Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

«Επιμορφωτικό Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς ΠΕ04 ΓΕ.Λ και ΕΠΑ.Λ»

Ο Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών  θα πραγματοποιήσει απογευματινό επιμορφωτικό σεμινάριο 10 ωρών με θέμα:
«Διδασκαλία Μαθημάτων Φυσικών Επιστημών με Αξιοποίηση  Μικροεφαρμογών από το διαδίκτυο (Applets- Physlets). Χρήση και δημιουργία Φύλλων Εργασίας.»
Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ04 που διδάσκουν μαθήματα Φυσικών Επιστημών σε Γενικά ή Επαγγελματικά Λύκεια και δεν έχουν παρακολουθήσει πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου στις Τ.Π.Ε.
Σκοπός του Σεμιναρίου
Γνωριμία με τις σημαντικότερες συλλογών διαδικτυακών μικροεφαρμογών (Applets- Physlets).
Οι δυνατότητες αξιοποίησης τους στην καθημερινή διδακτική πρακτική με τη βοήθεια Φύλλων Εργασίας. Εκμάθηση Βασικών αρχών κατασκευής Φύλλων Εργασίας  σύμφωνα με τις νέες θεωρίες μάθησης και με τη χρήση ΤΠΕ.  
Πρόγραμμα- τόπος  Σεμιναρίου
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στο Εργαστήριο Η/Υ του Π.Ε.Κ. Καβάλας σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα:
1η Συνάντηση :  Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015, ώρες 16:30-20:00 μ.μ.
2η Συνάντηση:  Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015, ώρες 17:00-19:30 μ.μ.
3η Συνάντηση: Πέμπτη 02 Απριλίου 2015, ώρες 17:00-19:30 μ.μ..
Ο μέγιστος αριθμός εκπαιδευτικών που μπορούν να συμμετάσχουν στο σεμινάριο είναι 15 (χωρητικότητα εργαστηρίου) και σε περίπτωση περισσότερων αιτήσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Όσοι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ04  ενδιαφέρονται να συμμετέχουν, πρέπει να συμπληρώσουν ηλεκτρονική αίτηση στο σύνδεσμο http://tinyurl.com/nqsh8c4 από την Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015 , ώστε να προλάβουν όλοι να ενημερωθούν. (Προσοχή: Συμπλήρωση αίτησης πριν από τις 9/3/2015 δεν καταγράφεται)
Τονίζεται ότι σύμφωνα με το πρόγραμμα οι εκπαιδευτικοί οφείλουν  να δημιουργήσουν Φύλλο Εργασίας εργαζόμενοι σε τριμελείς ομάδες το οποίο θα παρουσιάσουν στην ολομέλεια και θα ακολουθήσει ανατροφοδοτική συζήτηση.
Παρακαλούνται οι κ.κ. Διευθυντές/ντριες των ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ να ενημερώσουν τους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ04  ενυπόγραφα.
Ο Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ04

Επταμηνιτάκης Θεόδωρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου