Για την πρώτη μέρα λειτουργίας Γυμνασίων και Λυκείων πλην της
τρίτης λυκείου αλλά και για τις αποφάσεις της Υπουργού Παιδείας μίλησε ο
πρόεδρος της ΟΛΜΕ, Θεόδωρος Τσούχλος στην εκποπμπή «Ντάμες Σπαθί» στον
Αθήνα 9.84 και στην Ελευθερία Κουμάντου.
Όπως είπε για τα ποσοστά συμμετοχής των μαθητών «στις πρώτες δύο τάξεις του Λυκείου προσήλθε πάνω από το 50% των μαθητών ενώ στο Γυμνάσιο η συμμετοχή έφτασε στο 70 με 75%. Οι συνάδελφοι, σε συνεργασία με Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων αλλά και με την ωριμότητα των παιδιών,
πετύχαμε πάρα πολλά και ελπίζουμε να μην έχουμε το παραμικρό κρούσμα, αυτός άλλωστε είναι και ο στόχος μας». όπως είπε ο κ Τσούχλος «το πρόβλημα είναι το πώς πηγαίνουν και πως φεύγουν τα παιδιά από το σχολείο, δηλαδή έρχονται μόνα τους ή σε ομάδες».
Σχολιάζοντας το θέμα που προέκυψε με τις κάμερες στα σχολεία ο κ. Τσούχλος τόνισε ότι «είναι ένα μέτρο ανεφάρμοστο, επικίνδυνο, απαξιώνει τη διδασκαλία και την εκπαιδευτική διαδικασία και μας υποτιμά. «Έχει απορριφθεί από το σύνολο των εκπαιδευτικών».
«Η υπουργός απέτυχε να επιβάλλει αυτό το μέτρο, διότι κατάλαβε ότι θα είχε πλέον μεγάλο πρόβλημα η ίδια», τόνισε χαρακτηριστικά.
Τέλος ο κ. Τσούχλος υπογράμμισε ότι «η Υπουργός δεν συζητάει μαζί μας, λειτουργεί στη λογική του “αποφασίζομεν” . Θα μπορούσαμε να κάνουμε έναν ανοιχτό διάλογο και να προτείνουμε, πολλά πράγματα, μεταξύ άλλων την σύγχρονη εκπαίδευση».
Όπως είπε για τα ποσοστά συμμετοχής των μαθητών «στις πρώτες δύο τάξεις του Λυκείου προσήλθε πάνω από το 50% των μαθητών ενώ στο Γυμνάσιο η συμμετοχή έφτασε στο 70 με 75%. Οι συνάδελφοι, σε συνεργασία με Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων αλλά και με την ωριμότητα των παιδιών,
πετύχαμε πάρα πολλά και ελπίζουμε να μην έχουμε το παραμικρό κρούσμα, αυτός άλλωστε είναι και ο στόχος μας». όπως είπε ο κ Τσούχλος «το πρόβλημα είναι το πώς πηγαίνουν και πως φεύγουν τα παιδιά από το σχολείο, δηλαδή έρχονται μόνα τους ή σε ομάδες».
Σχολιάζοντας το θέμα που προέκυψε με τις κάμερες στα σχολεία ο κ. Τσούχλος τόνισε ότι «είναι ένα μέτρο ανεφάρμοστο, επικίνδυνο, απαξιώνει τη διδασκαλία και την εκπαιδευτική διαδικασία και μας υποτιμά. «Έχει απορριφθεί από το σύνολο των εκπαιδευτικών».
«Η υπουργός απέτυχε να επιβάλλει αυτό το μέτρο, διότι κατάλαβε ότι θα είχε πλέον μεγάλο πρόβλημα η ίδια», τόνισε χαρακτηριστικά.
Τέλος ο κ. Τσούχλος υπογράμμισε ότι «η Υπουργός δεν συζητάει μαζί μας, λειτουργεί στη λογική του “αποφασίζομεν” . Θα μπορούσαμε να κάνουμε έναν ανοιχτό διάλογο και να προτείνουμε, πολλά πράγματα, μεταξύ άλλων την σύγχρονη εκπαίδευση».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου