Εκδόθηκε από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής οδηγός εφαρμογής για το Συλλογικό Προγραμματισμό και την Εσωτερική και Εξωτερική Αξιολόγηση του έργου της σχολικής μονάδας. Ο Οδηγός αποτελεί μέρος του ενημερωτικού υλικού για την εφαρμογή του Συλλογικού Προγραμματισμού – Εσωτερικής Αξιολόγησης (Αυτοαξιολόγησης) του έργου της σχολικής μονάδας, και αποσκοπεί στη συνοπτική παρουσίαση των διαδικασιών εφαρμογής σε όλες τις σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου,
- Ο/Η Διευθυντής/-ύντρια συγκαλεί ειδική συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων, όπου ενημερώνει για το σύστημα «Συλλογικού Προγραμματισμού – Εσωτερικής και Εξωτερικής αξιολόγησης του έργου της σχολικής μονάδας».
- Ο Σύλλογος Διδασκόντων, με ευθύνη του Διευθυντή/-ύντριας, o συζητά για την ταυτότητα του σχολείου o προβαίνει σε γενική εκτίμηση – με χρήση της 4βαθμης κλίμακας – του έργου της σχολικής μονάδας κατά το προηγούμενο σχολικό έτος (2020-21), τεκμηριώνοντας συνοπτικά την αποτίμηση των 9 αξόνων o εντοπίζει θετικά σημεία και σημεία προς βελτίωση για καθεμία από τις τρεις λειτουργίες o καταγράφει στο Πρακτικό τις σχετικές αποφάσεις.
- Τα παραπάνω καταχωρούνται στην πλατφόρμα του ΙΕΠ, με ευθύνη του Διευθυντή/-ύντριας, και αποτελούν την πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του σχολείου.
- Η συνοπτική μορφή της Έκθεσης (χωρίς την 4βαθμη αποτίμηση) εξάγεται σε pdf και αναρτάται στην ιστοσελίδα (ή στο επίσημο ιστολόγιο-blog) του σχολείου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου