Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2017

Αυτοί είναι οι 4 τύποι συναδέλφων που μας εκνευρίζουν

coworker-stress-headerΟι περισσότεροι από εμάς στον εργασιακό μας χώρο σχετιζόμαστε με άτομα τα οποία κάνουν ακόμα πιο δύσκολο το ήδη δύστροπο ή πληκτικό περιβάλλον στο οποίο περνάμε ένα μεγάλο μέρος της μέρας μας, προκειμένου να βγάλουμε τα προς το ζην. Αυτοί οι άνθρωποι χωρίζονται σε 4 γενικές κατηγορίες ανάλογα με τα χαρακτηριστικά τους.
Ο καταπιεστικός τύπος
Αυτός είναι ο συνεργάτης που είναι απαιτητικός, κακότροπος, ανυπόμονος και με μυαλό που δεν δουλεύει σαν αερόστατο (κοινώς, στενόμυαλος). Επιπλέον, αυτός ο συνάδελφος εμμένει σε όλα όσα εκείνος ξέρει και θέλει να κάνει με τον δικό του τρόπο, σε κάθε περίπτωση. Επειδή αυτές οι συμπεριφορές θεωρούνται ασεβείς και απροσάρμοστες, συχνά ερχόμαστε σε αντίθεση με αυτούς τους τύπους ανθρώπων.
Ο αρνητικός τύπος

Αυτός ο τύπος ατόμου έχει πάντα μια εξήγηση γιατί η ιδέα σου δεν πρόκειται να εφαρμοστεί στην πράξη, θυμώνει αλλά δεν θα πει ποτέ γιατί και επιπλέον γκρινιάζει και δυσανασχετεί διαρκώς. Συχνά η συμπεριφορά τους μετατρέπεται σε αρνητική, από τον φόβο τους μήπως πέσουν σε λάθη. Αυτό όμως δεν τους δικαιολογεί για τον αντίκτυπο που αφήνουν στους γύρω τους, αφού όλοι θέλουμε να εργαζόμαστε με άτομα που είναι αισιόδοξα, χαρούμενα και συνεργάσιμα.
Ο αποδιοργανωτικός τύπος
Αυτοί οι άνθρωποι μεταφέρουν τα προσωπικά τους ζητήματα στο γραφείο, μιλάνε δυνατά στο τηλέφωνο, φλυαρούν αδιάκοπα για θέματα που δεν γνωρίζουν καν και δημιουργούν έναν διαρκή σαματά. Πολλές φορές αυτός ο συνεργάτης εμφανίζεται και ως ο νταής του γραφείου, υποστηρίζει ο Kirschner. Αυτές οι συμπεριφορές είναι προβληματικές, επειδή τα άτομα σε έναν εργασιακό χώρο δεν μπορούν να διαχειριστούν τη βαβούρα που προκαλεί ένα άτομο που λειτουργεί κυκλοθυμικά και μιλάει για πράγματα που δεν κατέχει καν.
Ο ανούσιος τύπος
Ο ανούσιος συνεργάτης λέει σε όλα ναι και στο τέλος δεν καταφέρνει να φέρει τίποτα εις πέρας. Ενώ κανονικά προσπαθεί να ενταχθεί σε ομάδες, οι άνθρωποι γύρω του βρίσκουν συχνά την αστάθεια του ενοχλητική, μιας που συνήθως δεν λαμβάνει δράση, αλλά περιμένει από τους άλλους να του υποδείξουν τι πρέπει να κάνει.
Σκοπός είναι να μην αφήνουμε ενοχλητικές συμπεριφορές να ενοχλούν την εργασία μας και να ακολουθούμε το στόχο μας χωρίς να επηρεαζόμαστε από ενοχλητικές «παρεμβολές».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου