Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2018

Π.Ε. 84 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ: ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ




ΠΡΟΣ
 ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ  ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ



Με το παρόν έγγραφο αιτούμαστε να μεριμνήσετε  για το σύνολο των αναπληρωτών  που ανήκουν μετά την ενοποίηση στον κλάδο Π.Ε. 84 Ηλεκτρονικοί:
ΠΕ 12.06 Ηλεκτρονικοί Μηχανικοί, ΠΕ 17.04 Ηλεκτρονικοί ΑΣΕΤΕΜ ΣΕΛΕΤΕ, ΠΕ 17.08 Ηλεκτρονικοί Τ.Ε.Ι. ΚΑΤΕΕ και Π.Ε. 17.09 Τεχνολόγοι Ιατρικών Οργάνων , ώστε να διεκπεραιωθεί η διαδικασία πρόσληψης και ανάληψης υπηρεσίας στις σχολικές μονάδες, με όρους διαφάνειας και ισότητας.

Όλοι εμείς τυγχάνουμε εκπαιδευτικοί, καθηγητές κλάδου Π.Ε. 84 Ηλεκτρονικοί  που και εφέτος, ως τα τελευταία έτη, υποβάλαμε αίτηση για ένταξή μας στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών και πρόσληψη μας ως προσωρινών αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών σχολικού έτους 2018-2019  για τον κλάδο μας.
Το αντίστοιχο τμήμα ειδικότητας των ΕΠΑΛ: Ηλεκτρολογίας, ηλεκτρονικής και αυτοματισμών, οπού έχει ενοποιηθεί και διδάσκουν και οι δυο ειδικότητες, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ Π.Ε. 84 και οι ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ Π.Ε. 83
Ενόψει των επικείμενων προσλήψεων ως προσωρινών αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών για το σχολικό έτος 2018-2019  ζητάμε ισοτιμία και ισονομία στον αριθμό προσλήψεων.
Στις δύο αυτές ειδικότητες αντιστοιχούν αναλυτικά, σύμφωνα με την αριθ. Φ22/126950/ΔΑ/9-8-2017 Υπουργική Απόφαση ανάθεσης μαθημάτων Επαγγελματικού Λυκείου,  τα παρακάτω μαθήματα:
1)      Στην Α’ Τάξη Ε.ΠΑ.Λ. και στις Τάξεις Γυμνασίου αντιστοιχεί και στις δύο αυτές ειδικότητες το ίδιο μάθημα επιλογής: «Αρχές Ηλεκτρολογίας και Ηλεκτρονικής» (Α’ Ανάθεση), σύμφωνα με την ως άνω Υπουργική Απόφαση.   
2)      Στη Β’ Τάξη Ε.ΠΑ.Λ.  στον «Τομέα Ηλεκτρολογίας- Ηλεκτρονικής» και στον «Τομέα Μηχανολογίας» αντιστοιχεί  ο ίδιος αριθμός αναθέσεων μαθημάτων και στις δύο ειδικότητες, τόσο σε Α’ όσο και σε Β’ ανάθεση, όμως  στον «Τομέα Πληροφορικής»  στην ειδικότητα Π.Ε. 84 Ηλεκτρονικοί  αντιστοιχούν δύο μαθήματα: «Υλικό και Δίκτυο Υπολογιστών» και «Βασικά Θέματα Πληροφορικής» (Β’ ανάθεσης), σε αντίθεση με την  ειδικότητα  Π.Ε. 83 Ηλεκτρολόγοι   στην οποία δεν αντιστοιχεί κανένα μάθημα σε αυτόν τον τομέα.
3)      Επίσης, στη Γ’ Τάξη Ε.ΠΑ.Λ.:
Α)  Στον «Τομέα Πληροφορικής» και συγκεκριμένα στην ειδικότητα: «Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής» αντιστοιχούν τρία (3) μαθήματα (Β’ Ανάθεσης)  στην ειδικότητα μας, Π.Ε. 84 Ηλεκτρονικοί ήτοι «Δίκτυα Υπολογιστών (θεωρία)», «Δίκτυα Υπολογιστών (εργαστήριο)» και «Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Διαδικτυακών Εφαρμογών» και κανένα στην ειδικότητα Π.Ε. 83 Ηλεκτρολόγοι .
Β) Στον «Τομέα Πληροφορικής» και συγκεκριμένα στην ειδικότητα:  «Τεχνικός Η/Υ και Δικτύων Η/Υ» αντιστοιχούν πέντε μαθήματα  στην ειδικότητα μας, Π.Ε. 84 Ηλεκτρονικοί  (Β’ Ανάθεσης) και κανένα στην ειδικότητα Π.Ε. 83 Ηλεκτρολόγοι.
Γ) Στον «Τομέα Μηχανολογίας» και συγκεκριμένα στην ειδικότητα «Τεχνικός  εγκαταστάσεων ψύξης- αερισμού και κλιματισμού» αντιστοιχεί ένα μάθημα Α’ Ανάθεσης και στις δύο ειδικότητες.
Δ) Στον «Τομέα Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού» , στην ειδικότητα «Τεχνικός ηλεκτρονικών και υπολογιστικών συστημάτων, εγκαταστάσεων, δικτύων και τηλεπικοινωνιών» αντιστοιχούν οκτώ μαθήματα (Α’ ανάθεσης) στην ειδικότητας μας, Π.Ε. 84 Ηλεκτρονικοί και μόλις δύο μαθήματα Β’ ανάθεσης  στην ειδικότητα Π.Ε. 83 Ηλεκτρολογοί.
Ε) Στον «Τομέα Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού» , στην ειδικότητα «Τεχνικός ηλεκτρολογικών συστημάτων, εγκαταστάσεων και δικτύων» αντιστοιχούν  δύο μαθήματα (Β’ ανάθεσης) στην ειδικότητά μας, Π.Ε. 84 Ηλεκτρονικοί και πέντε μαθήματα (Α’ ανάθεσης) στην ειδικότητα Π.Ε. 83 Ηλεκτρολόγοι .

Από όλα τα ανωτέρω συνάγεται σαφώς ότι τα μαθήματα, τα οποία αντιστοιχούν στην ειδικότητά μας, ήτοι Π.Ε. 84 Ηλεκτρονικοί  είναι περισσότερα από ότι αυτά που ανήκουν στην ειδικότητα των Ηλεκτρολόγων ΠΕ 83, με εξαίρεση  κάποια μαθήματα που ανήκουν από κοινού  και στις δύο ειδικότητες.
Εξάλλου, η  αναγνώριση ομοιότητας συνθηκών δεν μπορεί να είναι μονόπλευρη, άλλως παραβιάζεται η αρχή της ισότητας, σύμφωνα με τις αρχές του συνταγματικού δικαίου.
Έτσι, καταλήγουμε στο αβίαστο ερμηνευτικό συμπέρασμα ότι δεν μπορεί να είναι  ανεκτή η πρόσληψη στα ως άνω μαθήματα,  κυρίως εκπαιδευτικών που ανήκουν  στην ειδικότητα  Π.Ε. 83 Ηλεκτρολόγοι  Τ.Ε.Ι. ΚΑΤΕΕ. και όχι εκπαιδευτικών που  ανήκουν στην ειδικότητα Π.Ε. 84 Ηλεκτρονικοί  ή  η πρόσληψη των αυτών  σε πολύ χαμηλό ποσοστό .
 Μάλιστα κατά το σχολικό έτος 2016-2017, και μετά την ενοποίηση της ειδικότητας, από επίσημα στοιχεία προκύπτει ότι για τη διδασκαλία των ως άνω μαθημάτων προσλήφθηκαν ως αναπληρωτές 50 εκπαιδευτικοί της ειδικότητας Π.Ε. 83 Ηλεκτρολόγοι και μόλις 10 εκπαιδευτικοί της ειδικότητας Π.Ε. 84 Ηλεκτρονικοί. Σε συνέχεια αυτών των προσλήψεων κατά το σχολικό έτος 2017-2018 προσλήφθηκαν ως αναπληρωτές 69 εκπαιδευτικοί της ειδικότητας ΠΕ. 83 Ηλεκτρολόγοι και 16 εκπαιδευτικοί της ειδικότητας ΠΕ. 84 Ηλεκτρονικοί , χωρίς να υπολογίζουμε φέτος και μετά την ενοποίηση των κλάδων τις προσλήψεις των ΠΕ. 12.05 Ηλεκτρολόγων σε αντιστοιχία με τους ΠΕ. 12.06 Ηλεκτρονικούς την χαοτική και εκεί διαφορά στις προσλήψεις, σε τελικό σύνολο 92 προσλήψεις ΠΕ. 83 έναντι 22 ΠΕ. 84  γεγονός που αναμένουμε να μην συνεχιστεί και φέτος αυτή η ανισσοροπία στις προσλήψεις!!
Με τον τρόπο που δηλώνονται τα κενά στην ειδικότητα μας, δίνετε την δύναμη στον αντίστοιχο καθηγητή της ειδικότητας να δηλώνει το κενό, στην προκειμένη περίπτωση και επειδή υπερτερούν σε πληθυσμό οι ηλεκτρολόγοι  το κενό βγαίνει εις βάρος της ειδικότητας μας, με τα αντίστοιχα ποσοστά που έχουμε αναφέρει πιο πάνω.
Αν υποθέσουμε ότι στην Γ ‘ Λυκείου ο κλάδος σε μεγαλύτερο ποσοστό καταλήγει στον ηλεκτρολογικό τομέα, ζητάμε τουλάχιστον στην Β’ Λυκείου η ανάθεση μαθημάτων να γίνεται στο ίδιο ποσοστό.
 Επίσης, μέσα σε αυτές τις προσλήψεις μας, ένα μικρό ποσοστό για την ειδικότητα μας προσλήφθηκε σε Γυμνάσια, ζητάμε περισσότερες προσλήψεις στο Γυμνάσιο στο μάθημα της τεχνολογίας, για ευνόητους λόγους και για την μη περαιτέρω υποβάθμιση της ειδικότητας μας.
Τονίζουμε, τέλος, ότι το συγκεκριμένο θέμα το παρακολουθούμε στενά και είναι ιδιαίτερα σοβαρό, απασχολεί χιλιάδες αναπληρωτές συναδέλφους μας, το αναδεικνύουμε και περιμένουμε πλέον την ανάλογη αντιμετώπιση από εσάς.

Με εκτίμηση,
Άπαντες εκπαιδευτικοί  κλάδου Π.Ε. 84 Ηλεκτρονικοί
Π.Ε. 84 Ηλεκτρονικοί για το σχολικό έτος 2018-2019

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου