Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2023

Τρόμος έξω από σχολείο της Καλαμάτας: Ξυλοφόρτωσαν γονιό και τον έστειλαν στο νοσοκομείο!


ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ περιστατικό δημιούργησε μεγάλη αναστάτωση σε δασκάλους και μαθητές, οι οποίοι έγιναν μάρτυρες επίθεσης σε γονιό έξω από δημοτικό σχολείο στην Καλαμάτα.

 Έντρομοι περαστικοί και μικροί μαθητές λίγα λεπτά μετά τις οκτώ το πρωί είδαν δύο άνδρες να ανοίγουν την πόρτα σε σταματημένο αυτοκίνητο στο φανάρι στη διασταύρωση των οδών Κρίτης και Ακρίτα και να επιτίθενται με αγριότητα εις βάρος ενός γονέα που μόλις λίγα λεπτά νωρίτερα είχε αφήσει το παιδί του έξω από το σχολείο. 

Ο τραυματισμένος γονέας άφησε το αυτοκίνητο και άρχισε να τρέχει ώστε να αποφύγει την επίθεση που δέχθηκε βρίσκοντας τελικά καταφύγιο μέσα στο προαύλιο του σχολείου, όντας αιμόφυρτος. 

Μάλιστα ένας εκ των δύο ανδρών, που του επιτέθηκαν, προσπάθησε σε έξαλλη κατάσταση να τον ακολουθήσει μέσα στο σχολείο, ωστόσο τον συγκράτησαν τελευταία στιγμή άλλοι γονείς που βρέθηκαν εκεί και συνέχισε από τα κάγκελα τις απειλές. 

Στο σημείο κλήθηκε και η αστυνομία αλλά όταν έφτασε, οι δύο δράστες της επίθεσης είχαν εξαφανιστεί ενώ ο τραυματισμένος γονέας διακομίστηκε με ασθενοφόρο στο Γ ενικό Νοσοκομείο Καλαμάτας όπου και παραμένει για νοσηλεία. Μέσω του δικηγόρου του κατέθεσε μήνυση εις βάρος των ατόμων που τον ξυλοκόπησαν. 

Τον λόγο, που δέχθηκε την επίθεση, αποκάλυψε το θύμα μιλώντας στο «Live Newς» τονίζοντας πως «δεν έχω καταλάβει ακόμα τι έχει συμβεί. Πήγα το παιδί μου στο σχολείο και όταν ήμουν στο φανάρι, μου έκαναν επίθεση. Διέφυγα και παράτησα το αυτοκίνητό μου μέσα στη μέση. Δεν ήθελα να πάω από το σχολείο του παιδιού αλλά τα κάγκελα ήταν περιμετρικά και δεν μπορούσα να κάνω κάτι. Όταν ήμουν αιμόφυρτος, ένας από αυτούς μου έλεγε, θα βγάλεις το παιδί μου τρελό, θα το πας στον ψυχολόγο. Είχαμε μια συζήτηση την Παρασκευή με τον πατέρα, γιατί το παιδί του ασκούσε πίεση στο παιδί μου και αυτό που του είπα είναι πως επειδή υπάρχει θέμα και μπορεί να μην μπορούμε ως γονείς να βοηθήσουμε, πως υπάρχουν ειδικοί. Το είπα με πολύ ευγενικό τρόπο», είπε αρχικά και συνέχισε: 

«Τον ενημέρωσα πως θα κάνω ό,τι μπορώ για το παιδί μου. Μιλήσαμε σε πολύ καλό κλίμα. Τον αναγνώρισα, ήταν ο ένας από αυτούς που μου έκαναν επίθεση και από ό,τι με ενημέρωσαν οι υπόλοιποι γονείς, ο άλλος ήταν ο θείος του παιδιού και πήγε και απειλούσε και τους καθηγητές. Εμένα με φυγάδευσαν στα γραφεία τους.Έχουμε κάνει μήνυση»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου