Κατά τα κοινοποιηθέντα περί "αλλαγών σε σημεία του
Νομοσχεδίου για την Εκπαίδευση", καταγράφεται:
"...Στελέχωση των Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ. με εκπαιδευτικούς: Ως προς την στελέχωση των Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ. με εκπαιδευτικούς, προβλέπεται ότι οι εκπαιδευτικοί των Π.Δ.Ε., στις οποίες δεν λειτουργούν Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ., θα μπορούν να υποβάλουν υποψηφιότητα για πλήρωση κενής θέσης εκπαιδευτικού σε Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. μίας άλλης Π.Δ.Ε. της επιλογής τους..."
Δεν αναρωτιέται κανείς κατά πόσον αυτές οι διατυπώσεις δημιουργούν χάσματα και ανισότητες;
Με αναφορά σε Δημοσίους Λειτουργούς, η σχετική διάταξη αποτελεί, τουλάχιστον, μειωτική αντιμετώπιση - ακόμα και για εκπαιδευτικούς/εργάτες της εκπαίδευσης που βλέπουν λόγους να διδάξουν σε ΠΕΙ.Σ. ή Π.Σ., άρα να υποστηρίξουν ΕΡΓΩ την υπόσταση των σχολείων αυτών - ακόμα και την δυναμική της τροποποίησης του χαρακτήρα τους, αν θέλετε...
Από την άλλη:
ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΛΟΓΟΣ;
Αν δεν είναι "πονηρός", γιατί λείπει παντελώς από την αιτιολογική έκθεση;
Α.Σ.
"...Στελέχωση των Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ. με εκπαιδευτικούς: Ως προς την στελέχωση των Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ. με εκπαιδευτικούς, προβλέπεται ότι οι εκπαιδευτικοί των Π.Δ.Ε., στις οποίες δεν λειτουργούν Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ., θα μπορούν να υποβάλουν υποψηφιότητα για πλήρωση κενής θέσης εκπαιδευτικού σε Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. μίας άλλης Π.Δ.Ε. της επιλογής τους..."
Δεν αναρωτιέται κανείς κατά πόσον αυτές οι διατυπώσεις δημιουργούν χάσματα και ανισότητες;
- οι εκπαιδευτικοί στην μισή Ελλάδα (ΠΔΕ Πελοποννήσου, Θεσσαλίας, Στερεάς Ελλάδας, Ιονίων Νήσων) δικαιούνται να αιτηθούν κατάληψη θέσης σε ΠΕΙ.Σ. ή Π.Σ. ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ,
- οι εκπαιδευτικοί Π.Ε. Κρήτης, Β.Α. Αιγαίου, Ηπείρου ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ,
- οι εκπαιδευτικοί Δ.Ε. Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ...
- οι υπόλοιποι/-ες ΜΟΝΟΝ ΣΤΗΝ ΟΙΚΕΙΑ Π.Δ.Ε.
Με αναφορά σε Δημοσίους Λειτουργούς, η σχετική διάταξη αποτελεί, τουλάχιστον, μειωτική αντιμετώπιση - ακόμα και για εκπαιδευτικούς/εργάτες της εκπαίδευσης που βλέπουν λόγους να διδάξουν σε ΠΕΙ.Σ. ή Π.Σ., άρα να υποστηρίξουν ΕΡΓΩ την υπόσταση των σχολείων αυτών - ακόμα και την δυναμική της τροποποίησης του χαρακτήρα τους, αν θέλετε...
Από την άλλη:
- γιατί, άραγε, μειώνεται η δεξαμενή επιλογής ικανών εκπαιδευτικών ΕΙΔΙΚΑ εξαιρώντας εκπαιδευτικούς συγκεκριμένων Π.Δ.Ε.;
ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΛΟΓΟΣ;
Αν δεν είναι "πονηρός", γιατί λείπει παντελώς από την αιτιολογική έκθεση;
Α.Σ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου