
Την Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2025, θα πραγματοποιηθεί συνεδρίαση του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΠΕ), στις εγκαταστάσεις του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, με αντικείμενο τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων για κρίσιμα ζητήματα που αφορούν τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Η συνεδρίαση εντάσσεται στο πλαίσιο του ετήσιου προγραμματισμού των υπηρεσιακών συμβουλίων, ενόψει της ολοκλήρωσης των διαδικασιών μεταθέσεων, αποσπάσεων και παραιτήσεων για το σχολικό έτος 2025–2026.
Θέματα Ημερήσιας Διάταξης
1 Κατάταξη
σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε κατηγορίες μετάθεσης
Το Συμβούλιο θα εξετάσει και θα εγκρίνει την κατάταξη των νεοϊδρυθέντων
σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις αντίστοιχες κατηγορίες,
προκειμένου να διαμορφωθεί η αντίστοιχη μοριοδότηση για τις μεταθέσεις
των εκπαιδευτικών.
2 Θέματα
αποσπάσεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Στο δεύτερο θέμα περιλαμβάνεται η εξέταση ζητημάτων που αφορούν τις αποσπάσεις
εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, τόσο της Γενικής Εκπαίδευσης
όσο και της Ειδικής Αγωγής, για το σχολικό έτος 2025–2026. Θα
συζητηθούν αιτήματα που υποβλήθηκαν στο πλαίσιο των φετινών διαδικασιών και θα
ληφθούν αποφάσεις βάσει των αναγκών των σχολικών μονάδων.
3 Θέματα
παραιτήσεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Το Συμβούλιο θα εξετάσει:
α) Αιτήσεις παραίτησης εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης,
σύμφωνα με τις διατάξεις που διέπουν τη διαδικασία αποχώρησης από την υπηρεσία.
β) Αίτημα ανάκλησης παραίτησης εκπαιδευτικού και επαναφοράς του στην
υπηρεσία, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στον Υπαλληλικό Κώδικα και τις
ισχύουσες υπουργικές αποφάσεις.
Η συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ αναμένεται να ολοκληρωθεί με τη λήψη τελικών αποφάσεων επί των ανωτέρω θεμάτων, οι οποίες θα αποσταλούν άμεσα στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης για εφαρμογή.
Μετά το πέρας της συνεδρίασης, τα αποτελέσματα και οι σχετικές αποφάσεις θα αναρτηθούν στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας, στο τμήμα Υπηρεσιακά Συμβούλια – ΚΥΣΠΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου