Να δώσουν έμφαση σε δραστηριότητες που επικεντρώνουν και ενθαρρύνουν την εμπλοκή και την ενεργό συμμετοχή των μαθητών στη διαδικασία και να εστιάσουν σε κεντρικά σημεία της ύλης, τα οποία κρίνονται θεμελιώδη για την επιτυχή μετάβασή τους στην επόμενη τάξη, τους υπουργείο Παιδείας. Με σχετική εγκύκλιο δίνονται οδηγίες για την αφομοίωση της ύλης από την πλευρά των μαθητών γυμνασίων και λυκείων, οι οποίοι ενδέχεται να έχουν «μείνει πίσω» λόγω της αναστολής τής διά ζώσης εκπαιδευτικής διαδικασίας. Στο πλαίσιο αυτό, προτείνονται ανακεφαλαιωτικές δραστηριότητες με ιδιαίτερη έμφαση σε κεντρικά σημεία της ύλης.
Ιδιαίτερη σημασία πρέπει να και υποστήριξη των μαθητών λόγω της μακράς εξέλιξης της πανδημίας, προκειμένου να διαχειριστούν αποτελεσματικά τα νέα δεδομένα της καθημερινότητάς τους και να προσαρμοστούν στις ιδιαίτερες επικρατούσες συνθήκες. Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνεται, «πρωταρχικός και θεμελιώδης στόχος κατά την παιδαγωγική διαδικασία είναι η αναγνώριση. η έκφραση και η διαχείριση των συναισθημάτων με στόχο την προαγωγή της ψυχικής υγείας και της ψυχικής ανθεκτικότητας στο πλαίσιο της σχολικής ζωής. Για τον σκοπό αυτό προτείνεται την της διά ζώσης διδασκαλίας να δοθεί έμφαση σε δραστηριότητες που αφορούν σε συναισθηματικές δεξιότητες αντιμετώπισης και διαχείρισης αγχογόνων και κρίσιμων καταστάσεων». Ως εκ τούτου, ο εκπαιδευτικός καλείται να συνδράμει τους μαθητές ως προς την ενδυνάμωση των κοινωνικών ψυχοσυναισθηματικών δεξιοτήτων τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου