Αντίδραση είναι η μόνη απάντηση στην πρόταση του Υπ. Παιδείας που ανατρέπει τις ζωές χιλιάδων αναπληρωτών καθηγητών!
Σχετικά με το ζήτημα των μόνιμων διορισμών στην εκπαίδευση θα πρέπει να απαντήσουμε σε 2 ερωτήματα:
1ο Μόνιμοι διορισμοί: Αναγκαιότητα ή υπερβολή;
Από το 2010 μέχρι σήμερα έχουν συνταξιοδοτηθεί από την δευτεροβάθμια εκπαίδευση πάνω από 21.500 καθηγητές!
Τα κενά όλα αυτά τα χρόνια που έχουν δημιουργηθεί εξαιτίας αυτών των συνεχών συνταξιοδοτήσεων καλύπτονται:
- Με προσλήψεις αναπληρωτών, που καλύπτουν πλέον πάγιες και διαρκείς ανάγκες, αυξανόμενες χρόνο με το χρόνο. Ήταν 8% το 2011 και έγινε 11% το 2017 επί του συνόλου των καθηγητών.
- Με αύξηση του ωραρίου (το 2013).
- Μειώσεις ωρών διδασκαλίας φιλολογικών και θετικών μαθημάτων και εργαστηρίων για εξοικονόμηση προσωπικού (το 2016).
- Αναγκαστικές υπερωρίες και μετακινήσεις σε 4 και 5 σχολεία χωρίς ασφάλεια και αποζημίωση (όλα τα χρόνια).
- Υποχρεωτική αύξηση των μαθητών στις τάξεις δημιουργώντας 28-30αρια τμήματα (όλα τα χρόνια).
Παρά τις προσπάθειες αυτές κενά καθηγητών έχουμε καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους (ακόμα και σήμερα δεν έχουν διδαχθεί ούτε ώρα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα σε πολλά ΓΕΛ και ΕΠΑΛ και κάθε σχολική χρονιά κλείνει πάντα με 500 έως 1.000 κενά που δεν καλύφθηκαν).
Θα πρέπει γονείς και κοινωνία να καταλάβουν ότι τα παραπάνω μέτρα οδηγούν σε υποβάθμιση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης και να αφυπνιστούν και να ακούσουν τις κραυγές των εκπαιδευτικών και των σωματείων που τα καταγγέλλουν όλα αυτά τα χρόνια.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Μόνιμοι Διορισμοί και ΑΜΕΣΑ
2ο Τρόπος διορισμών: Αναίμακτα ή με ανατροπές;
Ο Υπ. Παιδείας κ Γαβρόγλου έχει παρουσιάσει τους άξονες με τους οποίους θα γίνουν οι μόνιμοι διορισμοί σε γενική και ειδική παιδεία αλλά και οι προσλήψεις των αναπληρωτών: 1. Προϋπηρεσία, 2. Ακαδημαϊκά κριτήρια (διδακτορικά, μεταπτυχιακά, 2α πτυχία, ξένες γλώσσες) και 3. Κοινωνικά κριτήρια.
Παρά την εξαγγελία για 4.500 διορισμούς στην ειδική παιδεία μόνο, ο κ.Γαβρόγλου δεν έχει προχωρήσει μέχρι σήμερα στην παρουσίαση του τρόπου γιατί με την πρότασή του ξέρει ότι ανατρέπει τους πίνακες και τις ζωές χιλιάδων καθηγητών.
Ο τρόπος διορισμού με αυτούς τους 3 άξονες ήταν το σύστημα προσλήψεων των αναπληρωτών στην ειδική αγωγή όλα αυτά τα χρόνια γιατί δεν είχαμε πτυχία (φιλολόγων, μαθηματικών, κ.α.) στην ειδική αγωγή γι’ αυτό και προσμετρούσε στη μοριοδότηση η απόκτηση μεταπτυχιακών, διδακτορικών, σεμιναρίων, κ.α.
Στην Γενική όμως Παιδεία που δεν υπήρχε προσμέτρηση όλων αυτών των προσόντων, με το νέο σύστημα:
- ανατρέπονται όλοι οι πίνακες των αναπληρωτών
- χάνει την αξία του το πτυχίο (καθώς αυξημένη προσμέτρηση θα έχουν τα παραπάνω προσόντα)
- και οδηγεί χιλιάδες αδιόριστους καθηγητές σε έναν διαρκή αγώνα απόκτησης πιστοποιητικών και κριτηρίων.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Αντίδραση σε μία πρόταση που ανατρέπει τις ζωές χιλιάδων αναπληρωτών καθηγητών και οδηγεί όλους τους αδιόριστους καθηγητές σε ένα διαρκές «κυνήγι» προσόντων.
Νικηφόρος Κωνσταντίνου
Πρόεδρος ΟΛΜΕ
Σχετικά με το ζήτημα των μόνιμων διορισμών στην εκπαίδευση θα πρέπει να απαντήσουμε σε 2 ερωτήματα:
1ο Μόνιμοι διορισμοί: Αναγκαιότητα ή υπερβολή;
Από το 2010 μέχρι σήμερα έχουν συνταξιοδοτηθεί από την δευτεροβάθμια εκπαίδευση πάνω από 21.500 καθηγητές!
Τα κενά όλα αυτά τα χρόνια που έχουν δημιουργηθεί εξαιτίας αυτών των συνεχών συνταξιοδοτήσεων καλύπτονται:
- Με προσλήψεις αναπληρωτών, που καλύπτουν πλέον πάγιες και διαρκείς ανάγκες, αυξανόμενες χρόνο με το χρόνο. Ήταν 8% το 2011 και έγινε 11% το 2017 επί του συνόλου των καθηγητών.
- Με αύξηση του ωραρίου (το 2013).
- Μειώσεις ωρών διδασκαλίας φιλολογικών και θετικών μαθημάτων και εργαστηρίων για εξοικονόμηση προσωπικού (το 2016).
- Αναγκαστικές υπερωρίες και μετακινήσεις σε 4 και 5 σχολεία χωρίς ασφάλεια και αποζημίωση (όλα τα χρόνια).
- Υποχρεωτική αύξηση των μαθητών στις τάξεις δημιουργώντας 28-30αρια τμήματα (όλα τα χρόνια).
Παρά τις προσπάθειες αυτές κενά καθηγητών έχουμε καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους (ακόμα και σήμερα δεν έχουν διδαχθεί ούτε ώρα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα σε πολλά ΓΕΛ και ΕΠΑΛ και κάθε σχολική χρονιά κλείνει πάντα με 500 έως 1.000 κενά που δεν καλύφθηκαν).
Θα πρέπει γονείς και κοινωνία να καταλάβουν ότι τα παραπάνω μέτρα οδηγούν σε υποβάθμιση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης και να αφυπνιστούν και να ακούσουν τις κραυγές των εκπαιδευτικών και των σωματείων που τα καταγγέλλουν όλα αυτά τα χρόνια.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Μόνιμοι Διορισμοί και ΑΜΕΣΑ
2ο Τρόπος διορισμών: Αναίμακτα ή με ανατροπές;
Ο Υπ. Παιδείας κ Γαβρόγλου έχει παρουσιάσει τους άξονες με τους οποίους θα γίνουν οι μόνιμοι διορισμοί σε γενική και ειδική παιδεία αλλά και οι προσλήψεις των αναπληρωτών: 1. Προϋπηρεσία, 2. Ακαδημαϊκά κριτήρια (διδακτορικά, μεταπτυχιακά, 2α πτυχία, ξένες γλώσσες) και 3. Κοινωνικά κριτήρια.
Παρά την εξαγγελία για 4.500 διορισμούς στην ειδική παιδεία μόνο, ο κ.Γαβρόγλου δεν έχει προχωρήσει μέχρι σήμερα στην παρουσίαση του τρόπου γιατί με την πρότασή του ξέρει ότι ανατρέπει τους πίνακες και τις ζωές χιλιάδων καθηγητών.
Ο τρόπος διορισμού με αυτούς τους 3 άξονες ήταν το σύστημα προσλήψεων των αναπληρωτών στην ειδική αγωγή όλα αυτά τα χρόνια γιατί δεν είχαμε πτυχία (φιλολόγων, μαθηματικών, κ.α.) στην ειδική αγωγή γι’ αυτό και προσμετρούσε στη μοριοδότηση η απόκτηση μεταπτυχιακών, διδακτορικών, σεμιναρίων, κ.α.
Στην Γενική όμως Παιδεία που δεν υπήρχε προσμέτρηση όλων αυτών των προσόντων, με το νέο σύστημα:
- ανατρέπονται όλοι οι πίνακες των αναπληρωτών
- χάνει την αξία του το πτυχίο (καθώς αυξημένη προσμέτρηση θα έχουν τα παραπάνω προσόντα)
- και οδηγεί χιλιάδες αδιόριστους καθηγητές σε έναν διαρκή αγώνα απόκτησης πιστοποιητικών και κριτηρίων.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Αντίδραση σε μία πρόταση που ανατρέπει τις ζωές χιλιάδων αναπληρωτών καθηγητών και οδηγεί όλους τους αδιόριστους καθηγητές σε ένα διαρκές «κυνήγι» προσόντων.
Νικηφόρος Κωνσταντίνου
Πρόεδρος ΟΛΜΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου