Ο πρωθυπουργός κ. Κ. Μητσοτάκης σε δημοσίευσή του αναφερόμενος στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών είπε ότι είναι κάτι που είχε να συμβεί από 1982.
Όπως ανέφερε, “οι Σύμβουλοι θα αρχίσουν την ατομική αξιολόγηση κατά προτεραιότητα από τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς, καθώς αυτό αποτελεί και προϋπόθεση για την μονιμοποίησή τους”.
Αναλυτικά η δημοσίευση του πρωθυπουργού
Συνεχίζω με κάτι ακόμα που είχε καθυστερήσει – ή για να είμαι ακριβής, κάτι που είχε να συμβεί από το1982: ξεκινά η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Η διαδικασία αυτή θα ξεκινήσει από τις περιοχές όπου έχει ήδη ολοκληρωθεί η επιλογή και τοποθέτηση των Συμβούλων Εκπαίδευσης.
Αυτοί οι Σύμβουλοι θα αρχίσουν την ατομική αξιολόγηση κατά προτεραιότητα από τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς, καθώς αυτό αποτελεί και προϋπόθεση για την μονιμοποίησή τους.
Η θετική αξιολόγηση θα συμβάλλει στην αναγνώριση και επιβράβευση του έργου του εκπαιδευτικού, ο οποίος θα μπορεί να την αξιοποιήσει ως μοριοδοτούμενο κριτήριο για την επιλογή του σε θέση ευθύνης. Για όσους η αξιολόγηση δεν είναι ικανοποιητική, θα πρέπει να παρακολουθήσουν επιμόρφωση, βάσει υλικού που εκπονεί το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Η αξιολόγηση λοιπόν δεν έχει σκοπό την «τιμωρία» κανενός – έχει στόχο να αναγνωρίσουμε και να επιβραβεύσουμε τους εκπαιδευτικούς μας που αξίζουν, να δώσουμε σε όλους το κίνητρο αλλά και τη βοήθεια ώστε να γίνουν καλύτεροι. Δημόσια Σχολεία χωρίς αξιολόγηση σπρώχνουν τα παιδιά μας στα φροντιστήρια και την ιδιωτική εκπαίδευση.
Θέλω να τονίσω πως η αξιολόγηση εφαρμόζεται στη συντριπτική πλειονότητα των ευρωπαϊκών χωρών, και αναμένεται να βελτιώσει σημαντικά το τοπίο στην εκπαίδευση και να αναβαθμίσει το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Είναι κάτι που οφείλαμε πρώτα και πάνω από όλα στα παιδιά μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου