λειτουργίας στον τομέα της Παιδείας, κυρίως
στην πρωτοβάθμια και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Την ίδια στιγμή, εκτός από
την παράταση του σχολικού έτους κατά δύο εβδομάδες, οι φετινοί υποψήφιοι θα
δουν τα μηχανογραφικά τους, ανανεωμένα . Πλέον θα υπάρχουν ως επιλογή τα
τμήματα του νέου Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, ενώ θα έχει καταργηθεί το 4ο
Επιστημονικό Πεδίο, δηλαδή αυτό των Παιδαγωγικών σχολών. Τα παιδαγωγικά τμήματα
θα είναι πλέον προσβάσιμα σε όλους τους υποψηφίους, ανεξαρτήτως πεδίου που
έχουν επιλέξει. Η διδακτέα ύλη των δύο πρώτων εκπαιδευτικών βαθμίδων θα
αποκτήσει, σε μεγάλο βαθμό, νέο περιεχόμενο. Ήδη βρίσκονται σε φάση
επεξεργασίας προσχέδια για τα μαθήματα των Μαθηματικών, της Ιστορίας, της
Νεοελληνικής Γλώσσας και των Φυσικών Επιστημών. Απαραίτητη προϋπόθεση για να
προχωρήσουν είναι η έγκριση του Υπουργείου Παιδείας. Το πολυνομοσχέδιο ακόμα
διαμορφώνεται, καλύπτοντας το ευρύ φάσμα της εκπαίδευσης από νηπιαγωγεία μέχρι
τα πανεπιστήμια, τα στελέχη εκπαίδευσης, την αυτό αξιολόγηση σχολικών μονάδων,
την αξιολόγηση εκπαιδευτικών και την πρόσληψη αναπληρωτών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου